Daar ging je fipoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:17 schreef Rectum het volgende:
Trololololllllllllllllolollllllllllllllololloolololo
dat dit kan in Nederland!quote:radiouitzendingen onderbreken hun liedjes om te melden dat er is gescoord.
Niet echtquote:Iedereen vindt het geweldig en oranjegekte hoort bij onze cultuur.
Terecht!quote:Eigenlijk te gek voor woorden. De dag dat we onze vrijheid vieren is allemaal moeilijk moeilijk moeilijk wat ebtreft vrij, maar als er 11 aries in een veld achter een balletje aanhobbelen kan het hele bedrijf hun werk neerpleuren.
True, maar je gaat voorbij aan het feit dat de werknemers geen vrij krijgen, maar vrij nemen. Ze zorgen dat ze hun uren op een ander tijdstip maken, of nemen een vrije dag op. Geen enkel probleem, lijk mij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
Maar nu er voetbal op TV is kan het hele bedrijf 's middags vrij nemen, meerdere malen in korte tijd achter elkaar. En dat geldt voor half Nederland lijkt wel. De avondspits is in ene 's middags, radiouitzendingen onderbreken hun liedjes om te melden dat er is gescoord.
En toen gingen jullie samen gheile kontseques hebben?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:16 schreef MikeyMo het volgende:
Antiklacht: ik had gistermiddag om 5 uur wel alle ruimte in de Media markt en maar 1 iemand voor me
Wel dus, anders was jouw klacht toch nergens op gebaseerdquote:
Ans appelman had ook internet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:39 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bejaardentehuizen hebben heul geen internet
En waarop baseer je dat? Getuigenverklaringen? Gesproken met ontsnapte Oranje-slachtoffers?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Niet iedereen vindt het geweldig en laat zich meenemen in dat kuddegedrag.
Je bedoelt sociaal gedrag neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Jij krijgt er toch seksuele associaties bij tijdens het kijken ervan las ik in een ander topic?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Van voetbal kijken krijg je spontaan oogkanker.
Saai kutspel
blijf je nou trouwens topics openen en zeiken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Saai kutspel
Het spijt me dat ik het leuk vindt om naar voetbal te kijken en me er mee vermaak. Duizendmaal excuus!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Eigenlijk zouden we MikeyMo allemaal onze excuses aan moeten bieden. Gewoon voor het feit dat wij het in ons hoofd halen het gezellig te hebben, terwijl hij helemaal niet van voetbal houdt.
Sorry!
Doe er wat aan Qwea!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
blijf je nou trouwens topics openen en zeiken?Je staat op repeat en dat is dodelijk irritant.
Nee, daarom gaan de kijkcijfers through the roofquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Die mensen zijn vastgebonden en gedwongen te kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daarom gaan de kijkcijfers through the roof
Van dat gezeur van jou ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
Saai kutspel
Negeren is de beste optie. Maar ja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen op fokquote:
dat gaan ze ook met uitzendingen van Peter R De Vriesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daarom gaan de kijkcijfers through the roof
Ik zat meer te denken aan dat jij even het licht uit z'n ogen neukt zodat hij tot na de finale geen puf meer heeft zeiktopics te openen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Negeren is de beste optie. Maar ja, zie dat maar eens voor elkaar te krijgen op fok
1 uitzendingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat gaan ze ook met uitzendingen van Peter R De Vries
Ja doei, ik moet voetbal kijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan dat jij even het licht uit z'n ogen neukt zodat hij tot na de finale geen puf meer heeft zeiktopics te openen?
Zeik nou eens niet over kuddegedrag en accepteer dat voetbal nagenoeg wereldwijd volkssport nummer één is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef MikeyMo het volgende:
Met dit weer kan je toch wel ff lafjes in de rust. Nothing fancy. Gewoon er op en er over. Klaar.quote:
Peter R de Vries mocht willen dat 'ie kijkcijfers had die ook maar een beetje in de buurt komen van wat het WK haalt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Je punt is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wtf?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier mag je wel over klagen:
[ afbeelding ]
Arme voetganger.
echt niet. Die hebben ze hier nog genoegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
misschien gebeurt er a.s. vrijdag nog wat moois; een gebroken been bij een van onze "sterspelers" oid. Zijn we van het hele geneuzel weer af.
De beessies zijn toch al op
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier mag je wel over klagen:
[ afbeelding ]
Arme voetganger.
Je zegt wel boeie, maar je cared zo fucking hard.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
misschien gebeurt er a.s. vrijdag nog wat moois; een gebroken been bij een van onze "sterspelers" oid. Zijn we van het hele geneuzel weer af.
Schattig die afgunst van nerds die andere mensen hun plezier niet gunnen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
Daarom hebben ze mensen op de bank zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
Precies. Als het moet, kunnen ze het hele elftal vervangen en dan houden ze nog iemand over.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daarom hebben ze mensen op de bank zitten.
Maar, daar heb jij toch wel een mooi knopje voor?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
het is jammer genoeg ook gewoon niet vermakelijk, er is niets mis met een goeie troll, maar dit is echt van zo'n bedroevend niveau dat het gewoon triest blijft...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, daar heb jij toch wel een mooi knopje voor?
Het is een onterechte klachtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef MikeyMo het volgende:
alsof je niet meer mag klagen over het WK.
QFTquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is een onterechte klacht
Prima dat je een beetje recalcitrant gaat zitten schoppen tegen iets wat iedereen leuk vindt als je een puber bent, maar als volwassen vent ben je gewoon blij dat er meer bier doordeweeks gedronken wordt dan normaal.p
Wat lul je nou, in je OP zeg je nog wel dat je lekker de ruimte had in de MediaMarkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef MikeyMo het volgende:
alsof je niet meer mag klagen over het WK.
Ontsnappen gaat al moeilijk
Q heeft toegezegd naar het strand te gaan vrijdagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dattie vrijdag weer gewoon in zijn oranjeshirtje naast Qwea op de bank zit te kijken, alsof ie een mening mag hebben thuis buiten FOK!.
Want je denkt dat het WK daar niet te ontvangen is ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Q heeft toegezegd naar het strand te gaan vrijdag
16u sharp.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Spelen we vrijdagmiddag of vrijdagavond eigenlijk?
jij kent mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dattie vrijdag weer gewoon in zijn oranjeshirtje naast Qwea op de bank zit te kijken, alsof ie een mening mag hebben thuis buiten FOK!.
maar ik was om 16u weer thuis, en zo niet dan pleur ik de stream op mijn foon aan op het strandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Q heeft toegezegd naar het strand te gaan vrijdag
om 16u godverdommequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Spelen we vrijdagmiddag of vrijdagavond eigenlijk?
hoi ritmoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Troll-topic, kan dicht.
Waarom pak je niet gewoon een terras met groot scherm? Halve liter erbij en schreeuwen maarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar ik was om 16u weer thuis, en zo niet dan pleur ik de stream op mijn foon aan op het strand
plezier hebben in het kijken naar een scherm...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Perkins het volgende:
Het is wat, mensen die plezier hebben. Ontzettende zuurpruim dat je er bent.
Ik dacht al...waar blijft onze Fok-heldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Troll-topic, kan dicht.
Dat geldt voor elk onderwerp, denk je niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig dat wanneer je iets slechts zegt over het WK telkens dezelfde users weer opduiken:; de WK gedachtenpolizei
uhu! Met weer als gisteren is het top!quote:
Ik voel me niet aangesproken, ik val per ongeluk in dit topic met een diamanten randje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig dat wanneer je iets slechts zegt over het WK telkens dezelfde users weer opduiken:; de WK gedachtenpolizei
Ik ben strand geilquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon een terras met groot scherm? Halve liter erbij en schreeuwen maar
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben strand geil
De eventuele halve finale en finale gaan ik mooi wel in een kroeg doorbrengen.
Als jij fokt kijk je naar de weerspiegeling van het beeldscherm in het raam of zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
plezier hebben in het kijken naar een scherm...
en dan noemen ze mij autist
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
plezier hebben in het kijken naar een scherm...
en dan noemen ze mij autist
Das wel een goeie eigk! Die tent zit vlak voor dat stukkie waar wij altijd liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, met "terras" bedoel ik natuurlijk "strandtent".
Waarom niet? Nederland is een relatief klein land met een vrij grote saamhorigheid. Feesten zoals Koninginnedag waarbij het HELE land in rep en roer is kent men amper in andere landen. Daarnaast is voetbal één van de de populairste sporten in Nederland en is het logischerwijs dat men hier één groot feest van maakt. Dat jij daar niet bij wilt horen is jouw probleem. Ik houd normaal ook niet echt van voetbal, maar vind EK's en WK's dan weer heel erg leuk vanwege de saamhorigheid. Lekker met een groep vrienden flink wat bier achterover gieten, hopen dat Nederland zo ver mogelijk komt en wetend dat meer dan 10 miljoen andere Nederlanders ook kijken is gewoon geweldig.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:26 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waarom niet? Nederland is een relatief klein land met een vrij grote saamhorigheid. Feesten zoals Koninginnedag waarbij het HELE land in rep en roer is kent men amper in andere landen. Daarnaast is voetbal één van de de populairste sporten in Nederland en is het logischerwijs dat men hier één groot feest van maakt. Dat jij daar niet bij wilt horen is jouw probleem. Ik houd normaal ook niet echt van voetbal, maar vind EK's en WK's dan weer heel erg leuk vanwege de saamhorigheid. Lekker met een groep vrienden flink wat bier achterover gieten, hopen dat Nederland zo ver mogelijk komt en wetend dat meer dan 10 miljoen andere Nederlanders ook kijken is gewoon geweldig.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
Elke 5 minuten gaat het wel weer over het WKquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat je elke 5 minuten zeikt over hetzelfde onderwerp.
Ga ergens anders zeiken man.
Nou, gelukkig weet jij met je topics de gekte een beetje in te perken hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Elke 5 minuten gaat het wel weer over het WK
Fack. Ik had mezelf lang geleden al voorgenomen nooit om posts van jou te moeten lachen. Nu faalde ik toch even.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Elke 5 minuten gaat het wel weer over het WK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |