quote:VEGHEL - De politie heeft maandagmiddag op Vlas en Graan een 42-jarige man en een 45-jarige vrouw uit Den Bosch aangehouden voor winkeldiefstal.
Het tweetal trok de aandacht van buurtbewoners nadat zij een aantal keren vanuit een winkel op en neer naar hun auto liepen. Agenten zagen dat de auto vol lag met gestolen spullen. De vrouwhad een flatscreentelevisie onder haar rok had verstopt. De auto en goederen zijn in beslag genomen voor nader onderzoek.
http://www.brabantsdagbla(...)der-rok-verstopt.ece
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
rustig hier
ow wacht, jullie moeten natuurlijk werken studeren
Hoe de fuck doe je datquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Wat een vrouw moet dat dan zijn zeg
gewoon zeggen dat je buik strak afgetraind isquote:
Ik was ook scherp tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben heeeel scherp hoor![]()
Ohh weer wat bijgeleerd!
Leuk zeg anderhalf uur wachten op een toets
Grote kut, plastic tas, glijmiddel en hoppa. Alleen zorgen dat de stroomkabel er ook in zit.quote:
Heb je daar ervaring mee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Grote kut, plastic tas, glijmiddel en hoppa. Alleen zorgen dat de stroomkabel er ook in zit.
Ik kan je een rare link sturen (iets met pressurespot) maar ik weet zeker dat dat niet op prijs wordt gesteldquote:
Vies hequote:
En daar word een tv in een kut gedouwd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan je een rare link sturen (iets met pressurespot) maar ik weet zeker dat dat niet op prijs wordt gesteld
Jijquote:
Nee, een hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daar word een tv in een kut gedouwd?![]()
Ben benieuwd
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij
Wanneer ga je je weer met mosterd insmeren?
als jij je met chocola gaat insmerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij
Wanneer ga je je weer met mosterd insmeren?
oew, spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij je met chocola gaat insmeren
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als jij je met chocola gaat insmeren
dan wacht je dus indirect op een filmpje waarin BB dat met chocola doetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik wacht op een filmpje waarop kutkabouter zich insmeert met mosterd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nah dat is een vrouw, da's niet zo interessant.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan wacht je dus indirect op een filmpje waarin BB dat met chocola doet
nee daar wachten wij op hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan wacht je dus indirect op een filmpje waarin BB dat met chocola doet
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |