Hij weet de tekst alleen niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:01 schreef SteelDogg het volgende:
Hij ziet er hier voor zijn doen zeker goed uit.
Denk dat de meesten dat al wel hebben gelezen. Sowieso hoort zoiets m.i. meer in SHOquote:Op maandag 14 juni 2010 20:28 schreef Tinkerbel3 het volgende:
http://msnbenl.starlounge.com/index.cfm?objectid=86179
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Denk dat de meesten dat al wel hebben gelezen. Sowieso hoort zoiets m.i. meer in SHO
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat alles hier moet, ik wil die Joe-nieuwtjes niet missen, en ook niet steeds 2 topics tegelijk checken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:14 schreef Janena het volgende:
In het kader van het WK nog even deze foto:
[ afbeelding ]
Het duurt eeuwennnnn. Elke keer zit er ruim twee maanden tussen die preliminary hearings.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:27 schreef Janena het volgende:
Murray's licence nog niet ingenomen en de volgende zitting is pas 23 augustus.
Als het en beetje meezit heeft ie rond zijn pensioensleeftijd het vonnis binnen.
Het is wel een lastige kwestie ja, om vast te stellen in hoeverre Murray schuldig is voor wat er is gebeurd omdat het er een hele voorgeschiedenis aan vooraf gaat.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Zo'n man krijgt nu ook de schuld van 20 jaar medicijnverslaving en andere uitspattingen in z'n schoot geworpen. Het was duidelijk dat Michael al langer op een 'collision course' zat, met of zonder Murray.
Ja, ik weet niet.quote:
Succes Bob!quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Even mezelf een oppepper geven
Heb vanmiddag mijn verdediging en studeer dan hopelijk af![]()
Thanks! Hoop na vanmiddag jurist te zijn! (Rechten dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |