quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:48 schreef flexoo het volgende:
je hebt helemaal gelijk! straks gaan ze het ook nog op jetix Disney XD vertonen
Waar staat dat ze jonger zijn ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zijn jongere broertjes en zusjes?
Foxkidsquote:
Ach, zo krijgt ze het iig met de paplepel ingegoten dat je het veilig moet doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef danx-x het volgende:
Kennen jullie die reclame van Durex, ze hebben nu extra dunne condooms. Dan zie je zo'n mannetje naar buiten rennen dat hij gaat schreeuwen uit blijheid. Mijn zusje en broertje kijken ook gewoon overdag tv, en als ze vragen steeds wat een condoom is enzo, en ze gaan het woord ''condoom'' zelf voor allemaal dingen verzinnen. Het zou beter zijn als ze die reclame na 8uur zouden uitzenden.
Klacht: Durex reclame over condooms
Vroeger Fok Kids inderdaad, tot aan vorig jaar Jetix, en nu Disney XDquote:
Op Kindernet zouden ze nooit zoiets doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:57 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Vroeger Fok Kids inderdaad, tot aan vorig jaar Jetix, en nu Disney XD
Voor mij blijft het Fox Kids..
Ja want het is natuurlijk een regelrechte ramp wanneer je broertje en zusje er achter komen wat een condoom isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:47 schreef danx-x het volgende:
Kennen jullie die reclame van Durex, ze hebben nu extra dunne condooms. Dan zie je zo'n mannetje naar buiten rennen dat hij gaat schreeuwen uit blijheid. Mijn zusje en broertje kijken ook gewoon overdag tv, en als ze vragen steeds wat een condoom is enzo, en ze gaan het woord ''condoom'' zelf voor allemaal dingen verzinnen. Het zou beter zijn als ze die reclame na 8uur zouden uitzenden.
Klacht: Durex reclame over condooms
Is hij autist, als ik zo die leeftijd hoor....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef deepart het volgende:
Mijn kleine broertje van 17 loopt nu ook heel de dag "HAHAHA CONDOOOOOOOM" te roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |