Goedzo Je moet hard zijn. Voor mensen die baggerenquote:Op zondag 27 juni 2010 10:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Je mag het niet verwensen maar zodra hem dat overkomt, moet hij niet gaan huilen of ik hem wil editten of noten aangezien hij mij behandelt als een oud stuk vuil. Dan doe ik ook geen flikker terug voor hem.
Je bent dus echt 12 jaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
What?
Dat plaatje is echt vies.
Lelijk schilderijquote:
Lonker met z'n kippenpootjes negerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ts is homo
1 neger met kippenpootjes voor jou !
klik
Goede reactienoionquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
In dezelfde categorie:
[..]
Lonker met z'n kippenpootjes neger
Dankjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Goede reactienoion
1 neger met kippenpootjes voor jou !
Neger met kippenpootjes
Maar ff een serieuze vraag nu, hoezo ga je dit soort dingen melden in de KLB FB.quote:
Omdat het irritant is en nergens op slaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Maar ff een serieuze vraag nu, hoezo ga je dit soort dingen melden in de KLB FB.
Wat kan jou het een ruk schelen wat iemand post ?
Ja, maar stel je ziet iemand zoiets posten he.... wat denk je dan ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat het irritant is en nergens op slaat.
Hoezo zou je onder iedere post dat stukje plakken? 1x is hilarisch, 2x is leuk, maar ik ben het al minsten 5x tegen gekomen... Zet het dan als sig als je het zo graag onder iedere post wel hebben
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:14 schreef yvonne het volgende:
Even opletten:
iedereen is het blijkbaar weer vergeten
Geen plaatjes van users, geen plaatjes in topics, als je perse plaatjes wilt posten, in de slowchat ( niet van users.
Toch doorgaan?
Lange ban
Neuh in dit geval was het puur toeval. Dit topic stond in m'n AT, ik klikte er op door zovty's post, ik ging verder en in het eerst volgende topic zag ik die post van jou. Dus toen dacht ik 'Hey das net zoiets als waar zovty al over klaagt, dus ik mik 'm er bij'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar stel je ziet iemand zoiets posten he.... wat denk je dan ?
''O, dit mag niet hier op fok dus laat ik het even aangeven'' ?
Als ik iemand iets zie posten wat me niet boeit, lees ik het gewoon niet.
Maar je kan je werkelijk toch niet irriteren aan een internetpost ?
Ik post geen plaatjes, maar toch bedankt dhr. Ferrellquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
Lonker, dit is namelijk nog steeds van toepassing.
[..]
Wel als aandachtshoeren het allemaal over gaan nemen en overal die kutzooi posten, zoals met die geluidstechnicusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar stel je ziet iemand zoiets posten he.... wat denk je dan ?
''O, dit mag niet hier op fok dus laat ik het even aangeven'' ?
Als ik iemand iets zie posten wat me niet boeit, lees ik het gewoon niet.
Maar je kan je werkelijk toch niet irriteren aan een internetpost ?
Zoiets noemen we trendsetters, maar AP zit toch op school.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wel als aandachtshoeren het allemaal over gaan nemen en overal die kutzooi posten, zoals met die geluidstechnicus
Het is gewoon troep, niet grappig en irritant.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Zoiets noemen we trendsetters, maar AP zit toch op school.
Even verbeterdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Zoiets noemen we trendsetters kutusers, maar AP zit toch op school.
Plaatjes, filmpjes, tekst. Mij (en ik denk het feestcomité hier) om het even.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Ik post geen plaatjes, maar toch bedankt dhr. Ferrell
Kromme zin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:18 schreef o.us het volgende:
Het is wel duidelijk nu waar we de komende tijd extra op gaan richten jongens.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kromme zin.![]()
En doel je dan op plaatjes/kreten/linkjes als soort extra sig?
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:21 schreef leeell het volgende:
al die hullies die klagen over die plaatjes___!!
Als je zo'n teringhekel hebt aan klagende mensen, waarom post je dan vrijwel alleen in Klaagbaak.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:55 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus.
Sowieso mensen die gaan klagen over andere users over hoe ze posten
pfffff , je snapt het ook echt niet he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je zo'n teringhekel hebt aan klagende mensen, waarom post je dan vrijwel alleen in Klaagbaak.
Lamon. zit WD te bashen en leugens over haar te vertellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik het lullig voor WD dat ze als model afgekeurd werd omdat ze zo klein is, maar om dan maar weer af te geven op anderen..
Ze heeft het op Hyves ook al bij een ander meisje gedaan die een grotere cupmaat had dan zij had.
Het is niet lullig bedoeld WD, maar waar komt al die haat toch vandaan?
Ik post bijvoorbeeld samen met Dizer en GrupoBianco vaak in US, en heb ze allebei verteld dat ze er gewoon beter uitzien dan ik, toen het ter sprake kwam.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon. zit WD te bashen en leugens over haar te vertellen.
Check.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef porsche1 het volgende:
Repetitieweek.
Doe ik een keer mijn best voor een goede OP. Met plaatjes. Verneuken ze het weer.Bagger weg aub.
![]()
Al 3 posts gejank over die ene post van mij hier.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Constant dat gejank om die Lamon en wat ie nou gepost had vond ik niet zo heel erg
quote:
Maak lekker een tr want jullie janken elke maand weer om die gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Al 3 posts gejank over die ene post van mij hier.Beter worden de users die daar keer op keer over zeveren opgeheven, want dat zijn meer posts dan er over de SC gemaakt worden.
En verder was het een afspraak met de moderators dat wij iedere aanvaring meteen hier zouden neerleggen ipv zelf het proberen op te lossen, dat is dan toch ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |