Ja, en daar baal ik van.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
maargoed, sommige mensen zullen wel moeten werken enzo
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat noem jij mij een autist danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja af en toe een beetje vloeken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
over autisten gesproken, komt gers hier nog weleens?
Dan is ie ook weinig gegroeid.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dat chuck in zn jonge jaren ofzo?
als je sociaal aan de grond zit, is dat een prima ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:21 schreef BobbyB het volgende:
Bovendien lijkt me FOK!ken in de tuin met dit mooie weer ook een goede reden om er 6 sc's doorheen te jagen.
Dat is een negert, geen indoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is dat chuck in zn jonge jaren ofzo?
De laatste keer dat ik em zag was ie enorm kwaad dat ik nog in deze SC postte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef NoelGallagher het volgende:
over autisten gesproken, komt gers hier nog weleens?
BOH HEERLIJK NIETS KUNNEN DOEN DAAR EN VASTZITTEN DOOR DIE ACHTERLIJK MOFO'S MET HUN STAKINGENquote:
Wat zei je tegen em?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef Lamon. het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik em zag was ie enorm kwaad dat ik nog in deze SC postte.
En ik zweer je, ik heb nog nooit iets lulligs tegen em gezegd.
Posters die posters haten for no good reason at all.
Ja man, want ja, nja, die zijn natuurlijk ook aan zee waar een vriendin een huis heeft, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
BOH HEERLIJK NIETS KUNNEN DOEN DAAR EN VASTZITTEN DOOR DIE ACHTERLIJK MOFO'S MET HUN STAKINGEN
Volgens mij heeft Lamon zelden iets gezegd tegen gers, maar begon gers gewoon uit het niets tegen hem.quote:
Nee, het land ligt daar op z'n gat verder niets aan de hand.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja man, want ja, nja, die zijn natuurlijk ook aan zee waar een vriendin een huis heeft, inderdaad.
Je gaat niet op vakantie, neem ik aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, het land ligt daar op z'n gat verder niets aan de hand.
Niets, ik ben goed in negeren, omdat ik weet dat dat nog meer irriteert dan iets terug zeggen.quote:
je drijft over vriendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd op vakantie in Noord-Korea.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tweemaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je gaat niet op vakantie, neem ik aan.
Ik zou hier ZULKS geweldige burn op kunnen zeggen, maar dat mag niet omdat pindakaas.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, ik ben goed in negeren, omdat ik weet dat dat nog meer irriteert dan iets terug zeggen.
Moet ie maar niet haten.
Gers, wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niets, ik ben goed in negeren, omdat ik weet dat dat nog meer irriteert dan iets terug zeggen.
Moet ie maar niet haten.
Oké, leuk. Maar je doet net alsof het 1945 is in Griekenland. Dwaas.quote:
Ja jonge ik weet het toch ook niet maar constant maar lopen zeuren op andermans leven lijkt me ook niet gezond, tbh.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als je sociaal aan de grond zit, is dat een prima idee
Zoek maar even wat beelden op van Argentinië van een decennium geleden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, leuk. Maar je doet net alsof het 1945 is in Griekenland. Dwaas.
negeren wanneer ik weet dat het werkt dan, okee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou hier ZULKS geweldige burn op kunnen zeggen, maar dat mag niet omdat pindakaas.
Waarom? Ik ga niet naar Argentinië.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zoek maar even wat beelden op van Argentinië van een decennium geleden.
Nee man, niks beter dan zeiken op iemand andersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja jonge ik weet het toch ook niet maar constant maar lopen zeuren op andermans leven lijkt me ook niet gezond, tbh.
Dat is al iets HEEL anders.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
negeren wanneer ik weet dat het werkt dan, okee?
Eeens, hoewel ik die van het P.U.L.S.E concert beter vindtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mensen die dit geen goed nummer vinden zijn stom.
Is goed voor je hart.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee man, niks beter dan zeiken op iemand anders
Die Jag is wel nice.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Cruel intentions. Als kanker een film was.
leuke film tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Cruel intentions. Als kanker een film was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |