Ohjee, nou moeten ze de Ikea een keer overslaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef FedExpress het volgende:
Meneer Eigeman krijgt het druk zondag
quote:
Haha, gek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
echt, kut studiefinanciering, nou kan ik 'm nog niet aanvragen omdat ik te weinig gegevens heb
BRINNER!!! Yeah!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu zelfs te laat voor een brunch
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu zelfs te laat voor een brunch
quote:
Slimme postbodequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Krijg ik net post voor een huisnummer wat nog in aanbouw is.Pleuren ze maar gewoon in mijn brievenbus.
313 en 205 scheelt niks he.quote:
OMG dat is Donald Ducks kentekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zo ey dat kan ik wel ff in de goeie brievenbus doen ik ben de kwaaiste niet. Wacht eens ff dacht ik, het loopt hier maar tot 243, dat nr bestaat heul nie.
Ben jij postbode?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
TNT @ your servicemaargoed, dat zijn inderdaad gewoon kansloze watjes, ik ga gewoon door elk weer altijd, al is dat ook niet echt geniaal vaak
![]()
toen ben ik een keer met jou meegegaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij postbode?![]()
Toen ik nog een krantenwijk deed heb ik in 5 jaar 0 klachten gehadFuck de regen
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen ben ik een keer met jou meegegaan![]()
alleen op zaterdag, en ik ga opzeggen, aangezien ik in delft ga wonen
Ik had ook geen nood hoorquote:geen nood, ik blijf wel in dit topic posten
ST wel, aangezien ik nog geen foto's met slagroom/chocola heb gestuurdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
[..]
Ik had ook geen nood hoor
Ik gaf haar er een met jou in de mosterdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ST wel, aangezien ik nog geen foto's met slagroom/chocola heb gestuurd
Jouw hoofd klopt nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |