In je dromen TSquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb een stuk of 3 mensen in mijn msn lijst en die hebben zoiets als dit in hun naam:
[ afbeelding ]
Hoe hard faal je dan wel niet?Zijn vast allemaal Duitsers.
Klacht: Mongooltjes die het jammer vinden dat wij van Brazilië hebben gewonnen.
Wij worden kampioen, godverdomme!
Je legt de klemtoon verkeerd...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:08 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb een stuk of 3 mensen in mijn msn lijst en die hebben zoiets als dit in hun naam:
[ afbeelding ]
Hoe hard faal je dan wel niet?Zijn vast allemaal Duitsers.
Klacht: Mongooltjes die het jammer vinden dat wij van Brazilië hebben gewonnen.
Wij worden kampioen, godverdomme!
Mensen die geen vertrouwen in Nederland hebben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In je dromen TS
Lopen we straks kankerhard te falen tegen Ghana met 3-0
Jaaaneequote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
In je dromen TS
Lopen we straks kankerhard te falen tegen Ghana met 3-0
Voor Duitsland zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
yep, jammer voor de Brazzies, ik ben nu voor Deutschland en mochten we toch winnen ga ik schijnheilig meefeesten.
Ik ben zelf voor een kwart Duits en een achtste Russisch.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor een kwart Duits en een achtste Russisch.
quote:
Ik heb nooit vertrouwen gehad in heel Oranje. Fucking prima Donna's die alles zelf willen doen (Die Robben die het zelf tegen 4 man op wil nemen, hoe dom ben je dan?!)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:12 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jaaanee
Als je nu nog geen vertrouwen hebt in Nederland faal je
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vertrouwen gehad in heel Oranje. Fucking prima Donna's die alles zelf willen doen (Die Robben die het zelf tegen 4 man op wil nemen, hoe dom ben je dan?!)
Dat maakt je - als mijn hoofdrekenkunsten mij niet in de steek laten - vijf achtste Nederlands en behoor je dus voor Oranje te zijn. Althans, volgens jouw denkwijze.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik ben zelf voor een kwart Duits en een achtste Russisch.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat maakt je - als mijn hoofdrekenkunsten mij niet in de steek laten - vijf achtste Nederlands en behoor je dus voor Oranje te zijn. Althans, volgens jouw denkwijze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |