Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:33 schreef BrandX het volgende:
Ik hoop dat het waar is wat je zegt. Vooralsnog open je het in ONZ, dus ik vrees met grote vrezen dat het allemaal niet zo serieus is als je in je OP zegt. Maar goed, ik zal je het voordeel van de twijfel geven.
GC?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.Ik meen het echt.
![]()
Dat zou voor mij ook mogen. Maar het gaat echt om ze ONZ en de KLB. Dat is mijn terrein een beetje en ik merk gewoon hoe daar gehaat enz wordt.quote:
Bedankt, en ik ga er nu echt eens aan werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:38 schreef BrandX het volgende:
En aangezien we AP in deze even een kans willen geven, wordt gezeur, gemiep, (nep)gebash, getroll, en anderszins iets wat in de verste verte zou kunnen lijken op een (persoonlijke) aanval richting TS worden gedelete
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:40 schreef Socios het volgende:
Kut, door verplaatsing te laat om een gevatte opmerking te maken.
Maar TS heeft zeker een punt. Sommigen gaan veel en veel te ver en zeggen dingen die echt niet door de beugel kunnen.
Dat is waar, het blijft internet. Waar mensen zich verschuilen achter anonimiteit, waardoor ze anderen bashen om zichzelf beter te voelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef baggerbart het volgende:
[..]
maar sommige mensen vragen er gewoon om
Gedraag jij je op Fok net als in rl?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komt'.
En het vervelende is: de meesten doen het daar, en er zijn maar weinig 'eckte bazen' die eens echt ballen tonen door eens niet met de meute mee te lopen. Maar ik blijf hopen
Nietsquote:
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.quote:
Stoer, respect.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.
En als er dan users zijn die mij uitkotsen, hey, see if I care. Not dus. Net als irl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef aight1 het volgende:
Op Internet is het nou eenmaal makkelijk om gemeen te doen, lekker populair doen door met de meute mee te lopen zonder een echte identiteit te hebben. En als je dan niet geliefd bent bij die meute, zoals AP, zal dat gekloot niet snel stoppen vrees ik, omdat mensen lekker makkelijk "scoren" door hem te bashen.
Ik niet. Ben op Fok! een stuk aardiger dan IRL. Dat kan namelijk ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Annnet het volgende:
[..]
Stoer, respect.Dan geloof je me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alle FOK!kers de me irl kennen (en dat zijn er genoeg) kunnen het beamen. Maar wat jij wil natuuurlijk.
lolwut
Precies. Dat bashen zegt meer over de mensen die het doen dan degene die ze bashen. De cliches zijn waar wat dat betreft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is waar, het blijft internet. Waar mensen zich verschuilen achter anonimiteit, waardoor ze anderen bashen om zichzelf beter te voelen.
Klopt, die kom ik ook tegen iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik niet. Ben op Fok! een stuk aardiger dan IRL. Dat kan namelijk ook nog.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor 99% wel ja. Ik ben doorgaans zeker genoeg van mezelf om gewoon mezelf te kunnen zijn, ook hier op FOK!.
En als er dan users zijn die mij uitkotsen, hey, see if I care. Not dus. Net als irl.
En toch he, volgens mij is dat maar een klein clubje. Een beetje als de hooligans die het verpesten voor de normale supporter, of de kutmarokaantjes die het verpesten voor de veel grotere groep goedwillende medelanders.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:....., want FOK!. Maar het bashen, trollen en kutten is de standaard geworden. Dat is zo jammer
.
irl kan ik ook een heerlijke mongool zijn, maar dan in de zin van lekker gek doen en party enzo. Niet in de zin van: ah kijk mij anoniem stoer zijn door iemand finaal de grond in te trappen. Kom op, heb je dat echt nodig om jezelf beter te voelen? So sad?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Saaaaaai. Op het internet kan je juist de mongool zijn die je irl binnen houd.
Wat is voornamelijk ten zeerste verwerp zijn de bespottelijke en respectloze opmerkingen die door sommige users gemaakt worden. Meestal ziekte gerelateerd of nog erger. Dat zou echt niet mogen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:42 schreef BrandX het volgende:
Eensch. Met name in KLB zie ik vaak een hoop internethelden slash kinderachtige pubertjes tekeer gaan tegen anderen, dat ik regelmatig denk: 'uhuh, en nu als je me irl tegen komt'.
En het vervelende is: de meesten doen het daar, en er zijn maar weinig 'eckte bazen' die eens echt ballen tonen door eens niet met de meute mee te lopen. Maar ik blijf hopen
Ik heb KLB en ONZ dan ook al een tijdje uit mijn AT-lijstje gesloopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:34 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar anders: in R&P kent niemand me en het gaat echt om de KLB en de ONZ.Ik meen het echt.
![]()
ja alleen zitten ze zowat allemaal in KLBquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En toch he, volgens mij is dat maar een klein clubje. Een beetje als de hooligans die het verpesten voor de normale supporter, of de kutmarokaantjes die het verpesten voor de veel grotere groep goedwillende medelanders.
Ik kan mij er smakelijk mee vermaken. Vooral als iemand boos word door iets wat op internet gebeurt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
irl kan ik ook een heerlijke mongool zijn, maar dan in de zin van lekker gek doen en party enzo. Niet in de zin van: ah kijk mij anoniem stoer zijn door iemand finaal de grond in te trappen. Kom op, heb je dat echt nodig om jezelf beter te voelen? So sad?
Ook mee eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat is voornamelijk ten zeerste verwerp zijn de bespottelijke en respectloze opmerkingen die door sommige users gemaakt worden. Meestal ziekte gerelateerd of nog erger. Dat zou echt niet mogen.
Ik niet. Ik ben hier gewoon een stuk aardiger omdat ik eerst 3x nadenk voor ik wat opschrijf. Hier denk ik vaak ' ach laat maar', terwijl ik dat IRL niet over mijn kant zou laten gaan.quote:
dat kan toch ook zonder iemand de, op zijn Amsterdams gezegd, de pleuris in te helpen? Plagen, sarren, pesten, het mag best wel, maar er zijn grenzen. In KLB worden hele heksenjachten gehouden. En dat vind ik echt zwaar onzinnig, dom en laf. Zoals ik al zei, 99% van die eckte bazen staan irl wsch te beven zodra iemand een fatsoenlijk weerwoord heeft. Als ze al hun mond open durven te doen zoals ze dat in KLB doen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik kan mij er smakelijk mee vermaken. Vooral als iemand boos word door iets wat op internet gebeurt.
Dat kan ook anders zijn.quote:
Nou mooi. Hun eigen reservaat. Hek eromheen en afstraffen als ze proberen te ontsnappen (lees: in andere fora normaal doen of ban)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja alleen zitten ze zowat allemaal in KLB
Het is maar het internet hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan toch ook zonder iemand de, op zijn Amsterdams gezegd, de pleuris in te helpen? Plagen, sarren, pesten, het mag best wel, maar er zijn grenzen. In KLB worden hele heksenjachten gehouden. En dat vind ik echt zwaar onzinnig, dom en laf. Zoals ik al zei, 99% van die eckte bazen staan irl wsch te beven zodra iemand een fatsoenlijk weerwoord heeft. Als ze al hun mond open durven te doen zoals ze dat in KLB doen natuurlijk
KLBquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan toch ook zonder iemand de, op zijn Amsterdams gezegd, de pleuris in te helpen? Plagen, sarren, pesten, het mag best wel, maar er zijn grenzen. In KLB worden hele heksenjachten gehouden. En dat vind ik echt zwaar onzinnig, dom en laf. Zoals ik al zei, 99% van die eckte bazen staan irl wsch te beven zodra iemand een fatsoenlijk weerwoord heeft. Als ze al hun mond open durven te doen zoals ze dat in KLB doen natuurlijk
hoiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan ook anders zijn.
Mensen die bang zijn om gebashed te worden doen mee aan het clubje door andere mensen te bashen zodat zij zelf niet gebashed worden.
Echt he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:50 schreef BrandX het volgende:
Ook mee eens.
Wat zijn we het met elkaar eensEng!
Met deze post ben ik het juist weer helemaal eens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....
.... om vervolgens op FOK! als een blinde kip of mak lammetje achter de meute aan te lopen
En zich dan eckte baas noemen... Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in!
Begrijp me goed hoor, geintjes mogen best, lol trappen ook, een keertje lekker basherig of trollerig, daar is ook echt geen groot probleem mee. Immers, want FOK!. Maar het bashen, trollen en kutten is de standaard geworden. Dat is zo jammer.
klopt. maar daarbij nog steeds niet nodig om je volledig respectloos naar anderen te gedragen. Vraagje: jij bent een van de bazen van KLB? Loopt lekker met het clubje mee? Dan is het natuurlijk makkelijk praten met je: tis maar internetquote:
Ditquote:
Nee, ik maak me alleen niet zo druk als een of ander iemand mij op het internet pest, plaagt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt. maar daarbij nog steeds niet nodig om je volledig respectloos naar anderen te gedragen. Vraagje: jij bent een van de bazen van KLB? Loopt lekker met het clubje mee? Dan is het natuurlijk makkelijk praten met je: tis maar internet
Wat een non-argument vind ik dat altijd.quote:
Wat stelt geen flikker voor? Jij hebt zeker de tijd voor het internettijdperk niet meegemaakt en geen idee van de implicaties die het internet heeft voor de manier waarop we tegenwoordig met elkaar omgaan, voor de verandering in communicatiemiddelen,voor de gevolgen voor handel, economie en dienstverlening, voor scholing, voor informatie verspreiding. Hoezo, het stelt geen flikker voor?quote:
exactly my point. Zoals ik al eerder zei:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:57 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Nee, ik maak me alleen niet zo druk als een of ander iemand mij op het internet pest, plaagt.
Al vraag ik me af of je het wel pesten/plagen kan noemen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja best, maar wat ik zo bizar vind, dat irl al die baasjes zeggen dat ze zo onderscheidend zijn van de rest, dat ze hun eigen identiteit hebben....
.... om vervolgens op FOK! als een blinde kip of mak lammetje achter de meute aan te lopen
En zich dan eckte baas noemen... Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in!
Begrijp me goed hoor, geintjes mogen best, lol trappen ook, een keertje lekker basherig of trollerig, daar is ook echt geen groot probleem mee. Immers, want FOK!. Maar het bashen, trollen en kutten is de standaard geworden. Dat is zo jammer.
quote:
Belangrijk op welke manier?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat een non-argument vind ik dat altijd.
Tegenwoordig is het internet enorm belangrijk en het hoeft ook geen reden te zijn om mensen te bashen voor geen reden.
Wie zijn jullie? Jij dus niet? Jij vindt de omgangsvormen van een deel van de Fok!users normaal?quote:
Sorry, ik zat even voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef BrandX het volgende:
Ik vraag me trouwens af of TS nog meeleest?
*tegenwoordig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat stelt geen flikker voor? Jij hebt zeker de tijd voor het internettijdperk niet meegemaakt en geen idee van de implicaties die het internet heeft voor de manier waarop we tegenwoordig met elkaar omgaan, voor de verandering in communicatiemiddelen,voor de gevolgen voor handel, economie en dienstverlening, voor scholing, voor informatie verspreiding. Hoezo, het stelt geen flikker voor?
Untrue. Als je weet wat het bedrijfsleven al zoekt als jij solliciteert op internet. En internet is tegenwoordig niet meer een 'maar'.quote:
Wat is het grote probleem? Ik zie het niet namelijk. Je moet je niks aantrekken van het gebash van ons kansloze verrotte FOK!kers.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zijn jullie? Jij dus niet? Jij vindt de omgangsvormen van een deel van de Fok!users normaal?
Wat heeft dit forum daarmee te maken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat stelt geen flikker voor? Jij hebt zeker de tijd voor het internettijdperk niet meegemaakt en geen idee van de implicaties die het internet heeft voor de manier waarop we tegenwoordig met elkaar omgaan, voor de verandering in communicatiemiddelen,voor de gevolgen voor handel, economie en dienstverlening, voor scholing, voor informatie verspreiding. Hoezo, het stelt geen flikker voor?
Stel je niet zo aan joh, niemand dwingt je hier te zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie zijn jullie? Jij dus niet? Jij vindt de omgangsvormen van een deel van de Fok!users normaal?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat iedereen zijn stress kwijt wil en dat ik daarvoor gebruikt moet worden. Een zondebok ben ik dus.Want hoe het bij mij is, gaat echt wel een beetje te ver...
Yup. Nu kun je terug gaan zeiken in datzelfde topic. Ik verkies het negeren of wegblijven.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Belangrijk op welke manier?
Als iemand op het internet je zit te bashen voel je je dan aangesproken?
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou ben ik de draad even kwijt. Wordt er op jou afgereageerd dan?
Ja, het gaat ver. Aan de andere kant, houdt je met regelmaat zelf het probleem in stand.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat iedereen zijn stress kwijt wil en dat ik daarvoor gebruikt moet worden. Een zondebok ben ik dus.Want hoe het bij mij is, gaat echt wel een beetje te ver...
Dus het gaat alleen om jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Voor de economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef baggerbart het volgende:
[..]
Belangrijk op welke manier?
Als iemand op het internet je zit te bashen voel je je dan aangesproken?
Ik stel me niet aan. Ik heb alleen wel de tijd meegemaakt dat men op Fok nog wel normaal met elkaar om kon gaan, dat topics niet per definitie verbaggerd werden, dat 'je je neit zo moest aanstellen, want het is maar internet'. En ik vind het treurig dat er tegenwoordig zo achterlijk gereageerd moet worden. Puberaal is het juiste woord wel denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, niemand dwingt je hier te zijn
Het zijn eerder standaard dezelfde mensen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
exactly my point. Zoals ik al eerder zei:
[..]
Met alle respect, maar je hebt het voor jezelf met je gigantische sloot aan bagger en getroll ook goed verpest.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat heeft Fok te maken met economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om jou?
[..]
Voor de economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op.
Het is niet raar dat je je aangesproken voelt als iemand je zit te bashen, dat noem ik een vorm van emotie.
Dat je het zelf niet serieus neemt, oke, maar dat hoeft nooit een reden te zijn om mensen te bashen.
Je doet net of iedereen op Fok loopt te kloten, volgens mij heet deze bak ONZ dus loop aub niet te janken dat hier troep is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Ik heb alleen wel de tijd meegemaakt dat men op Fok nog wel normaal met elkaar om kon gaan, dat topics niet per definitie verbaggerd werden, dat 'je je neit zo moest aanstellen, want het is maar internet'. En ik vind het treurig dat er tegenwoordig zo achterlijk gereageerd moet worden. Puberaal is het juiste woord wel denk ik.
Nou, meer dan je denkt. Kom je weleens buiten de zandbak KLB of ONZ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat heeft dit forum daarmee te maken?
Sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Face it.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat is het grote probleem? Ik zie het niet namelijk. Je moet je niks aantrekken van het gebash van ons kansloze verrotte FOK!kers.
Iedereen die een topic opent in KLB of ONZ wordt gebashed. Dat is toch niets nieuws?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef AdvancedPower het volgende:
Kijk, ik lig er niet wakker van door dat gebash. En bashen hoort er natuurlijk bij en er moet natuurlijk een zondebok zijn. En dat ben ik dan nu. Maar kijk: we kunnen het toch ook veel leuker hebben met zijn allen? We horen tenslotte toch een beetje bij elkaar.
Nee, dit topic was bedoelt voor de hele KLB en ONZ. En niet alleen ik. Bij mij is het extreem. Maar er worden genoeg andere users gebasht hoor. En de sfeer is gewoon niet leuk. En dat wil ik heel erg graag veranderen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus het gaat alleen om jou?
[..]
Voor de economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op.
Het is niet raar dat je je aangesproken voelt als iemand je zit te bashen, dat noem ik een vorm van emotie.
Dat je het zelf niet serieus neemt, oke, maar dat hoeft nooit een reden te zijn om mensen te bashen.
