quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik laat het haar toch doen, ik verbied haar niks hoor. Ik zeg alleen dat het me stoort.
Haha, gaaf.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kijk ik daarkomen ook een paar denen en uiteraard die engelsen
die hebben al aangegeven voor oranje te juichen
oja: en die foto heb ik niet per ongeluk op die plek genomen! when you see it you will shit bricks!
Picsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
met dit weer heb ik nooit zin om m'n haar te doen
Nee klopt. In dat topic (in pub) vonden veel mensen het ook té, maar die reacties werden verwijderd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige met die mening.
Daarom. Zelfs Fiets vond het te veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee klopt. In dat topic (in pub) vonden veel mensen het ook té, maar die reacties werden verwijderd.
Dan is er al lang een rar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:28 schreef reetveter het volgende:
WD, dat kind is 14. Laat der mooi posten. Over 3 jaar heeft ze toch spijt dat ze al die foto's heeft gepost hier.
Jonge, ik had het gisteren al gezegd tegen d'r.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:28 schreef reetveter het volgende:
WD, dat kind is 14. Laat der mooi posten. Over 3 jaar heeft ze toch spijt dat ze al die foto's heeft gepost hier.
Alle foto topics die te bedenken zijn.quote:
Ik ben overgestapt naar Calvin Klein, ik wil geen flessen in de vorm van een halve vent meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef NoelGallagher het volgende:
HAHAHA, TURLIJK IS HET BAAS, WANT HET IS VAN HUGO BOSS HAHAHAHAHA
heb je het al gevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GekruldeMondhoek die 55 foto's van zichzelf post per dag.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb je het al gevonden?Haha, die van mij is duidelijk mooierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
maar dies ook nieuw! deze is al 2 jaar oudquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, die van mij is duidelijk mooier.
Je bent gewoon jaloers omdat zij zo lekker is. Dit is Frederique nr. 2.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GekruldeMondhoek die 55 foto's van zichzelf post per dag.
True.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat zij zo lekker is. Dit is Frederique nr. 2.
die ginger lekker?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zien er nog steeds hetzelfde uitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar dies ook nieuw! deze is al 2 jaar oud
Wie is Frederique?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |