quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Het enige wat je kan doen op die positie. Ts is een geboren loser.
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
SuarezTypische Ajax mentaliteit die actie
Doe niet zo gefrustreerd man .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Dood aan alle non-lokale Ajakkes supporters, die zonder seizoenskaart bij elk YouTube fimpje AFCA CBS neerzetten![]()
Stelletje suc6 supporters, het halve land, zo niet hele land afreizen om de club uit Mokum te zien winnen. Triest publiek. Zwak ook, sta is voor je eigen stad of club, dan heb ik respect voor je.
Eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Pino0 het volgende:
Wat doe je nou toch weer kerel?
Vol met je hand de bal uit het doel slaan, Suarez, wat ben jij een lelijke, achterbakse neuQfout, vieze egoist, ik wens je het ergste toe en hoop dat je familie in een vuur doodgaat.
Harde respect voor Ghana, de hebben hard gevochten, maar de penalty kwaliteit miste. Ik had het ze zo gegund.
Idd het zijn voor 80% boeren die in het weekend op de tribune zitten bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Dood aan alle non-lokale Ajakkes supporters, die zonder seizoenskaart bij elk YouTube fimpje AFCA CBS neerzetten![]()
Stelletje suc6 supporters, het halve land, zo niet hele land afreizen om de club uit Mokum te zien winnen. Triest publiek. Zwak ook, sta is voor je eigen stad of club, dan heb ik respect voor je.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
ga terug naar sesamstraat ts
gezeik met dat voetbal
ts heet pinooquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat heeft Sesamstraat met voetbal te maken?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Suarez is een koning mensuh!!!EINZ!!!!111!
Als hij zou vragen of ik met hem wilde trouwen zou ik ja zeggen!
Ik denk dat je IQ ook niet ver boven de 80 ligt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Suarez is een koning mensuh!!!EINZ!!!!111!
Als hij zou vragen of ik met hem wilde trouwen zou ik ja zeggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |