quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef Jahr00n het volgende:
Het enige wat je kan doen op die positie. Ts is een geboren loser.
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
SuarezTypische Ajax mentaliteit die actie
Doe niet zo gefrustreerd man .quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Dood aan alle non-lokale Ajakkes supporters, die zonder seizoenskaart bij elk YouTube fimpje AFCA CBS neerzetten![]()
Stelletje suc6 supporters, het halve land, zo niet hele land afreizen om de club uit Mokum te zien winnen. Triest publiek. Zwak ook, sta is voor je eigen stad of club, dan heb ik respect voor je.
Eensquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Pino0 het volgende:
Wat doe je nou toch weer kerel?
Vol met je hand de bal uit het doel slaan, Suarez, wat ben jij een lelijke, achterbakse neuQfout, vieze egoist, ik wens je het ergste toe en hoop dat je familie in een vuur doodgaat.
Harde respect voor Ghana, de hebben hard gevochten, maar de penalty kwaliteit miste. Ik had het ze zo gegund.
Idd het zijn voor 80% boeren die in het weekend op de tribune zitten bij Ajax.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Dood aan alle non-lokale Ajakkes supporters, die zonder seizoenskaart bij elk YouTube fimpje AFCA CBS neerzetten![]()
Stelletje suc6 supporters, het halve land, zo niet hele land afreizen om de club uit Mokum te zien winnen. Triest publiek. Zwak ook, sta is voor je eigen stad of club, dan heb ik respect voor je.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:30 schreef Pluis_Konijn het volgende:
ga terug naar sesamstraat ts
gezeik met dat voetbal
ts heet pinooquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat heeft Sesamstraat met voetbal te maken?
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Suarez is een koning mensuh!!!EINZ!!!!111!
Als hij zou vragen of ik met hem wilde trouwen zou ik ja zeggen!
Ik denk dat je IQ ook niet ver boven de 80 ligt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:39 schreef Sigmund666 het volgende:
Suarez is een koning mensuh!!!EINZ!!!!111!
Als hij zou vragen of ik met hem wilde trouwen zou ik ja zeggen!
Dat je dit gelooft zegt meer over jouw IQ maatquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik denk dat je IQ ook niet ver boven de 80 ligt?
Oké maat.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat je dit gelooft zegt meer over jouw IQ maat
(Het is ook figuurlijk gesproken hoor)
Inderdaad. Deze wedstrijd ook, valt ie een keer luid kermend en naar z'n hoofd grijpend op de grond. Zie je in de herhaling dat ie slechts de bal op z'n hoofd kreegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:15 schreef MYV het volgende:
Suarez is een huilie die altijd op de grond flikkert na een tackle en dan een kwartier zit te janken![]()
Forlan
JONGEN! MOET IK JOU EENS EEN BAL OP JE KOP SCHIETEN?! DAT DOET PIJN HOORquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad. Deze wedstrijd ook, valt ie een keer luid kermend en naar z'n hoofd grijpend op de grond. Zie je in de herhaling dat ie slechts de bal op z'n hoofd kreeg
Die Gyan is trouwens wel een keiharde baas, in de laatste seconde een penalty missen, maar in de reeks de eerste nemen en hem vol de kruising in jagen
quote:
robben is al een heldquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:10 schreef Somesomg het volgende:
als robben dat had gedaan was ie nu een held
EENSquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Suarez is een zeer onsportieve speler![]()
![]()
Ik hoop met ziel en zaligheid dat hij spoedig een dubbele beenbreuk oploopt, door toedoen van een andere speler.
Weet hij ook eens hoe het is om onsportief te zijn, en kan hij het komende jaar in het revalidatiecentrum mooi zijn smerige schwalbes, kaarten aansmeren, etc..overdenken..![]()
Ja klopt, was lang geleden volgens mij een keer, toen kreeg ie er geen rood voor. Penalty werd gestopt, en volgens mij scoorde degene die hands maakte uiteindelijk de winnende goal..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:30 schreef Anon4c het volgende:
Hij heeft ze team er wel door geholpen.
Actie komt me btw bekend voor. Ik kan me herinneren dat er ooit iemand anders was die de bal ook uit het goal sloeg, rood kreeg, en de tegenstander miste. Iemand weet wie dat was ?
Wat een bullshit. Winnen is alles wat telt. Voetbal is geen jurysport, er bestaat geen schoonheidsprijs ofzo.quote:
Jij snapt duidelijk niets van voetbal. Goed dat je jezelf zo duidelijk laat blijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Pino0 het volgende:
Wat doe je nou toch weer kerel?
Vol met je hand de bal uit het doel slaan, Suarez, wat ben jij een lelijke, achterbakse neuQfout, vieze egoist, ik wens je het ergste toe en hoop dat je familie in een vuur doodgaat.
Harde respect voor Ghana, de hebben hard gevochten, maar de penalty kwaliteit miste. Ik had het ze zo gegund.
Als die het met zijn harses had gedaan was een ander verhaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |