Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmetenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja hallo als een kat aan jou begint te vreten of nog erger dan ga je toch niet denken "ik kan geen kat vermoorden! Nooit"
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmeten
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sterker nog, we waren een keer in de achtertuin aan het eten, en toen krabte een kat mij. Die heb ik bij z'n staart gepakt en over de schutting gesmeten
met je luchtbuks zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ja ik hoef dat toch niet te pikken? Verder werd ik elke ochtend wakker geroekoet door een duif en die heb ik ook afgemaakt
Ja, luchtbuks. Maar het is nu wel heerlijk rustig. Verder zal ik nooit dieren doodmakenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
met je luchtbuks zekergeen katten maar duiven, zat ik in de buurt
Een smakelijk dierquote:
inderdaad xDquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker wakker op de vroege avond
Houdoe!
Kan ik je inhuren?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Verder werd ik elke ochtend wakker geroekoet door een duif en die heb ik ook afgemaakt
Jij altijdquote:
quote:
Soms idd, je zegt het goed.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 04:40 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb mosterd in mijn haar, net zo'n kutjanus die met mosterd begon te goiende ktujanus
verder gezellg avondje hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |