wtf?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier mag je wel over klagen:
[ afbeelding ]
Arme voetganger.
echt niet. Die hebben ze hier nog genoegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
misschien gebeurt er a.s. vrijdag nog wat moois; een gebroken been bij een van onze "sterspelers" oid. Zijn we van het hele geneuzel weer af.
De beessies zijn toch al op
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hier mag je wel over klagen:
[ afbeelding ]
Arme voetganger.
Je zegt wel boeie, maar je cared zo fucking hard.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
misschien gebeurt er a.s. vrijdag nog wat moois; een gebroken been bij een van onze "sterspelers" oid. Zijn we van het hele geneuzel weer af.
Schattig die afgunst van nerds die andere mensen hun plezier niet gunnen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
Daarom hebben ze mensen op de bank zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
Boeie,
Precies. Als het moet, kunnen ze het hele elftal vervangen en dan houden ze nog iemand over.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daarom hebben ze mensen op de bank zitten.
Maar, daar heb jij toch wel een mooi knopje voor?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
het is jammer genoeg ook gewoon niet vermakelijk, er is niets mis met een goeie troll, maar dit is echt van zo'n bedroevend niveau dat het gewoon triest blijft...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, daar heb jij toch wel een mooi knopje voor?
Het is een onterechte klachtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef MikeyMo het volgende:
alsof je niet meer mag klagen over het WK.
QFTquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is een onterechte klacht
Prima dat je een beetje recalcitrant gaat zitten schoppen tegen iets wat iedereen leuk vindt als je een puber bent, maar als volwassen vent ben je gewoon blij dat er meer bier doordeweeks gedronken wordt dan normaal.p
Wat lul je nou, in je OP zeg je nog wel dat je lekker de ruimte had in de MediaMarkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef MikeyMo het volgende:
alsof je niet meer mag klagen over het WK.
Ontsnappen gaat al moeilijk
Q heeft toegezegd naar het strand te gaan vrijdagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dattie vrijdag weer gewoon in zijn oranjeshirtje naast Qwea op de bank zit te kijken, alsof ie een mening mag hebben thuis buiten FOK!.
Want je denkt dat het WK daar niet te ontvangen is ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Q heeft toegezegd naar het strand te gaan vrijdag
16u sharp.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Spelen we vrijdagmiddag of vrijdagavond eigenlijk?
jij kent mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Iedereen weet natuurlijk dattie vrijdag weer gewoon in zijn oranjeshirtje naast Qwea op de bank zit te kijken, alsof ie een mening mag hebben thuis buiten FOK!.
maar ik was om 16u weer thuis, en zo niet dan pleur ik de stream op mijn foon aan op het strandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Q heeft toegezegd naar het strand te gaan vrijdag
om 16u godverdommequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef Urquhart het volgende:
Spelen we vrijdagmiddag of vrijdagavond eigenlijk?
hoi ritmoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Troll-topic, kan dicht.
Waarom pak je niet gewoon een terras met groot scherm? Halve liter erbij en schreeuwen maarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
maar ik was om 16u weer thuis, en zo niet dan pleur ik de stream op mijn foon aan op het strand
plezier hebben in het kijken naar een scherm...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Perkins het volgende:
Het is wat, mensen die plezier hebben. Ontzettende zuurpruim dat je er bent.
Ik dacht al...waar blijft onze Fok-heldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Ritmo het volgende:
Troll-topic, kan dicht.
Dat geldt voor elk onderwerp, denk je niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig dat wanneer je iets slechts zegt over het WK telkens dezelfde users weer opduiken:; de WK gedachtenpolizei
uhu! Met weer als gisteren is het top!quote:
Ik voel me niet aangesproken, ik val per ongeluk in dit topic met een diamanten randje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig dat wanneer je iets slechts zegt over het WK telkens dezelfde users weer opduiken:; de WK gedachtenpolizei
Ik ben strand geilquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom pak je niet gewoon een terras met groot scherm? Halve liter erbij en schreeuwen maar
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben strand geil
De eventuele halve finale en finale gaan ik mooi wel in een kroeg doorbrengen.
Als jij fokt kijk je naar de weerspiegeling van het beeldscherm in het raam of zo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
plezier hebben in het kijken naar een scherm...
en dan noemen ze mij autist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |