Daar ging je fipoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:17 schreef Rectum het volgende:
Trololololllllllllllllolollllllllllllllololloolololo
dat dit kan in Nederland!quote:radiouitzendingen onderbreken hun liedjes om te melden dat er is gescoord.
Niet echtquote:Iedereen vindt het geweldig en oranjegekte hoort bij onze cultuur.
Terecht!quote:Eigenlijk te gek voor woorden. De dag dat we onze vrijheid vieren is allemaal moeilijk moeilijk moeilijk wat ebtreft vrij, maar als er 11 aries in een veld achter een balletje aanhobbelen kan het hele bedrijf hun werk neerpleuren.
True, maar je gaat voorbij aan het feit dat de werknemers geen vrij krijgen, maar vrij nemen. Ze zorgen dat ze hun uren op een ander tijdstip maken, of nemen een vrije dag op. Geen enkel probleem, lijk mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
Maar nu er voetbal op TV is kan het hele bedrijf 's middags vrij nemen, meerdere malen in korte tijd achter elkaar. En dat geldt voor half Nederland lijkt wel. De avondspits is in ene 's middags, radiouitzendingen onderbreken hun liedjes om te melden dat er is gescoord.
En toen gingen jullie samen gheile kontseques hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
Antiklacht: ik had gistermiddag om 5 uur wel alle ruimte in de Media markt en maar 1 iemand voor me
Wel dus, anders was jouw klacht toch nergens op gebaseerdquote:
Ans appelman had ook internet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bejaardentehuizen hebben heul geen internet
En waarop baseer je dat? Getuigenverklaringen? Gesproken met ontsnapte Oranje-slachtoffers?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Niet iedereen vindt het geweldig en laat zich meenemen in dat kuddegedrag.
Je bedoelt sociaal gedrag neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Jij krijgt er toch seksuele associaties bij tijdens het kijken ervan las ik in een ander topic?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Van voetbal kijken krijg je spontaan oogkanker.
Saai kutspel
blijf je nou trouwens topics openen en zeiken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Saai kutspel
Het spijt me dat ik het leuk vindt om naar voetbal te kijken en me er mee vermaak. Duizendmaal excuus!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eigenlijk zouden we MikeyMo allemaal onze excuses aan moeten bieden. Gewoon voor het feit dat wij het in ons hoofd halen het gezellig te hebben, terwijl hij helemaal niet van voetbal houdt.
Sorry!
Doe er wat aan Qwea!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
blijf je nou trouwens topics openen en zeiken?Je staat op repeat en dat is dodelijk irritant.
Nee, daarom gaan de kijkcijfers through the roofquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Die mensen zijn vastgebonden en gedwongen te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daarom gaan de kijkcijfers through the roof
Van dat gezeur van jou ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Saai kutspel
Negeren is de beste optie. Maar ja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen op fokquote:
dat gaan ze ook met uitzendingen van Peter R De Vriesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daarom gaan de kijkcijfers through the roof
Ik zat meer te denken aan dat jij even het licht uit z'n ogen neukt zodat hij tot na de finale geen puf meer heeft zeiktopics te openen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Negeren is de beste optie. Maar ja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen op fok
1 uitzendingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat gaan ze ook met uitzendingen van Peter R De Vries
Ja doei, ik moet voetbal kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan dat jij even het licht uit z'n ogen neukt zodat hij tot na de finale geen puf meer heeft zeiktopics te openen?
Zeik nou eens niet over kuddegedrag en accepteer dat voetbal nagenoeg wereldwijd volkssport nummer één is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Met dit weer kan je toch wel ff lafjes in de rust. Nothing fancy. Gewoon er op en er over. Klaar.quote:
Peter R de Vries mocht willen dat 'ie kijkcijfers had die ook maar een beetje in de buurt komen van wat het WK haalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je punt is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |