Ze hebben ons doorquote:
Jullie mogen opschietenquote:Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in Juni, op een terrasje!
Ja inderdaad totdat een of andere gangster hier zit mee te lezen en met de kermis jou eens even een op gaat wachtenquote:
Ze kennen met toch nietquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja inderdaad totdat een of andere gangster hier zit mee te lezen en met de kermis jou eens even een op gaat wachten
Jullie? En jij dan?quote:
ik ken je wel, en ik ken ook zat scootertuigquote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze kennen met toch nietIk ben geen BR'er ofzo!
Volgens mij ook niet.quote:
Aan het einde van de routequote:Op maandag 21 juni 2010 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
ik weet alleen niet meer waar je huis woont
snap ik dat ze dat niet durft, jij bent zwaar engquote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.
[..]
Aan het einde van de route
Als je teruggaat woon ik aan het begin. En zij weet nog niet dat ik eng benquote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
snap ik dat ze dat niet durft, jij bent zwaar eng
en ik dacht aan het begin
Tegen meisjes ben ik altijd heel lief maar dat kan ik niet toegevenquote:
Ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En zij weet nog niet dat ik eng ben
quote:
Ben jij eigenlijk echt een held? Ik dacht dat Fed Express dat al wasquote:
2 weken na onze date, ok?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer daten?
Nee hoezo?quote:
tuurlijk ben ik een heldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk echt een held? Ik dacht dat Fed Express dat al was
Een held op sokken. Je kon mij niet eens aan.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik een held
vraag maar aan ron![]()
jij was ook niet de grootste en zwaarste jongen van ons jaar he?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een held op sokken. Je kon mij niet eens aan.
Dat heeft er niks mee te maken. Een echte held verslaat iedereen. Zie: david en goliath.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij was ook niet de grootste en zwaarste jongen van ons jaar he?
dan maar geen echte heldquote:Op maandag 21 juni 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken. Een echte held verslaat iedereen. Zie: david en goliath.
Nee heb hem al een jaar niet gesprokenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan maar geen echte held
vanavond trouwens examenfeest van luuk, ga je ook?
Hoezo?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Wanneer gaan jullie eigenlijk weer daten?
Bitchfight!quote:
Zuipse!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef kutkabouter het volgende:
nou dag kinders, ik ga eten en daarna (alweer) bier drinken
Is een vraag stellen al een bitchfight.quote:
dankuquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is een vraag stellen al een bitchfight.
Dat ik hoop hou is alleen maar goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet veel van begrepen he
'A few fries short of a happy meal' zoals ze in Amerika zo mooi zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Jij hebt er ook niet veel van begrepen he
nee hoor, ze weet ondertussen dat dat geen zin heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef bijdehand het volgende:
Niet te veel drinken anders wordt mama boos!
lol, die uitspraak kende ik nog nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'A few fries short of a happy meal' zoals ze in Amerika zo mooi zeggen
Tegen de tijd dat ik weer achter m'n laptop zit zal dit topic wel weer volgeluld zijn.
Dus tot in deel 35 mensjes!
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee hoor, ze weet ondertussen dat dat geen zin heeft
Ik heb ze hier allemaal op dvd gebrandquote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo vijf afleveringen van two and a half man
Ja dat helpt als je zelf nog een kind bent.quote:
Een kind met een baardquote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat helpt als je zelf nog een kind bent.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo vijf afleveringen van two and a half man
quote:
Denk je dat ik geld heb?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik weet nog een huis in Tilburg, je kan er zo in.
Wat is daar nouquote:
quote:
Tegenvaller?quote:
Ja, maar heb het erg niet voor overquote:
Waar voor dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar heb het erg niet voor overHet is zo duur allemaal en wil het geld wel ergens anders voor gebruiken
Luchtbuksen enzoquote:
Achtertuinquote:
Geef het ook uit aan dvd's enzo en af en toe bios als ik iemand zo gek krijg mee te gaanquote:
Nee ik ben braaf hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef FedExpress het volgende:
[..]
de katten die er rondlopen bedoel je zeker?
Ja. Zou ze niet dood kunnen maken hoorquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Zou ze niet dood kunnen maken hoor
WTFquote:
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmetenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hallo als een kat aan jou begint te vreten of nog erger dan ga je toch niet denken "ik kan geen kat vermoorden! Nooit"
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmeten
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmeten
met je luchtbuks zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik hoef dat toch niet te pikken? Verder werd ik elke ochtend wakker geroekoet door een duif en die heb ik ook afgemaakt
Ja, luchtbuks. Maar het is nu wel heerlijk rustig. Verder zal ik nooit dieren doodmakenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met je luchtbuks zekergeen katten maar duiven, zat ik in de buurt
Een smakelijk dierquote:
inderdaad xDquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker wakker op de vroege avond
Houdoe!
Kan ik je inhuren?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Verder werd ik elke ochtend wakker geroekoet door een duif en die heb ik ook afgemaakt
Jij altijdquote:
quote:
Soms idd, je zegt het goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:40 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb mosterd in mijn haar, net zo'n kutjanus die met mosterd begon te goiende ktujanus
verder gezellg avondje hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |