Hahaha, je weet heeel goed wat ik bedoel, zie begin vorige topic. Ik maak maar een grapjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geef die jongen nou even de tijd, dat hoeft toch niet zo snel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Hier had ik ook al aangedacht. Vind de TT dan ook al prima.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Many people have opinions about me; they haven't met me, they don't even know me. I thought it was time to open up, to show them who I really am. I'm just simply Michael Jackson.
Ik ga die private home videos nog maar eens kijken, het is al weer een tijd geleden dat ik ze voor het laatst heb gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Many people have opinions about me; they haven't met me, they don't even know me. I thought it was time to open up, to show them who I really am. I'm just simply Michael Jackson.
En de SHO OP hoeft qua layout weinig te verschillen. Alleen de inhoud moet minder over muziek gaan en meer over zijn leven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik "flans" even wat in elkaar. Het wordt nu na zoveel jaar toch echt eens tijd voor een degelijke OP
Op zich een leuk idee.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet dit ook in de OP, vaste bezoekers:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zat ik ook al aan te denken ja. Ik zal het vandaag even toevoegenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet dit ook in de OP, vaste bezoekers:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dentz heeft Johan Derksen als avatar hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef gifkwal het volgende:
Tja, Dentz heeft geen avatar. Of hij vindt zichzelf niet illuster genoeg. Genereus dat ik er tussen sta, in elk geval, wat een eer.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef gifkwal het volgende:
Tja, Dentz heeft geen avatar. Of hij vindt zichzelf niet illuster genoeg. Genereus dat ik er tussen sta, in elk geval, wat een eer.
Ik zie niks? Maar Johan Derksen... haha! Ik zeg even nietsquote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dentz heeft Johan Derksen als avatar hoor
Ontopic!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik zie niks? Maar Johan Derksen... haha! Ik zeg even niets
We gaan nu alweer volledig off topic...
Vind ik wel hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Rnnz het volgende:
En ik maar denken dat ik ook bij de vaste bezoekers hoor..
En ik dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Rnnz het volgende:
En ik maar denken dat ik ook bij de vaste bezoekers hoor..
Leuk, Bobbie.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vaste users toegevoegd aan de OP, mocht ik iemand zijn vergeten, dan hoor ik het wel![]()
Oh, en Rnnz, Zapato en R4mon, doe voortaan zelf eens even een 60x60px avatar maken![]()
Toegevoegdquote:
Dankjewel Bobbie.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vaste users toegevoegd aan de OP, mocht ik iemand zijn vergeten, dan hoor ik het wel![]()
Oh, en Rnnz, Zapato en R4mon, doe voortaan zelf eens even een 60x60px avatar maken![]()
Weet ik niet,quote:
Wow!quote:
Leuk idee. Die Ray Charles avatar zie ik trouwens nooit in de topics en Johan Derksen dus ook niet. Bij mij lijkt het gewoon alsof Dentz en Zapato geen avatars hebben. Raar...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Weet ik niet,![]()
Ik ga maar een topic openen, of iemand een leuke kan ontwerpen voor een prijs. Beetje in de stijl van Zapato's Ray Charles avatar. Vind die echt mooi.
Maar OT
[..]
Wow!![]()
Als je dit zo ziet vraag je je toch af waar die crappy beeld en geluids kwaliteit van de 80's ineens vandaan kwam.
Sorryquote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geeft nietquote:
Hij weet de tekst alleen niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef SteelDogg het volgende:
Hij ziet er hier voor zijn doen zeker goed uit.
Denk dat de meesten dat al wel hebben gelezen. Sowieso hoort zoiets m.i. meer in SHOquote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef Tinkerbel3 het volgende:
http://msnbenl.starlounge.com/index.cfm?objectid=86179
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Denk dat de meesten dat al wel hebben gelezen. Sowieso hoort zoiets m.i. meer in SHO
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat alles hier moet, ik wil die Joe-nieuwtjes niet missen, en ook niet steeds 2 topics tegelijk checken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Janena het volgende:
In het kader van het WK nog even deze foto:
[ afbeelding ]
Het duurt eeuwennnnn. Elke keer zit er ruim twee maanden tussen die preliminary hearings.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Janena het volgende:
Murray's licence nog niet ingenomen en de volgende zitting is pas 23 augustus.
Als het en beetje meezit heeft ie rond zijn pensioensleeftijd het vonnis binnen.
Het is wel een lastige kwestie ja, om vast te stellen in hoeverre Murray schuldig is voor wat er is gebeurd omdat het er een hele voorgeschiedenis aan vooraf gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Zo'n man krijgt nu ook de schuld van 20 jaar medicijnverslaving en andere uitspattingen in z'n schoot geworpen. Het was duidelijk dat Michael al langer op een 'collision course' zat, met of zonder Murray.
Ja, ik weet niet.quote:
Succes Bob!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even mezelf een oppepper geven
Heb vanmiddag mijn verdediging en studeer dan hopelijk af![]()
Thanks! Hoop na vanmiddag jurist te zijn! (Rechten dusquote:
Congrats! Ik mag volgend jaar aan de bakquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:56 schreef Dynd het volgende:
Succes!
Ik hoor net dat ik ook ben geslaagd.
quote:
quote:NEW YORK – Michael Jackson had dozens of hits, but his most popular one wasn't a solo smash or a tune with his brothers. It was a song with another icon.
Billboard says "Say Say Say," his 1983 hit with Paul McCartney, is the most popular Jackson song. That was followed by "Billie Jean," the Jackson 5's "I'll Be There," "Beat It" and "Rock with You."
"Billie Jean" was at No. 1 for seven weeks, while "Say Say Say" held the top spot for six weeks. But the McCartney-Jackson hit stayed in the top 10 longer.
Billboard is releasing Jackson statistics ahead of the anniversary of the King of Pop's death. He died June 25, 2009, at age 50.
Gefeliciteerd Arno, Sir Paul vandaag 68 jaar!quote:
Je word voorspelbaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk voor McCartney dat hij eens met een echte artiest mocht werken.
Inderdaad, ik denk ook dat de meeste mensen Billie Jean of Thriller kennen dan Say Say Say en die eerstgenoemden daarom ook populairder vinden...quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk ook dat de meeste mensen Billie Jean of Thriller kennen dan Say Say Say en die eerstgenoemden daarom ook populairder vinden...
Gisteravond gevierd dat ik ben afgestudeerd!En welk nummer werd er gewoon gedraaid in een kroeg
Ik vind de samenwerkingen met Paul niet echt denderend. Van een ex-Beatle en Michael had ik toch eigenlijk wel meer verwacht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 03:01 schreef DrDentz het volgende:
Wel leuk voor McCartney dat hij eens met een echte artiest mocht werken.
McCartney is een geweldige artiest maar zijn duetten zijn vaak niet zo denderend nee. Helaasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik vind de samenwerkingen met Paul niet echt denderend. Van een ex-Beatle en Michael had ik toch eigenlijk wel meer verwacht.
Haha wel ontzettend gaar, dat welquote:
Dat blijkt maar weer eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
McCartney is een geweldige artiest maar zijn duetten zijn vaak niet zo denderend nee. Helaas
Gefeliciteerd Bobbie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk ook dat de meeste mensen Billie Jean of Thriller kennen dan Say Say Say en die eerstgenoemden daarom ook populairder vinden...
Gisteravond gevierd dat ik ben afgestudeerd!En welk nummer werd er gewoon gedraaid in een kroeg
Bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:48 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Bobbie!
Nu je jurist bent, zou ik eigenlijk best wel jouw kijk op de zaken rond Murray willen weten. Vind je hem gedeeltelijk schuldig of niet, met de dingen die bekend zijn? En hoe denk je dat het verder gaat lopen?
Als je het niet hier wil neer zetten, kom je dan even naar SHO?![]()
Thanks in advance.
Okee, maar alleen als je er ZIN in hebt bij te lezen hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bedankt
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd weinig heb meegekregen van de rechtszaak, dus ik moet even bij lezen. Daarnaast is het vrij lastig om het één en ander te 'voorspellen', omdat het Amerikaanse rechtssysteem wezenlijk verschilt ten opzichte van ons rechtssysteem. Zal (hopelijk) wat nuttigs posten in SHO (kom ik daar ook weer eens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |