Op zich een leuk idee.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet dit ook in de OP, vaste bezoekers:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zat ik ook al aan te denken ja. Ik zal het vandaag even toevoegenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk moet dit ook in de OP, vaste bezoekers:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dentz heeft Johan Derksen als avatar hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef gifkwal het volgende:
Tja, Dentz heeft geen avatar. Of hij vindt zichzelf niet illuster genoeg. Genereus dat ik er tussen sta, in elk geval, wat een eer.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef gifkwal het volgende:
Tja, Dentz heeft geen avatar. Of hij vindt zichzelf niet illuster genoeg. Genereus dat ik er tussen sta, in elk geval, wat een eer.
Ik zie niks? Maar Johan Derksen... haha! Ik zeg even nietsquote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dentz heeft Johan Derksen als avatar hoor
Ontopic!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ik zie niks? Maar Johan Derksen... haha! Ik zeg even niets
We gaan nu alweer volledig off topic...
Vind ik wel hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Rnnz het volgende:
En ik maar denken dat ik ook bij de vaste bezoekers hoor..
En ik dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Rnnz het volgende:
En ik maar denken dat ik ook bij de vaste bezoekers hoor..
Leuk, Bobbie.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vaste users toegevoegd aan de OP, mocht ik iemand zijn vergeten, dan hoor ik het wel![]()
Oh, en Rnnz, Zapato en R4mon, doe voortaan zelf eens even een 60x60px avatar maken![]()
Toegevoegdquote:
Dankjewel Bobbie.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vaste users toegevoegd aan de OP, mocht ik iemand zijn vergeten, dan hoor ik het wel![]()
Oh, en Rnnz, Zapato en R4mon, doe voortaan zelf eens even een 60x60px avatar maken![]()
Weet ik niet,quote:
Wow!quote:
Leuk idee. Die Ray Charles avatar zie ik trouwens nooit in de topics en Johan Derksen dus ook niet. Bij mij lijkt het gewoon alsof Dentz en Zapato geen avatars hebben. Raar...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Dynd het volgende:
[..]
Weet ik niet,![]()
Ik ga maar een topic openen, of iemand een leuke kan ontwerpen voor een prijs. Beetje in de stijl van Zapato's Ray Charles avatar. Vind die echt mooi.
Maar OT
[..]
Wow!![]()
Als je dit zo ziet vraag je je toch af waar die crappy beeld en geluids kwaliteit van de 80's ineens vandaan kwam.
Sorryquote:Op zondag 13 juni 2010 15:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geeft nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |