Ook als het om een klacht gaat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:34 schreef zquing het volgende:
voetbal in vbl
liever niet als 't anderhalve regel en een plaatje isquote:
okquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef zquing het volgende:
[..]
liever niet als 't anderhalve regel en een plaatje is
Wie stopt deze beer? Hij post overal klote posts en in ieder topic wel:quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef BigBear80000 het volgende:
[..]
KANKER BRAZILIË MET SPELERS UIT GRIEKENLAND EN TURKIJE HAHAHAHAHAHAHAH KUT LAND IS HET. HET GAAT VERLIEZEN VAN NEDERLAND HAHAHAHAHAHAHHA LEKKKER VOor JE..!!!!!!!!!!!!!!!
ik durf tenminste te zeggen , wat anderen users denkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:12 schreef Lakitu het volgende:
Ja leuk, hebben postmortum, AP, en die niels hun zegje weer gedaan over de sc zoals elke week? Back naar business.
Er is TOTAAL niks aan de hand in de SC, wie kan aantonen dat er in de laatste maand ook iets maar is gebeurd pijp ik 237 keer klaar en voor de rest, als er iets was dan moesten we TR'en of even 1 postje in FB, zoals chai heeft.
Klaar.
Jezus wat een gezeur weer.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die dreigen te stoppen met FOK!
Nazi praktijken en het topic gaat nergens meer over.
6e pagina. Die foto'squote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Link van de post waar in het begon graag. Is veel graafwerk dit.
Ik snap niet dat o.us nog moeite voor jou doet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Wedden dat er nu honderden FOK!kers zitten te fappen hierop?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[ [url= afbeelding]http://emmen.sp.nl/nieuws/plaatselijk_nieuws/2003/12/klikspanen.jpg]afbeelding[/url][/url] ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet voor mij hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:52 schreef Lonker2.0 het volgende:
Sorry dat ik hier weer ben, maar AP, je komt zelf met dit soort reacties
[..]
Ik snap niet dat o.us nog moeite voor jou doet.
Ook snap ik niet waarom hij dit bericht gaat verwijderen
omdat APquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
Hoi. Waarom wordt dit naar ONZ verplaatst en staan AP z'n topics dagenlang wagenwijd open hier in KLB?
Geen Skylarkinator 9000 hebben.
omdat ik AP topics meestal te laat zie. En geef zelf toe, dat topic hoort niet in KLBquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:22 schreef Lakitu het volgende:
Hoi. Waarom wordt dit naar ONZ verplaatst en staan AP z'n topics dagenlang wagenwijd open hier in KLB?
Geen Skylarkinator 9000 hebben.
Sorry maar als je dat niet in KLB vindt horen dan ben je hier een paar maanden geleden voor het eerst gekomen. NIEMAND kan het wat schelen als iemand weer de bus heeft gemist of z'n computer kapot is, en echte topics waar mensen vroeger iig voor naar KLB kwamen worden doodgemaakt door mods.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef zquing het volgende:
[..]
omdat ik AP topics meestal te laat zie. En geef zelf toe, dat topic hoort niet in KLB
tja. Ik had ook niet verwacht dat er nu opeens geluisterd zou worden ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef zquing het volgende:
Ik ben nog van de tijd dat de zeeen blauw waren, de luchten schoon en KLB vriendelijk en semi serieus. Maar goed, dat topic hoort niet in KLB maar in ONZ en met deze feedback moet je 't doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |