quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'anders aanpakken' over dat topic?
Je weet toch dat iemands korf zo in een topic staat als iemand een foto rechtstreeks van de korven linkt. Je had gewoon gelijk die foto moeten verwijderen, dan was deze poep er nooit geweest.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik deed leuk mee in het vorige topic toen het nog leuk en een geintje was. Als jullie je grenzen niet kennen wat betreft het grappen maken haal ik meteen een FA er bij want zoiets hebben we vandaag al eens eerder gezien. Het is niet de eerste keer vandaag dat we zulke topics zien.
Gewoon reuploaden naar tinypic.com, hoef je alleen maar URL op te geven & kunnen ze het Hyves-profiel niet achterhalen. (Behalve met een goede TinEye)quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je weet toch dat iemands korf zo in een topic staat als iemand een foto rechtstreeks van de korven linkt. Je had gewoon gelijk die foto moeten verwijderen, dan was deze poep er nooit geweest.
Hee, dat was juist een leuk topic, waarom is die wegquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef Banzaiaap het volgende:
o.us, mijn TR over dit topic gezien? Mijn zusje naakt gezien en zij mij
Omdat er persoonlijke info werd gepost. Terecht dattie weg is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hee, dat was juist een leuk topic, waarom is die weg
Hier wil ik me bij aansluiten.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef 9611Niels het volgende:
Adelante, ik vind het leuk dat je er weer bent.
Groetjes
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hee, dat was juist een leuk topic, waarom is die weg
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Het is wel rustig geworden op KLB, sinds ik weg ben
quote:
Alle pret en leut wordt kapot gemaaktquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Het is wel rustig geworden op KLB, sinds ik weg ben
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja getrouwd en honeymoon enzo
Dan stopt echt alles
anders is 't zovel werk hierquote:Op maandag 5 juli 2010 22:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Alle pret en leut wordt kapot gemaakt. Het is echt waar.
maar policy en toegankelijkheid danquote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef zovty het volgende:
[..]
De boel de boel laten is het minste werk en levert netto het meest lol op.
quote:
je weet toch, voor die users die KLB niet gewend zijn en daar perongeluk komen wanneer ze denken dat KLB een forum is waar klachten serieus genomen worden enzoquote:
En prive-informatie online zetten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef zquing het volgende:
[..]
je weet toch, voor die users die KLB niet gewend zijn en daar perongeluk komen wanneer ze denken dat KLB een forum is waar klachten serieus genomen worden enzo
Wat, was daar een topic over? Lijkt me juist goed om die open te laten om het hier eens over te hebben met de KLB'ers, waaronder ikzelf.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:32 schreef Siddartha het volgende:
[..]
En prive-informatie online zetten.
Nu was er net een hendig mooi topic over hoe de 'opzoek-drang' van KLBers als er foto's/gegevens gepost worden misbruikt kan worden om zo onschuldige slachtoffers te maken, maar helaas is dit topic meteen verwijdert. Helaas.
Nou ja, het had niet die strekking.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:40 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Wat, was daar een topic over? Lijkt me juist goed om die open te laten om het hier eens over te hebben met de KLB'ers. Waaronder ikzelf.
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:43 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Nou ja, het had niet die strekking.
Het was meer een tutorial juist om die opzoek-drang te misbruiken, maar er had een mooie discussie uit kunnen komen.
Hoe dan ook, het is wel een goed idee om het erover te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |