abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:29:41 #151
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83164393
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die lijkt eerder op jou dan op mij
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:33:29 #152
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83164636
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

die lijkt eerder op jou dan op mij
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83164661
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

die lijkt eerder op jou dan op mij
Ga fietsen joh. Na 3x goed kijken zag ik dat jij het niet was
  dinsdag 22 juni 2010 @ 21:44:31 #154
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83165342
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ga fietsen joh. Na 3x goed kijken zag ik dat jij het niet was
gelukkig heb ik geen pens
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:05:21 #155
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83166772
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

gelukkig heb ik geen pens
Daar hebben we helemaal geen bewijs van.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83167684
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

gelukkig heb ik geen pens
Ik ben er trots op
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daar hebben we helemaal geen bewijs van.
Mijn pens is zijn neus. En hij heeft rode haren.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:23:23 #157
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83168057
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daar hebben we helemaal geen bewijs van.
is dat een hint?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:23:49 #158
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83168093
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben er trots op
[..]

Mijn pens is zijn neus. En hij heeft rode haren.
rooie haren grapjas, blond man
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:48:35 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83169639
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

is dat een hint?
Ja duh.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:56:31 #160
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83170123
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja duh.
neem het maar gewoon van me aan
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83171396
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

rooie haren grapjas, blond man
Erik de Viking had nog blondere haren
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:19:07 #162
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83171436
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:56 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

neem het maar gewoon van me aan
Nee.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:22:19 #163
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83171590
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee.
jammer dan
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:22:33 #164
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83171605
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

jammer dan
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:22:58 #165
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83171642
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]


snelste reactie ooit, wtf
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83171671
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

snelste reactie ooit, wtf
Ze wil je spanken.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:24:58 #167
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83171737
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze wil je spanken.
als ze maar voorzichtig doet met mijn gespierde en gebronsde lichaam ( )
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83171798
Kutinternet
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:27:48 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83171933
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:24 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

als ze maar voorzichtig doet met mijn gespierde en gebronsde lichaam ( )
You wish
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:28:06 #170
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83171950
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Kutinternet
Internet jij met je kut?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83172034
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Internet jij met je kut?
Jij niet dan?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83172066
En insmeren met chocolade iel blijf liever wit
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:29:46 #173
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83172071
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jij niet dan?
Ik ontken alles.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83172113
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Internet jij met je kut?
Oeh
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:31:25 #175
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83172186
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oeh
Wat is er?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')