kankerdikke care, let jij lekker op jezelfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GekruldeMondhoek die 55 foto's van zichzelf post per dag.
Ach, zo lelijk vind ik d'r niet hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef reetveter het volgende:
Die mondhoek is niet knap
Fotoboek van Frederiqueskequote:
Aanvankelijk vond ik het lullig voor WD dat ze als model afgekeurd werd omdat ze zo klein is, maar om dan maar weer af te geven op anderen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerdikke care, let jij lekker op jezelf
Blub ik ben een vis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Fotoboek van Frederiqueske
Postte ook altijd 354 foto's per dag van haarzelf en haar vriendinnetjes.
Wat je nu zegt is echt bullshit. Dat heeft WD nooit gedaan. Dat dacht dat meisje alleen, maar die zei ook dat ze dat niet zeker wist.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik het lullig voor WD dat ze als model afgekeurd werd omdat ze zo klein is, maar om dan maar weer af te geven op anderen..
Ze heeft het op Hyves ook al bij een ander meisje gedaan die een grotere cupmaat had dan zij had.
Het is niet lullig bedoeld WD, maar waar komt al die haat toch vandaan?
Ik post bijvoorbeeld samen met Dizer en GrupoBianco vaak in US, en heb ze allebei verteld dat ze er gewoon beter uitzien dan ik, toen het ter sprake kwam.
Ik heb Suusje-V niet op hyves gebashed man, draai dingen eens niet om.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Aanvankelijk vond ik het lullig voor WD dat ze als model afgekeurd werd omdat ze zo klein is, maar om dan maar weer af te geven op anderen..
Ze heeft het op Hyves ook al bij een ander meisje gedaan die een grotere cupmaat had dan zij had.
Ik post bijvoorbeeld samen met Dizer en GrupoBianco vaak in US, en heb ze allebei verteld dat ze er gewoon beter uitzien dan ik, toen het ter sprake kwam.
Ik heb er een van Catrice, bij de kruidvat. 2,50.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef Allure_ het volgende:
WD waar ken je die mintgroene nagellak halen.
Iemand van FOK! heeft het gedaan iig, ik vond het zwaar niet okee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat je nu zegt is echt bullshit. Dat heeft WD nooit gedaan. Dat dacht dat meisje alleen, maar die zei ook dat ze dat niet zeker wist.
Ik niet, en als je je verhaaltjes niet compleet hebt moet je ook niet zomaar de gaten gaan vullen met dingen die niet kloppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iemand van FOK! heeft het gedaan iig, ik vond het zwaar niet okee.
Schuif het dan niet zomaar op haar af, je beschuldigt haar niet van zomaar iets. Je vraagt het niet eens aan haar, maar neemt het gelijk helemaal aan en je hebt ook al helemaal bedacht dat het dan was omdat ze een grotere cupmaat heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iemand van FOK! heeft het gedaan iig, ik vond het zwaar niet okee.
Ik heb toen straks gekeken daar, maar er was bijna gaan nagellak meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er een van Catrice, bij de kruidvat. 2,50.
Goede post, omdat FB huiliequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar het centrum, ik wil 'm hier wel kopen voor je en dan opsturen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb toen straks gekeken daar, maar er was bijna gaan nagellak meer.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Lamon. het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
PenalsIk krijg altijd een brok in mijn keel als ik degene zie die de penal mist en getroost wordt
!
En geef het adres dan even doorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar het centrum, ik wil 'm hier wel kopen voor je en dan opsturen?
Doet hij dat nu serieus? Voor de eer van zijn familie enzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaEn die japanner gaat gewoon harakiri plegen nu.
Is dat niet die kankerlelijke ginger?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens Lamon, dat is toch iets tussen GekruldeMondhoek en mij? Waarom bemoei jij je er überhaupt mee?
Sneu man. En je stelt gewoon voor dat het Nederland ook kan zijn. Dan zit ik weer te janken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaEn die japanner gaat gewoon harakiri plegen nu.
Het is toch niet die rechtse?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar het centrum, ik wil 'm hier wel kopen voor je en dan opsturen?
mail naar studio sportquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Doet hij dat nu serieus? Voor de eer van zijn familie enzo?
Als dat je mening is, moet je het vooral niet laten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:48 schreef Chai het volgende:
Ik heb trouwens geTR't, dit is gewoon bashen met leugens. Jammer Lamon.
Deze vergelijking durven te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat zij zo lekker is. Dit is Frederique nr. 2.
Ja, die. Ik heb d'r gePM't en verteld dat ze overdreven veel foto's post.quote:
Ohh oke. Wat heeft ze teruggezegd?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, die. Ik heb d'r gePM't en verteld dat ze overdreven veel foto's post.
Dat is toch aan de mods of er teveel foto's gepost worden naar hun zin?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens Lamon, dat is toch iets tussen GekruldeMondhoek en mij? Waarom bemoei jij je er überhaupt mee?
Er is nog een donkerdere. Ik weet niet welke kleur je anders bedoeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is toch niet die rechtse?
[ afbeelding ]
Vriend, 2-2 vrijdag. Door op penaltiesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sneu man. En je stelt gewoon voor dat het Nederland ook kan zijn. Dan zit ik weer te janken.
Mening? Kom op zeg. Jij doet allemaal valse beschuldigingen en dan val je haar daar nog op aan ook. Je kunt het ook gewoon vragen als je dat soort dingen vermoedt, op zijn minst.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als dat je mening is, moet je het vooral niet laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |