En je stuurt mailtjes naar onbekende meisjes met verzoekjes of ze iets niet meer willen doen, las ik net.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik speel echt heel slecht poker vandaag.
Nee ik gaf alleen aan dat ze het veel deed. Als het je wat aanging had ik je wel gepm't.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En je stuurt mailtjes naar onbekende meisjes met verzoekjes of ze iets niet meer willen doen, las ik net.
Waarom stop je dat niet in je koffer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Salatrel het volgende:
weet niet hoe ik het allemaal in zon klein zakje krijg maar
[ afbeelding ]
gel, deoderant, doucheschuim, aftershave, tandpasta en lensvloeistof
vergeet ik nog iets?
Ze kunnen daar ook iets anders van denken he.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik geef ze altijd dat loser-teken, of steek mijn vinger in mijn mond in de hoop dat het net genoeg is om hun erectie te verzieken.
Precies mijn gedachte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom stop je dat niet in je koffer?
ik mag alleen handbagage meenemenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom stop je dat niet in je koffer?
Ik heb mijn bronnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik gaf alleen aan dat ze het veel deed. Als het je wat aanging had ik je wel gepm't.
Ja, zij zelf.quote:
ik vlieg vrijdag naar nottinghamquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, oke dat is minder. Ik neem 4 beautycases aan vloeistoffen mee
. Waar ga je naartoe?
Ik had d'r gepm't dat ze overdreven veel foto's van zichzelf post en gevraagd of het voor de aandacht was.quote:
Bottled. De geur voor mannen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Salatrel het volgende:
weet niet hoe ik het allemaal in zon klein zakje krijg maar
[ afbeelding ]
gel, deoderant, doucheschuim, aftershave, tandpasta, shampoo en lensvloeistof
vergeet ik nog iets?
Ik snap niet waarom. Laat mensen doen wat ze leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, zij zelf.Maar hey, da's mijn mening en die mag ik best wel aan haar duidelijk maken, am I riiiiiiiiiiiiight. Yes I am.
Ah, tofquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vlieg vrijdag naar nottinghampaar dagen feesten met vrienden die daar wonen
en bij robin hood op bezoek
Jawel mensen die op 14-jarige redheads hitten, maar PM'en is toch wel even wat anders dan e-mailen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had d'r gepm't dat ze overdreven veel foto's van zichzelf post en gevraagd of het voor de aandacht was.Wat ze ontkende, het is voor mensen die zich ermee vermaken. Ik vermoed niemand, maar goed.
Ja, ik laat het haar toch doen, ik verbied haar niks hoor. Ik zeg alleen dat het me stoort.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom. Laat mensen doen wat ze leuk vinden.
die kijk ik daarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah, tof. Mis je dan niet de wedstrijd
?
Ik ben toch niet de enige met die mening.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel mensen die op 14-jarige redheads hitten, maar PM'en is toch wel even wat anders dan e-mailen.Alles wordt verdraaid hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |