Nee hoezo?quote:
tuurlijk ben ik een heldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt een held? Ik dacht dat Fed Express dat al was
Een held op sokken. Je kon mij niet eens aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik een held
vraag maar aan ron![]()
jij was ook niet de grootste en zwaarste jongen van ons jaar he?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een held op sokken. Je kon mij niet eens aan.
Dat heeft er niks mee te maken. Een echte held verslaat iedereen. Zie: david en goliath.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij was ook niet de grootste en zwaarste jongen van ons jaar he?
dan maar geen echte heldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Een echte held verslaat iedereen. Zie: david en goliath.
Nee heb hem al een jaar niet gesprokenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan maar geen echte held
vanavond trouwens examenfeest van luuk, ga je ook?
Hoezo?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer daten?
Bitchfight!quote:
Zuipse!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
nou dag kinders, ik ga eten en daarna (alweer) bier drinken
Is een vraag stellen al een bitchfight.quote:
dankuquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is een vraag stellen al een bitchfight.
Dat ik hoop hou is alleen maar goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet veel van begrepen he
'A few fries short of a happy meal' zoals ze in Amerika zo mooi zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet veel van begrepen he
nee hoor, ze weet ondertussen dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
Niet te veel drinken anders wordt mama boos!
lol, die uitspraak kende ik nog nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'A few fries short of a happy meal' zoals ze in Amerika zo mooi zeggen
Tegen de tijd dat ik weer achter m'n laptop zit zal dit topic wel weer volgeluld zijn.
Dus tot in deel 35 mensjes!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee hoor, ze weet ondertussen dat dat geen zin heeft
Ik heb ze hier allemaal op dvd gebrandquote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo vijf afleveringen van two and a half man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |