quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
plezier hebben in het kijken naar een scherm...
en dan noemen ze mij autist
Das wel een goeie eigk! Die tent zit vlak voor dat stukkie waar wij altijd liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, met "terras" bedoel ik natuurlijk "strandtent".
Waarom niet? Nederland is een relatief klein land met een vrij grote saamhorigheid. Feesten zoals Koninginnedag waarbij het HELE land in rep en roer is kent men amper in andere landen. Daarnaast is voetbal één van de de populairste sporten in Nederland en is het logischerwijs dat men hier één groot feest van maakt. Dat jij daar niet bij wilt horen is jouw probleem. Ik houd normaal ook niet echt van voetbal, maar vind EK's en WK's dan weer heel erg leuk vanwege de saamhorigheid. Lekker met een groep vrienden flink wat bier achterover gieten, hopen dat Nederland zo ver mogelijk komt en wetend dat meer dan 10 miljoen andere Nederlanders ook kijken is gewoon geweldig.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:26 schreef Justinn het volgende:
[..]
Waarom niet? Nederland is een relatief klein land met een vrij grote saamhorigheid. Feesten zoals Koninginnedag waarbij het HELE land in rep en roer is kent men amper in andere landen. Daarnaast is voetbal één van de de populairste sporten in Nederland en is het logischerwijs dat men hier één groot feest van maakt. Dat jij daar niet bij wilt horen is jouw probleem. Ik houd normaal ook niet echt van voetbal, maar vind EK's en WK's dan weer heel erg leuk vanwege de saamhorigheid. Lekker met een groep vrienden flink wat bier achterover gieten, hopen dat Nederland zo ver mogelijk komt en wetend dat meer dan 10 miljoen andere Nederlanders ook kijken is gewoon geweldig.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
Best grappig dat wanneer je iets slechts zegt over het WK telkens dezelfde users weer opduiken:; de WK gedachtenpolizei
Elke 5 minuten gaat het wel weer over het WKquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Olep het volgende:
[..]
Omdat je elke 5 minuten zeikt over hetzelfde onderwerp.
Ga ergens anders zeiken man.
Nou, gelukkig weet jij met je topics de gekte een beetje in te perken hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Elke 5 minuten gaat het wel weer over het WK
Fack. Ik had mezelf lang geleden al voorgenomen nooit om posts van jou te moeten lachen. Nu faalde ik toch even.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Elke 5 minuten gaat het wel weer over het WK
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |