quote:
Nee, dat is het mooie. Hij krijgt het gewoon. Karma.quote:
Ok, ben al weg uit deze negatieve SC.quote:
Oke dat is tof.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, maar ik volg het nieuws wel enzo. Gratis TopTip.
ik vind het geil en wat is ditquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je 12 bent is dat misschien geil. Nu is het gewoon treurig.
Anale vekrachting?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dat is het mooie. Hij krijgt het gewoon. Karma.
Eeuwigheid zeg ik toch jonghequote:
Het was een neutrale reactie, maar jij vat het negatief op. Het dunkt me dat jij juist een beetje negatief bent.quote:
Dan heeft ie nog seks. Ongewild, maar hij heeft het wel. God wil gewoon dat hij het krijgt.quote:
God.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog seks. Ongewild, maar hij heeft het wel. God wil gewoon dat hij het krijgt.
Maar niemand wil seks met jou. Dan alleen lelijke homo's.quote:
Nee man ik doelde niet specifiek op jou maar iedereen loopt de laatste tijd zo te kankeren hier op elkaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Het was een neutrale reactie, maar jij vat het negatief op. Het dunkt me dat jij juist een beetje negatief bent.
wise heeft twee accounts.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef Madridista het volgende:
Ik heb vandaag een kostuum gekocht a 4000 euro
Ach die mensen zijn gewoon niet gelukkig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee man ik doelde niet specifiek op jou maar iedereen loopt de laatste tijd zo te kankeren hier op elkaar.
Jij bent niet iedereen. Gelukkig. De wereld vol met verzuurden en onwetenden, ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar niemand wil seks met jou. Dan alleen lelijke homo's.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Cruel intentions. Als kanker een film was.
jij wel dangg?quote:
Inderdaad, wat doe jij hier?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij bent niet iedereen. Gelukkig. De wereld vol met verzuurden en onwetenden, ik zou er niet aan moeten denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |