Internet stoort en stoort en stoortquote:
ik zei het dan ook tegen STquote:
Jaja...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Internet stoort en stoort en stoort
Truste Fedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! tot morgen in ik vermoed een nieuw topic
Truste bezorgerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! tot morgen in ik vermoed een nieuw topic
Dalijk moeten we hem ook nog komen instoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Een heel uitzwaai comité voor FedExpress
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:55 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
?
Ik heb altijd al gehoopt dat deze dag nooit zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gehoopt dat deze dag nooit zou komen
quote:
Morgen, chocolate bearquote:
quote:
Daar heb ik een shirt vanquote:
Jij hebt overal t-shirts van.quote:
Alleen van de dingen die ik noemquote:
Ohjee, nou moeten ze de Ikea een keer overslaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:09 schreef FedExpress het volgende:
Meneer Eigeman krijgt het druk zondag
quote:
Haha, gek.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:25 schreef kutkabouter het volgende:
echt, kut studiefinanciering, nou kan ik 'm nog niet aanvragen omdat ik te weinig gegevens heb
BRINNER!!! Yeah!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu zelfs te laat voor een brunch
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:42 schreef kutkabouter het volgende:
ik ben nu zelfs te laat voor een brunch
quote:
Slimme postbodequote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Krijg ik net post voor een huisnummer wat nog in aanbouw is.Pleuren ze maar gewoon in mijn brievenbus.
313 en 205 scheelt niks he.quote:
OMG dat is Donald Ducks kentekenquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zo ey dat kan ik wel ff in de goeie brievenbus doen ik ben de kwaaiste niet. Wacht eens ff dacht ik, het loopt hier maar tot 243, dat nr bestaat heul nie.
Ben jij postbode?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
TNT @ your servicemaargoed, dat zijn inderdaad gewoon kansloze watjes, ik ga gewoon door elk weer altijd, al is dat ook niet echt geniaal vaak
![]()
toen ben ik een keer met jou meegegaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij postbode?![]()
Toen ik nog een krantenwijk deed heb ik in 5 jaar 0 klachten gehadFuck de regen
Dat weet ik niet meerquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen ben ik een keer met jou meegegaan![]()
alleen op zaterdag, en ik ga opzeggen, aangezien ik in delft ga wonen
Ik had ook geen nood hoorquote:geen nood, ik blijf wel in dit topic posten
ST wel, aangezien ik nog geen foto's met slagroom/chocola heb gestuurdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer![]()
[..]
Ik had ook geen nood hoor
Ik gaf haar er een met jou in de mosterdquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ST wel, aangezien ik nog geen foto's met slagroom/chocola heb gestuurd
Jouw hoofd klopt nietquote:
quote:
was niet TNT, was van Sanddquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef kutkabouter het volgende:
TNT @ your servicemaargoed, dat zijn inderdaad gewoon kansloze watjes, ik ga gewoon door elk weer altijd, al is dat ook niet echt geniaal vaak
![]()
O daar nemen ze vooral pubers aan, en mensen van de Weener Groepquote:
niet lachen, of ik stuur geen foto meerquote:
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niet lachen, of ik stuur geen foto meer![]()
quote:
quote:
Jupz. Zo maar ff naar buiten gaanquote:
ja ik kom er net vandaan en het is dus gewoon te warm, ik ga straks wel zwemmen ofzoquote:
Klopt het is te warm. Ben al weer terugquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik kom er net vandaan en het is dus gewoon te warm, ik ga straks wel zwemmen ofzo
dat is snelquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt het is te warm. Ben al weer terugMorgen fiets ik maar naar de maas denk ik
Ja, niet iedereen woont in een riante villa waar het minstens 10 minuten duurt voordat je buiten bent.quote:
je gaat toch niet echt in die smerige sloot zwemmen hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt het is te warm. Ben al weer terugMorgen fiets ik maar naar de maas denk ik
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Goeiemiddag deze middag.
Wat werm weer
Ik wou in de achtertuin zitten met een biertje en ipodquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef FedExpress het volgende:
Binnen 9 minuten van je PC naar buiten en weer gepost hebbenDan ben je niet meer dan 10 meter buiten je huis vandaan gegaan denk ik zo
Jawel joh. Ziek word ik toch welquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je gaat toch niet echt in die smerige sloot zwemmen he
oh danquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wou in de achtertuin zitten met een biertje en ipod
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:Goeiemiddag deze middag.
Wat werm weer
Hoi en zwemmen is voor mietjes, echte mannen blijven binnen in de schaduw!quote:
wat is daar zo raar aan?quote:
Dude...quote:
Eens. Maar binnen in de schaduw is het ook teringheet dus dan maar een mietje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoi en zwemmen is voor mietjes, echte mannen blijven binnen in de schaduw!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoi en zwemmen is voor mietjes, echte mannen blijven binnen in de schaduw!
Good old times...quote:
quote:
yeah rightquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef kutkabouter het volgende:
ik zie nu dat mijn formulering misschien iets anders insinueerdemaargoed dat was dus niet zo
jaquote:
als je nou pics met chocola hier post is het vast wel meteen minder rustigquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je nou pics met chocola hier post is het vast wel meteen minder rustig
quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Dan sterft het hier gelijk uit hoor. Geloof me maar!
Nee zo lelijk ben jij toch niet?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Dan sterft het hier gelijk uit hoor. Geloof me maar!
Aircoquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Zwemmen![]()
Binnen met de airco aan is beter
kom maar, op mijn kamer is het lekker koelquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan niemand hier toevallig voor regen zorgen?
Of 10 graden ofzo
Wat is de beloning?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Kan niemand hier toevallig voor regen zorgen?
Of 10 graden ofzo
Omdat jij niet heet bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
kom maar, op mijn kamer is het lekker koel
Ik zal een Indiaanse medicijnman laten komenquote:
scherpquote:
Oke toppie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zal een Indiaanse medicijnman laten komen
gij ook scherp met deze opmerkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |