Ze hebben ons doorquote:
Jullie mogen opschietenquote:Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in Juni, op een terrasje!
Ja inderdaad totdat een of andere gangster hier zit mee te lezen en met de kermis jou eens even een op gaat wachtenquote:
Ze kennen met toch nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja inderdaad totdat een of andere gangster hier zit mee te lezen en met de kermis jou eens even een op gaat wachten
Jullie? En jij dan?quote:
ik ken je wel, en ik ken ook zat scootertuigquote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kennen met toch nietIk ben geen BR'er ofzo!
Volgens mij ook niet.quote:
Aan het einde van de routequote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
ik weet alleen niet meer waar je huis woont
snap ik dat ze dat niet durft, jij bent zwaar engquote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.
[..]
Aan het einde van de route
Als je teruggaat woon ik aan het begin. En zij weet nog niet dat ik eng benquote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
snap ik dat ze dat niet durft, jij bent zwaar eng
en ik dacht aan het begin
Tegen meisjes ben ik altijd heel lief maar dat kan ik niet toegevenquote:
Ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zij weet nog niet dat ik eng ben
quote:
Ben jij eigenlijk echt een held? Ik dacht dat Fed Express dat al wasquote:
2 weken na onze date, ok?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer daten?
Nee hoezo?quote:
tuurlijk ben ik een heldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt een held? Ik dacht dat Fed Express dat al was
Een held op sokken. Je kon mij niet eens aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik een held
vraag maar aan ron![]()
jij was ook niet de grootste en zwaarste jongen van ons jaar he?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een held op sokken. Je kon mij niet eens aan.
Dat heeft er niks mee te maken. Een echte held verslaat iedereen. Zie: david en goliath.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij was ook niet de grootste en zwaarste jongen van ons jaar he?
dan maar geen echte heldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Een echte held verslaat iedereen. Zie: david en goliath.
Nee heb hem al een jaar niet gesprokenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan maar geen echte held
vanavond trouwens examenfeest van luuk, ga je ook?
Hoezo?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer daten?
Bitchfight!quote:
Zuipse!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
nou dag kinders, ik ga eten en daarna (alweer) bier drinken
Is een vraag stellen al een bitchfight.quote:
dankuquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is een vraag stellen al een bitchfight.
Dat ik hoop hou is alleen maar goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet veel van begrepen he
'A few fries short of a happy meal' zoals ze in Amerika zo mooi zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet veel van begrepen he
nee hoor, ze weet ondertussen dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
Niet te veel drinken anders wordt mama boos!
lol, die uitspraak kende ik nog nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'A few fries short of a happy meal' zoals ze in Amerika zo mooi zeggen
Tegen de tijd dat ik weer achter m'n laptop zit zal dit topic wel weer volgeluld zijn.
Dus tot in deel 35 mensjes!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee hoor, ze weet ondertussen dat dat geen zin heeft
Ik heb ze hier allemaal op dvd gebrandquote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo vijf afleveringen van two and a half man
Ja dat helpt als je zelf nog een kind bent.quote:
Een kind met een baardquote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat helpt als je zelf nog een kind bent.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo vijf afleveringen van two and a half man
quote:
Denk je dat ik geld heb?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet nog een huis in Tilburg, je kan er zo in.
Wat is daar nouquote:
quote:
Tegenvaller?quote:
Ja, maar heb het erg niet voor overquote:
Waar voor dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar heb het erg niet voor overHet is zo duur allemaal en wil het geld wel ergens anders voor gebruiken
Luchtbuksen enzoquote:
Achtertuinquote:
Geef het ook uit aan dvd's enzo en af en toe bios als ik iemand zo gek krijg mee te gaanquote:
Nee ik ben braaf hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de katten die er rondlopen bedoel je zeker?
Ja. Zou ze niet dood kunnen maken hoorquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zou ze niet dood kunnen maken hoor
WTFquote:
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmetenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hallo als een kat aan jou begint te vreten of nog erger dan ga je toch niet denken "ik kan geen kat vermoorden! Nooit"
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmeten
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmeten
met je luchtbuks zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik hoef dat toch niet te pikken? Verder werd ik elke ochtend wakker geroekoet door een duif en die heb ik ook afgemaakt
Ja, luchtbuks. Maar het is nu wel heerlijk rustig. Verder zal ik nooit dieren doodmakenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met je luchtbuks zekergeen katten maar duiven, zat ik in de buurt
Een smakelijk dierquote:
inderdaad xDquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker wakker op de vroege avond
Houdoe!
Kan ik je inhuren?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Verder werd ik elke ochtend wakker geroekoet door een duif en die heb ik ook afgemaakt
Jij altijdquote:
quote:
Soms idd, je zegt het goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:40 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb mosterd in mijn haar, net zo'n kutjanus die met mosterd begon te goiende ktujanus
verder gezellg avondje hoor![]()
Hahaha toch maar welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:44 schreef bijdehand het volgende:
Ok. Zal es kijken of ik 'm ga kijken met iemand
Misschien. Eerst slachtoffer zoekenquote:
Fed Ex is een bezorgservicequote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:50 schreef FedExpress het volgende:
koerier? waar komt dat ineens vandaan xD
Nooit van gehoord.quote:
Kan gebeuren, het is naast UPS maar een van de grootste bezorgers ter wereldquote:
Maar ik heb daar nooit wat mee te maken dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan gebeuren, het is naast UPS maar een van de grootste bezorgers ter wereld
jezus zegquote:
LOLquote:
Ohh ik dacht dat jij je naam aan dat bedrijf te danken hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
jezus zegJij bent scherp
![]()
Wist ook niet zeker of het nou tegen mij was of niet, aangezien jij er nog tussen stond
hmmm, toch niet zo scherp als ik dachtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat jij je naam aan dat bedrijf te danken hebt
Of door Federder?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:39 schreef kutkabouter het volgende:
barrie ik ga trouwens niet in de opium kijken, ik heb een examenfeestje waar ik ga kijkenandere keer
Ik ben heeeel scherp hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hmmm, toch niet zo scherp als ik dacht![]()
Bijnaam van Federer is dat ja
ja tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je kan beter daar kijken dan bij de Opium denk ik
quote:VEGHEL - De politie heeft maandagmiddag op Vlas en Graan een 42-jarige man en een 45-jarige vrouw uit Den Bosch aangehouden voor winkeldiefstal.
Het tweetal trok de aandacht van buurtbewoners nadat zij een aantal keren vanuit een winkel op en neer naar hun auto liepen. Agenten zagen dat de auto vol lag met gestolen spullen. De vrouwhad een flatscreentelevisie onder haar rok had verstopt. De auto en goederen zijn in beslag genomen voor nader onderzoek.
http://www.brabantsdagbla(...)der-rok-verstopt.ece
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
rustig hier
ow wacht, jullie moeten natuurlijk werken studeren
Hoe de fuck doe je datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Wat een vrouw moet dat dan zijn zeg
gewoon zeggen dat je buik strak afgetraind isquote:
Ik was ook scherp tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben heeeel scherp hoor![]()
Ohh weer wat bijgeleerd!
Leuk zeg anderhalf uur wachten op een toets
Grote kut, plastic tas, glijmiddel en hoppa. Alleen zorgen dat de stroomkabel er ook in zit.quote:
Heb je daar ervaring mee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grote kut, plastic tas, glijmiddel en hoppa. Alleen zorgen dat de stroomkabel er ook in zit.
Ik kan je een rare link sturen (iets met pressurespot) maar ik weet zeker dat dat niet op prijs wordt gesteldquote:
Vies hequote:
En daar word een tv in een kut gedouwd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan je een rare link sturen (iets met pressurespot) maar ik weet zeker dat dat niet op prijs wordt gesteld
Jijquote:
Nee, een hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daar word een tv in een kut gedouwd?![]()
Ben benieuwd
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij
Wanneer ga je je weer met mosterd insmeren?
als jij je met chocola gaat insmerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij
Wanneer ga je je weer met mosterd insmeren?
oew, spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij je met chocola gaat insmeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij je met chocola gaat insmeren
dan wacht je dus indirect op een filmpje waarin BB dat met chocola doetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wacht op een filmpje waarop kutkabouter zich insmeert met mosterd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nah dat is een vrouw, da's niet zo interessant.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan wacht je dus indirect op een filmpje waarin BB dat met chocola doet
nee daar wachten wij op hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan wacht je dus indirect op een filmpje waarin BB dat met chocola doet
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
die lijkt eerder op jou dan op mijquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die lijkt eerder op jou dan op mij
Ga fietsen joh. Na 3x goed kijken zag ik dat jij het niet wasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
die lijkt eerder op jou dan op mij
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga fietsen joh. Na 3x goed kijken zag ik dat jij het niet was
Daar hebben we helemaal geen bewijs van.quote:
Ik ben er trots opquote:
Mijn pens is zijn neus. En hij heeft rode haren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hebben we helemaal geen bewijs van.
is dat een hint?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar hebben we helemaal geen bewijs van.
rooie harenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben er trots op![]()
[..]
Mijn pens is zijn neus. En hij heeft rode haren.
Ja duh.quote:
neem het maar gewoon van me aanquote:
Erik de Viking had nog blondere harenquote:
Nee.quote:
jammer danquote:
quote:
snelste reactie ooit, wtfquote:
Ze wil je spanken.quote:
als ze maar voorzichtig doet met mijn gespierde en gebronsde lichaam (quote:
You wishquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als ze maar voorzichtig doet met mijn gespierde en gebronsde lichaam ()
Internet jij met je kut?quote:
Ik ontken alles.quote:
Oehquote:
Wat is er?quote:
Ja ja. Die muis/webcam gaat op plekken waar de zon niet schijnt ofwel.quote:
racistquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
En insmeren met chocolade iel blijf liever wit
Wtf...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja. Die muis/webcam gaat op plekken waar de zon niet schijnt ofwel.
Slagroom is leuk!quote:
Ik ontken allesquote:
er bestaat ook witte chocola hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
En insmeren met chocolade iel blijf liever wit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
het was pas wtf geweest als ze het over het toetsenbord hadden gehadquote:
Na 17 jaar in 's-Hertogenbosch wonen weet je het wel.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
er bestaat ook witte chocola hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Da's mijn tekst.quote:
niet als het er heel snel vanaf gelikt wordtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Na 17 jaar in 's-Hertogenbosch wonen weet je het wel.
En slagroom word zuur he
Beeldscherm? Zo'n grote met kastquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het was pas wtf geweest als ze het over het toetsenbord hadden gehad
Daaromquote:
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet als het er heel snel vanaf gelikt wordt
Godverdomme kutjongquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet als het er heel snel vanaf gelikt wordt
staat je naam erop? NEE, dus bakkesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Wut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohhhh ST en BDH hebben slagroomseks gehad?
Never.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohhhh ST en BDH hebben slagroomseks gehad?
Hoezo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bijdehand, ben jij een knipperlicht geworden?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
staat je naam erop? NEE, dus bakkes
Daag me vooral uit, mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Je MSN.quote:
Internet stoort en stoort en stoortquote:
ik zei het dan ook tegen STquote:
Jaja...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Internet stoort en stoort en stoort
Truste Fedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! tot morgen in ik vermoed een nieuw topic
Truste bezorgerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! tot morgen in ik vermoed een nieuw topic
Dalijk moeten we hem ook nog komen instoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Een heel uitzwaai comité voor FedExpress
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
?
Ik heb altijd al gehoopt dat deze dag nooit zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gehoopt dat deze dag nooit zou komen
quote:
Morgen, chocolate bearquote:
quote:
Daar heb ik een shirt vanquote:
Jij hebt overal t-shirts van.quote:
Alleen van de dingen die ik noemquote:
Ohjee, nou moeten ze de Ikea een keer overslaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef FedExpress het volgende:
Meneer Eigeman krijgt het druk zondag
quote:
Haha, gek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
echt, kut studiefinanciering, nou kan ik 'm nog niet aanvragen omdat ik te weinig gegevens heb
BRINNER!!! Yeah!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu zelfs te laat voor een brunch
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu zelfs te laat voor een brunch
quote:
Slimme postbodequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Krijg ik net post voor een huisnummer wat nog in aanbouw is.Pleuren ze maar gewoon in mijn brievenbus.
313 en 205 scheelt niks he.quote:
OMG dat is Donald Ducks kentekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zo ey dat kan ik wel ff in de goeie brievenbus doen ik ben de kwaaiste niet. Wacht eens ff dacht ik, het loopt hier maar tot 243, dat nr bestaat heul nie.
Ben jij postbode?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
TNT @ your servicemaargoed, dat zijn inderdaad gewoon kansloze watjes, ik ga gewoon door elk weer altijd, al is dat ook niet echt geniaal vaak
![]()
toen ben ik een keer met jou meegegaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij postbode?![]()
Toen ik nog een krantenwijk deed heb ik in 5 jaar 0 klachten gehadFuck de regen
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen ben ik een keer met jou meegegaan![]()
alleen op zaterdag, en ik ga opzeggen, aangezien ik in delft ga wonen
Ik had ook geen nood hoorquote:geen nood, ik blijf wel in dit topic posten
ST wel, aangezien ik nog geen foto's met slagroom/chocola heb gestuurdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
[..]
Ik had ook geen nood hoor
Ik gaf haar er een met jou in de mosterdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ST wel, aangezien ik nog geen foto's met slagroom/chocola heb gestuurd
Jouw hoofd klopt nietquote:
quote:
was niet TNT, was van Sanddquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
TNT @ your servicemaargoed, dat zijn inderdaad gewoon kansloze watjes, ik ga gewoon door elk weer altijd, al is dat ook niet echt geniaal vaak
![]()
O daar nemen ze vooral pubers aan, en mensen van de Weener Groepquote:
niet lachen, of ik stuur geen foto meerquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet lachen, of ik stuur geen foto meer![]()
quote:
quote:
Jupz. Zo maar ff naar buiten gaanquote:
ja ik kom er net vandaan en het is dus gewoon te warm, ik ga straks wel zwemmen ofzoquote:
Klopt het is te warm. Ben al weer terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik kom er net vandaan en het is dus gewoon te warm, ik ga straks wel zwemmen ofzo
dat is snelquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt het is te warm. Ben al weer terugMorgen fiets ik maar naar de maas denk ik
Ja, niet iedereen woont in een riante villa waar het minstens 10 minuten duurt voordat je buiten bent.quote:
je gaat toch niet echt in die smerige sloot zwemmen hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt het is te warm. Ben al weer terugMorgen fiets ik maar naar de maas denk ik
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemiddag deze middag.
Wat werm weer
Ik wou in de achtertuin zitten met een biertje en ipodquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef FedExpress het volgende:
Binnen 9 minuten van je PC naar buiten en weer gepost hebbenDan ben je niet meer dan 10 meter buiten je huis vandaan gegaan denk ik zo
Jawel joh. Ziek word ik toch welquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je gaat toch niet echt in die smerige sloot zwemmen he
oh danquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wou in de achtertuin zitten met een biertje en ipod
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:Goeiemiddag deze middag.
Wat werm weer
Hoi en zwemmen is voor mietjes, echte mannen blijven binnen in de schaduw!quote:
wat is daar zo raar aan?quote:
Dude...quote:
Eens. Maar binnen in de schaduw is het ook teringheet dus dan maar een mietje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoi en zwemmen is voor mietjes, echte mannen blijven binnen in de schaduw!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoi en zwemmen is voor mietjes, echte mannen blijven binnen in de schaduw!
Good old times...quote:
quote:
yeah rightquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
ik zie nu dat mijn formulering misschien iets anders insinueerdemaargoed dat was dus niet zo
jaquote:
als je nou pics met chocola hier post is het vast wel meteen minder rustigquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je nou pics met chocola hier post is het vast wel meteen minder rustig
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Dan sterft het hier gelijk uit hoor. Geloof me maar!
Nee zo lelijk ben jij toch niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Dan sterft het hier gelijk uit hoor. Geloof me maar!
Aircoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Zwemmen![]()
Binnen met de airco aan is beter
kom maar, op mijn kamer is het lekker koelquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan niemand hier toevallig voor regen zorgen?
Of 10 graden ofzo
Wat is de beloning?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan niemand hier toevallig voor regen zorgen?
Of 10 graden ofzo
Omdat jij niet heet bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom maar, op mijn kamer is het lekker koel
Ik zal een Indiaanse medicijnman laten komenquote:
scherpquote:
Oke toppie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal een Indiaanse medicijnman laten komen
gij ook scherp met deze opmerkingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |