Op je pik getrapt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En jij bent? waarom denk jij zomaar tegen KLB te mogen schoppen? Je post er niet eens....
Ik neem aan dat je cynisch bent?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En jij bent? waarom denk jij zomaar tegen KLB te mogen schoppen? Je post er niet eens....
Nee, maar als iemand al begint met: Ff tegen een heilig huisje aan schoppen.quote:
Kip en het eiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee, het is niet niet het doel van een forum om niet de meerderheid van de users vrijheid te geven. Of wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Is het niet het doel van een forum niet om de meerderheid van de users wat vrijheid te geven om hun verhaal kwijt te kunnen, vragen te stellen, hun tijd te doden of wat voor reden dan ook? Waarom zou iemand daar dan weer moeilijk over willen doen?
Ik geef dat aan, omdat dit volgens mij typisch een onderwerp is waar je al snel voor geflamed wordt, als in een taboequote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand al begint met: Ff tegen een heilig huisje aan schoppen.
Begin je imho verkeerd.
Hij geeft alleen maar aan dat hij weet dat het een heikel punt is, maar hij toch graag de discussie nog eens zou willen openen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Begin je imho verkeerd.
Nah, als je er wel zou komen he. Dan zou je weten dat dergelijke topics altijd dicht gaan.quote:
Als je als moderator daar over valt heb je geen klote te zoeken in feedback. Ga gewoon in op het onderwerp.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Begin je imho verkeerd.
Dus KLB is tegenwoordig een forum waar serieuze klachten de boventoon hebben en er niet gebaggerd wordt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah, als je er wel zou komen he. Dan zou je weten dat dergelijke topics altijd dicht gaan.
Helaas welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:13 schreef Jarno het volgende:
Zo zijn er ook aardig wat FOK! gebruikers mongool en posten ze dwangmatig in KLB om maar in de hoogste kaste te komen.
Mja...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah, als je er wel zou komen he. Dan zou je weten dat dergelijke topics altijd dicht gaan.
Het gaat toch al veel beter dan maanden terug?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dus KLB is tegenwoordig een forum waar serieuze klachten de boventoon hebben en er niet gebaggerd wordt?
Ik denk dat er weinig "goede" serieuze KLB topics zijn omdat er juist zoveel achterlijke ONZ bagger tussen staat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:31 schreef zquing het volgende:
[..]
Helaas wel
Maar als je alle semibagger wegeddit dan blijft er ook weinig KLB over, er zijn gewoonweg niet genoeg echt goede topics om ook dat te gaan slotten
Dan had Danny waarschijnlijk beter een vrijwillig concentratiekamp kunnen bouwen, nietwaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, het is niet niet het doel van een forum om niet de meerderheid van de users vrijheid te geven. Of wel?
Ik kan geen oordeel vormen of dit over de laatste paar maanden is verbeterd. Merk alleen dat ik nog vaak topics tegenkom, van inderdaad mensen die zich aan het op werken zijn op de "sociale" ladder van KLBquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |