Ik heb daarentegen veel zin om jou het hof te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb kip tandori, maar geen zin om te maken.
bohhhhquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:48 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb kip tandori, maar geen zin om te maken.
Maar voor autisten is dat onderscheid moeilijk te maken. Zou je daar in het vervolg rekening mee willen houden? Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het was niet mijn intentie om iemand te beledigen![]()
Wil ik ook wel bij sommige doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:52 schreef Allure_ het volgende:
Zo,die voetballers worden lekker in de watten gelegd.
Dat lijkt me nou zo lekker hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
het ziet er grappig uit hoe ze die benen schudden.
Pww nu. Morgenavond wel naar strand in de buurt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen wiens leven er op dit moment niet zo uitziet²
Post eens een foto van je momentje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen wiens leven er op dit moment niet zo uitziet²
Waarom neuk je uberhaupt dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
vanmiddag ging het niet van harte, allebei zo fucking verbrand_!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb het officieel gehad met chatroulette, nu zijn er alleen nog maar masturberende mongolen over. En ze klikken niet eens meer door als ze een man zien, zo erg is het.
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?replayid=42750quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php?levelid=3230
Hahaha toen je het zei ging ik even kijken. Eerste 5 allemaal hengels van ventertsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:10 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb het officieel gehad met chatroulette, nu zijn er alleen nog maar masturberende mongolen over. En ze klikken niet eens meer door als ze een man zien, zo erg is het.
Ik geef ze altijd dat loser-teken, of steek mijn vinger in mijn mond in de hoop dat het net genoeg is om hun erectie te verzieken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja maar ik had gelijk beeld hoe je daar zit te kijken naar die rukkende gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |