abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 13:29:24 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83487647
Hier verder.

En nee, dit gaat niet (meer) over AP, maar over KLB, bashen, trollen, omgang.

Lees de vorige delen: [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2

linkje deel 1 volgt

[ Bericht 12% gewijzigd door BrandX op 30-06-2010 13:55:59 ]
lolwut
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:30:17 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83487686
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lees maar terug, dan zie het antwoord allang.
Ik lees "De mods in KLB doen het geweldig" en "Ze hebben voldoende mankracht" en "Het KLB van vroeger komt niet meer terug" dus ik ga er vanuit dat de situatie zoals ie nu is wel wenselijk is en het beleid dus werkt? Maargoed, dan verval ik weer in het spelletje van aannames en ik ben daar gewoon niet goed in dus zou ik graag een direct antwoord willen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_83487700
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:20 schreef Lamon. het volgende:
`BEST - Drie jongens van 15 en 16 jaar uit Best zijn deze week aangehouden omdat zij een meisje van 14 onder dreiging van publicatie van 'compromitterende' beelden op internet hebben gedwongen tot seks.

© ANPDe politie heeft dat woensdag bekendgemaakt.

Op deze manier werd het slachtoffer een aantal maanden geleden een aantal keer verkracht, zei een politiewoordvoerder. De drie jeugdige verdachten zitten vast voor verder onderzoek.´

Dit lees je dagelijks, hoe kun je eigenlijk van een enorme groep anonieme mensen op internet wel fatsoenlijk gedrag verwachten, als dit de nieuwe generatie is (voor een zorgelijk groot deel dan)

Mensen onderschatten de combi Internet en IRL wel eens. Het is niet voor niets dat de nieuwe generatie loverboys hun slachtoffers van Hyves afplukken...
verkeerde submitknop, dit had je voor de FP moeten submitten.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_83487736
Te laat gezien.
Wil je mijn vraag nog wel even beantwoorden?
pi_83487888
SPOILER: een goede OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
In deel 1 is een goede discussie opgang gekomen. Bedankt daarvoor. Alleen ben ik bang dat de boodschap op de betreffende mensen niet over is gekomen. Ik zou daarom graag ook nog dat de KLB'ers en de ONZ'ers dit topic gaan doorlezen en daarna hun verhaal eens vertellen waarom ze altijd zo hatend enz. doen. Want de sfeer in de ONZ en in de KLB is het zelfs nog erger is gewoon echt niet leuk meer. En daar hoop ik nou wat aan te doen: dat de sfeer prettiger wordt. Voor iedereen, wie dan ook. Ik hoop dat ze er echt bewust van gaan worden.
Mijn motto is daarom ook: 'Een beter FOK! begint bij jezelf.'
Deel 2. Even een vraagje aan yvonne of een andere mod: zou het mogelijk zijn dit topic in de KLB te plaatsen en er met de users die het aangaat erover te praten? Dan is het echt to the point en dan hoor je ook de meningen van de users die het betreft. Ik hoop dat het mag. En als het mag zou een mod hetzij admin dan zo vriendelijk willen zijn dit topic van bagger te ontdoen?
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:35:34 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83487915
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:34 schreef AdvancedPower het volgende:
SPOILER: een goede OP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nee, want gaat niet alleen over jou..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:36:07 #7
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83487931
Ik heb deel 2 niet gelezen (deel 1 wel vannacht) dus misschien is het al gezegd, maar is het geen idee om automatisch een permban te geven bij 10 klb-notes? Of trekt dat juist te veel kloons aan?

Of de mods op KLB banrecht geven?

Zelf kom ik de laatste jaren ook nauwelijks meer in KLB, een jaar of 5 geleden veel meer. Nu is het gewoon echt niet leuk meer inderdaad, en zo vertrekken alle 'normale' users en blijven de rotte appels over. Zoals iedereen al zegt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:36:22 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_83487939
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
En idd, het gaat niet om 1 user, of 1 forum. De tendens is forumwijd.
Gelukkig ook weer niet overal, daar waar ik kom valt het gelukkig erg mee.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:36:54 #9
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83487969
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef leeell het volgende:
komen nu ook de echte bazen in dit topic?
als bazen synoniem is voor rotte appels hoop ik eht wel ja.
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:38:06 #10
264858 AdvancedPower
pi_83488024
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, want gaat niet alleen over jou..
Nee, dat snap ik. Vanaf deel 1 was het niet mijn bedoeling om het over mij te laten gaan. Het is in het algemeen. En daarom lijkt het me een goed idee om de KLB'ers er mee te confronteren en dit topic van BrandX in de KLB te zetten. En dan dat jij of welke admin/mod dan ook het topic netjes houd.
Knab - Jouw online bankBonprixSpeel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:38:44 #11
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83488041
Vooral ONZ en zeker KLB zijn baggerforums, de rest valt eigenlijk wel mee vind ik. Op de kommaneukers na dan, die een topic vernaggelen omdat iemand een d-tje of een t-tje verkeerd gebruikt.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:13 #12
137556 L.no
Midlife crisis
pi_83488059
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef leeell het volgende:
komen nu ook de echte bazen in dit topic?
De 'echte bazen' komen niet buiten KLB/ONZ, dus succes.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:16 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83488061
Het staat hier in GC prima. Ik heb KLB en ONZ in de TT gezet. Als KLB-ers (oa) willen reageren doen ze dat vanzelf naar aanleiding van de TT.
lolwut
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:17 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83488063
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb deel 2 niet gelezen (deel 1 wel vannacht) dus misschien is het al gezegd, maar is het geen idee om automatisch een permban te geven bij 10 klb-notes? Of trekt dat juist te veel kloons aan?

Zelf kom ik de laatste jaren ook nauwelijks meer in KLB, een jaar of 5 geleden veel meer. Nu is het gewoon echt niet leuk meer inderdaad, en zo vertrekken alle 'normale' users en blijven de rotte appels over. Zoals iedereen al zegt.

Aan je posthistorie te zien is je (post) leven dermate veranderd dat je KLB hoe dan ook ontgroeid bent, jij gaat door maar KLB ( en ieder ander forum) ook.
En zo werkt het op een forum, een poos blijft er een vaste kern op een subforum en na verloop van tijd vertrekken die, of voorgoed, of gaan elders op FOK! posten.
Dat de goeien vertrekken en de rotte appels blijven is daarom ook een gedachtefout.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

woensdag 30 juni 2010 @ 13:39:47 #15
257653 Myraela
Hangry
pi_83488080
quote:

Na 10 notes is wel erg snel. En dan moet je ook kijken hoe snel mensen 10 notes hebben, want het is nogal een verschil of je er 10 in een maand hebt of in 5 jaar. Daarbij zou dat bijna lijken op 9 waarschuwingen en pas bij de 10de een ban. Dat is in sommige gevallen heel erg mild en in andere gevallen juist heel erg streng. Er zijn best wat users met meerdere notes die eigenlijk best meevallen.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:40:11 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_83488098
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef L.no het volgende:

[..]

De 'echte bazen' komen niet buiten KLB/ONZ, dus succes.

Ja, was het maar zo'n feest, dan was deze discussie niet nodig .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:40:13 #17
270417 Lamon.
pi_83488100
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

verkeerde submitknop, dit had je voor de FP moeten submitten.
Nee, het is een soort van butterfly-effect.
Als je iets sociologisch wilt analyseren, komt het er op neer dat internet en het echte leven zich met elkaar aan het vermengen zijn.
Mensen zien het verschil niet meer, en misbruiken internet om de basis te leggen voor ongezond gedrag in het echte leven.
Het is groepsgedrag, alleen ligt de lat veel lager omdat je met het indrukken van een paar knopjes al evenveel kunt doen, als waar je vroeger zelf nog het gore lef moest hebben om andere mensen persoonlijk te kwetsen.
Vandaar dat er via Hyves meisjes gechanteerd worden (ja, gewoon door blanke jochies), en dat mensen geen enkele moeite hebben om eens vrolijk te kijken hoever ze kunnen gaan tov anderen.
FOK! is geen grondlegger van internet, maar volgt die trend gewoon, en dat begint met schofterig gedrag, slaat door naar mensen via internet (en dus ook FOK! ) het leven zuur maken, en eindigt bij het werkelijk denken dat dit normale en dagelijkse zaken zijn, ook in het echte leven.
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 13:40:59 #18
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83488117
Door blijven zeuren over dat hoe het nu gaat in KLB prima is, en het echt eckte bazen zijn ook. Die posts kunnen achterwege blijven en voegen niets toe aan de discussie.
lolwut
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:41:01 #19
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_83488118
*drukte op volg topic*

Interessant Wacht in spanning op de OP
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  Admin woensdag 30 juni 2010 @ 13:41:12 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83488128
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Na 10 notes is wel erg snel. En dan moet je ook kijken hoe snel mensen 10 notes hebben, want het is nogal een verschil of je er 10 in een maand hebt of in 5 jaar. Daarbij zou dat bijna lijken op 9 waarschuwingen en pas bij de 10de een ban. Dat is in sommige gevallen heel erg mild en in andere gevallen juist heel erg streng. Er zijn best wat users met meerdere notes die eigenlijk best meevallen.

Daarom laten we het ook gewoon bij de mods en FA's/A's
Die zijn er echt niet voor niets.

Hoesjes? Casetify!BonprixSpeel mee met Lucky Day en win!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:43:05 #21
249756 Symphonic
Look o Look
pi_83488197
quote:

Dat lijkt een niet wenselijke situatie. Het is prima dat er aan het einde va de lijn een FA zit die de zaken objectief bekijkt en beslist of iets wel of niet banwaardig is. Zo voorkom je dat er mensen geband worden door (tijdeljike) irritatie van een mod. Je hebt allemaal wel eens een user waarvan je denkt: ik wou dat hij er afgetieft wordt, maar als je dan een dag later kijkt bljikt het allemaal erg mee te vallen en was de irritatie door de vorm van de dag
quote:
Dat is wel jammer
KLB mag best laagsrempelig zijn, maar het zou wel zo moeten zijn dat het voor iedereen leuk is om er een kijkje te nemen en een keertje mee te posten. En wat Yvonne ook zegt, soms ontgroei je een forum, en groei je zelf naar een andere kant van FOK! toe. En die leemte wordt weer opgevuld door anderen. En hoe langer je weg bent uit een subforum, hoe moeilijker het is om dezelfde taal weer te spreken.
Juin uit Eigen Tuin!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:43:13 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_83488201
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Valt op zich wel mee. Niet alle posts die niet door de beugel kunnen worden in je notes geplaatst. Bovendien wat er wel en wat er niet in je notes komt te staan is afhankelijk van de beoordeling van de mod in kwestie, en dat verschilt nogal eens.
Ik denk ook dat de mods in KLB en ONZ het al druk genoeg hebben zonder bij ieder slotje of edit een note te geven .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:44:07 #23
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83488242
Ik vind het wel fascinerend dat pubers die normaal heel braaf zijn zo kunnen veranderen als ze anoniem zijn.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:45:00 #24
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_83488273
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  Boks-Chick woensdag 30 juni 2010 @ 13:45:02 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83488275
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Twizu het volgende:
Ik vind het wel fascinerend dat pubers die normaal heel braaf zijn zo kunnen veranderen als ze anoniem zijn.
Sommigen zijn idd aardig psychologenvoer ja
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')