Totdat je gaat solliciteren, en je toekomstige werkgever een beetje (meer is niet nodig) ict-nerd in huis heeft die zo jouw account op FOK! heeft gevonden, en ziet dat een groot deel van je postings verre van sociaal zijn. Veel plezier met het missen van je baanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat is het grote probleem? Ik zie het niet namelijk. Je moet je niks aantrekken van het gebash van ons kansloze verrotte FOK!kers.
Volgens mij zitten we toch echt in GC hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je doet net of iedereen op Fok loopt te kloten, volgens mij heet deze bak ONZ dus loop aub niet te janken dat hier troep is.
De sociale kwestie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat heeft Fok te maken met economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op?
Niet mee eens. Als iemand er niet tegen kan moet ie niet op ONZ of KLB de boel uitdagen. Wij zijn niet voor niets UDOWU, de rotte appels van FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Face it.
Als de ander er niet tegen kan, dan moet je stoppen met bashen, simpel.
AEX, R&P, WGR, SES, NWS, SHO enzovoorts.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat heeft Fok te maken met economie, sociale kwesties, voor werk, school, nieuws, entertainment, noem maar op?
Ik kom soms in de Doctor Who/Torchwood threadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, meer dan je denkt. Kom je weleens buiten de zandbak KLB of ONZ?
Advanced power heeft het over ONZ en ZeikBakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we toch echt in GC hoor.
Datquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Advanced power heeft het over ONZ en ZeikBak
Fout. Het ligt neit aan de persoon, maar de mensen die hem bashen. Omdat de mensen graag willen bashen moet de slachtoffer maar oprotten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als iemand er niet tegen kan moet ie niet op ONZ of KLB de boel uitdagen. Wij zijn niet voor niets UDOWU, de rotte appels van FOK!
Bashen gebeurt niet zomaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gevoeliger dan de ander. Face it.
Als de ander er niet tegen kan, dan moet je stoppen met bashen, simpel.
Ik bash gelukkig ook niet in R&Pquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
De sociale kwestie.
Ga vooral maar niet in op de rest hoor.
Als je daar baggert/trollt/basht word je snel gebant neem ik aan? Daarnaast hebben die fora natuurlijk geen enkele invloed op de gebeurtenissen waar ze over praten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
AEX, R&P, WGR, SES, NWS, SHO enzovoorts.
En hoe zou de ictnerd mijn FOKaccount vinden?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Totdat je gaat solliciteren, en je toekomstige werkgever een beetje (meer is niet nodig) ict-nerd in huis heeft die zo jouw account op FOK! heeft gevonden, en ziet dat een groot deel van je postings verre van sociaal zijn. Veel plezier met het missen van je baan.
Nou meneer 'het is maar FOK!' deze bak heet GC, en hier wordt nauwelijks getrolled of gebashed. In GC weten users zich normaliter prima te gedragen. Vriendelijk verzoek om in die lijn hier mee te gaan, thanksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je doet net of iedereen op Fok loopt te kloten, volgens mij heet deze bak ONZ dus loop aub niet te janken dat hier troep is.
Dus mensen worden hier een "slachtoffer" by default, kunnen ze niks aan doen dus. Ah rightquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Fout. Het ligt neit aan de persoon, maar de mensen die hem bashen. Omdat de mensen graag willen bashen moet de slachtoffer maar oprottenn?
Wat een onzin.
Iemand die gebasht wordt vraagt erom, omdat hij/zij een kuttopic opent bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Fout. Het ligt neit aan de persoon, maar de mensen die hem bashen. Omdat de mensen graag willen bashen moet de slachtoffer maar oprotten?
Wat een onzin.
Ik doe mijn best :3quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou meneer 'het is maar FOK!' deze bak heet GC, en hier wordt nauwelijks getrolled of gebashed. In GC weten users zich normaliter prima te gedragen. Vriendelijk verzoek om in die lijn hier mee te gaan, thanks
Waarom denk je dat je anoniem bent op het internet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En hoe zou de ictnerd mijn FOKaccount vinden?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus mensen worden hier een "slachtoffer" by default, kunnen ze niks aan doen dus. Ah right
Ik heb het niet over AP hè?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Iemand die gebasht wordt vraagt erom, omdat hij/zij een kuttopic opent bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |