deel 2 al gezien?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Cruel intentions. Als kanker een film was.
Boh, echt, moet het allemaal voorgekauwd worden ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga niet naar Argentinië.
Die is kk waardeloos. 1 is het beste, en daar hadden ze moeten stoppen.quote:
Was jij toen in Argentinië?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, echt, moet het allemaal voorgekauwd worden ofzo?Hier;
ARGENTINIË - 2001 - ECONOMISCHE MALAISE
Oké, bedankt voor je informatie. Ik ga er toch niks mee doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Boh, echt, moet het allemaal voorgekauwd worden ofzo?Hier;
ARGENTINIË - 2001 - ECONOMISCHE MALAISE
Maar Buffy & Selma Blairquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
daarom vroeg ik het iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is kk waardeloos. 1 is het beste, en daar hadden ze moeten stoppen.
-¿-quote:
Dan hoop ik ook zo gruwelijk voor je dat je het hard meemaakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je informatie. Ik ga er toch niks mee doen.
Ja nou ja als je daar je voldoening uit kan halen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee man, niks beter dan zeiken op iemand anders
Joepie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Buffy & Selma Blair
[ afbeelding ]
Ik hoop dat jij deze vakantie Chlamydia oploopt zonder het te merken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook zo gruwelijk voor je dat je het hard meemaakt.
Niet mee eens?quote:
/Care.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook zo gruwelijk voor je dat je het hard meemaakt.
Net alsof WF seks heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij deze vakantie Chlamydia oploopt zonder het te merken.
Als je 12 bent is dat misschien geil. Nu is het gewoon treurig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar Buffy & Selma Blair
[ afbeelding ]
Ik let wel op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij deze vakantie Chlamydia oploopt zonder het te merken.
quote:
Nee, dat is het mooie. Hij krijgt het gewoon. Karma.quote:
Ok, ben al weg uit deze negatieve SC.quote:
Oke dat is tof.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg het nieuws wel enzo. Gratis TopTip.
ik vind het geil en wat is ditquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je 12 bent is dat misschien geil. Nu is het gewoon treurig.
Anale vekrachting?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het mooie. Hij krijgt het gewoon. Karma.
Eeuwigheid zeg ik toch jonghequote:
Het was een neutrale reactie, maar jij vat het negatief op. Het dunkt me dat jij juist een beetje negatief bent.quote:
Dan heeft ie nog seks. Ongewild, maar hij heeft het wel. God wil gewoon dat hij het krijgt.quote:
God.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog seks. Ongewild, maar hij heeft het wel. God wil gewoon dat hij het krijgt.
Maar niemand wil seks met jou. Dan alleen lelijke homo's.quote:
Nee man ik doelde niet specifiek op jou maar iedereen loopt de laatste tijd zo te kankeren hier op elkaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was een neutrale reactie, maar jij vat het negatief op. Het dunkt me dat jij juist een beetje negatief bent.
wise heeft twee accounts.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef Madridista het volgende:
Ik heb vandaag een kostuum gekocht a 4000 euro
Ach die mensen zijn gewoon niet gelukkig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man ik doelde niet specifiek op jou maar iedereen loopt de laatste tijd zo te kankeren hier op elkaar.
Jij bent niet iedereen. Gelukkig. De wereld vol met verzuurden en onwetenden, ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar niemand wil seks met jou. Dan alleen lelijke homo's.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
jij wel dangg?quote:
Inderdaad, wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent niet iedereen. Gelukkig. De wereld vol met verzuurden en onwetenden, ik zou er niet aan moeten denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |