Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BrandX het volgende:
Ik hoop dat het waar is wat je zegt. Vooralsnog open je het in ONZ, dus ik vrees met grote vrezen dat het allemaal niet zo serieus is als je in je OP zegt. Maar goed, ik zal je het voordeel van de twijfel geven.
GC?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.Ik meen het echt.
![]()
Dat zou voor mij ook mogen. Maar het gaat echt om ze ONZ en de KLB. Dat is mijn terrein een beetje en ik merk gewoon hoe daar gehaat enz wordt.quote:
Bedankt, en ik ga er nu echt eens aan werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:38 schreef BrandX het volgende:
En aangezien we AP in deze even een kans willen geven, wordt gezeur, gemiep, (nep)gebash, getroll, en anderszins iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een (persoonlijke) aanval richting TS worden gedelete
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Socios het volgende:
Kut, door verplaatsing te laat om een gevatte opmerking te maken.
Maar TS heeft zeker een punt. Sommigen gaan veel en veel te ver en zeggen dingen die echt niet door de beugel kunnen.
Dat is waar, het blijft internet. Waar mensen zich verschuilen achter anonimiteit, waardoor ze anderen bashen om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef baggerbart het volgende:
[..]
maar sommige mensen vragen er gewoon om
Gedraag jij je op Fok net als in rl?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komt'.
En het vervelende is: de meesten doen het daar, en er zijn maar weinig 'eckte bazen' die eens echt ballen tonen door eens niet met de meute mee te lopen. Maar ik blijf hopen
Nietsquote:
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.quote:
Stoer, respect.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.
En als er dan users zijn die mij uitkotsen, hey, see if I care. Not dus. Net als irl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef aight1 het volgende:
Op Internet is het nou eenmaal makkelijk om gemeen te doen, lekker populair doen door met de meute mee te lopen zonder een echte identiteit te hebben. En als je dan niet geliefd bent bij die meute, zoals AP, zal dat gekloot niet snel stoppen vrees ik, omdat mensen lekker makkelijk "scoren" door hem te bashen.
Ik niet. Ben op Fok! een stuk aardiger dan IRL. Dat kan namelijk ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Stoer, respect.Dan geloof je me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alle FOK!kers de me irl kennen (en dat zijn er genoeg) kunnen het beamen. Maar wat jij wil natuuurlijk.
lolwut
Precies. Dat bashen zegt meer over de mensen die het doen dan degene die ze bashen. De cliches zijn waar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is waar, het blijft internet. Waar mensen zich verschuilen achter anonimiteit, waardoor ze anderen bashen om zichzelf beter te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |