In deel 1 is een goede discussie opgang gekomen. Bedankt daarvoor. Alleen ben ik bang dat de boodschap op de betreffende mensen niet over is gekomen. Ik zou daarom graag ook nog dat de KLB'ers en de ONZ'ers dit topic gaan doorlezen en daarna hun verhaal eens vertellen waarom ze altijd zo hatend enz. doen. Want de sfeer in de ONZ en in de KLB is het zelfs nog erger is gewoon echt niet leuk meer. En daar hoop ik nou wat aan te doen: dat de sfeer prettiger wordt. Voor iedereen, wie dan ook. Ik hoop dat ze er echt bewust van gaan worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Dit is echt, maar dan ook echt een serieus topic van mij. Na een paar goede gesprekken op MSN te hebben gehad met wat FOK!kers bekijk ik het ineens heel anders. Wij op FOK! zijn toch allemaal een beetje 1. We hebben een ding gemeen en dat is dat we allemaal op FOK! zitten. De een meer dan de ander maar toch. Als het even niet lekker met je gaat, je wilt wat kwijt, je hebt een klacht ergens over of je wil gewoon even lol hebben dan open je een topic of je post gewoon gezellig mee. We hebben lol met elkaar en we helpen elkaar als dat nodig is. Waar zouden we in godsnaam allemaal zo gemeen tegen elkaar doen? Waarom zouden we elkaar de hele tijd bashen en vernederen? Een grapje kan, maar wat sommige users doen gaat gewoon te ver. Dan spreek ik nu even voor mezelf: ik weet dat ik een vervelende user ben en mensen op hun zenuwen kan werken. Waarom ik het doe: ik weet het niet. Maar ik denk dat ik na deze nieuwe ingeving echt mijn FOK!leven ga veranderen. Ik zal wat minder gaan baggeren en wat leuker gaan doen tegen andere users. En ik weet zeker dat als ik een beetje aardig doe dat ik dan meteen anders wordt behandeld. Ik hoop dat het helpt. Maar dat was niet mijn reden van schrijven. Mijn reden van schrijven was dat iedereen eens moest inzien dat we hier samen zijn en dat we het eens leuk moeten gaan maken. Hopelijk nemen jullie dit serieus, want ik meen het serieus.
Niet alleen AP, maarja het éen lokt het ander uit, en de mods laten veel toe. dus dan heb je al snel dat er geen houden meer aan is in zo een topicquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
AP vraagt er dan ook gewoon om met zijn autistische manier van posten.
Dat idee is al vaker langs gekomen en de reden waarom het niet gebeurt zoeen forum is omdat kutusers dan hun grenzen gaan verleggen dus niets leren en alleen denken meer te mogen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef ukga het volgende:
Kunnen ze op fok niet 1 subforum maken 'de beerput' ofzo?
dat iedereen daarin keihard kan rellen, en het ook tot dat forum beperkt, en niet KLB en de rest van het forum gaat verneuken enzo
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef ukga het volgende:
dat iedereen daarin keihard kan rellen, en het ook tot dat forum beperkt, en niet KLB en de rest van het forum gaat verneuken enzo
Mama zegt tegen kindje; "met deze oude kledij mag je lekker in de modder rollen..."quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef ukga het volgende:
ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
\
Neuh, als je zo hersenloos wil doen maak je maar een eigen forum.
???quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:11 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Mama zegt tegen kindje; "met deze oude kledij mag je lekker in de modder rollen..."
...kindje komt thuis, zit onder de modder.... met z'n nieuwste kleding aan.
quote:
Het Officiële FOK!woordenboekquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:17 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Hmm naar mijn weten heb ik het allemaal redelijk gehouden...
maar ik moet toegeven dat ik al een tijdje meelas alvorens ik mn eerste commentaar postte.
Die was ook niet echt eh lief ofzo, maar wel eerlijk.
Vraag me wel eens af wat bepaalde afkortingen/woorden betekenen en hoe het een en ander werkt, maar vraag het maar niet omdat ik niet gebasht wil worden.
Soms zie ik hier newbees en die worden dan half ontgroend lijkt het wel. Maar tis wel handig als je het alombekende 'survival of the fittest'-theory van Darwin nastreeft.
er zijn mensen die dit zinnetje even moeten kopieren, plakken in Word, lettertype naar 72, printen en aan de muur hangen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, "wij" weten het dus wel, en daarom "mag" je hier posten onder "onze" voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |