Het kwam er ook niet erg overtuigend / gemotiveerd uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ik ben zo gemotiveerd.
JA OM OP DE BANK TE ZITTEN!!!
Gelukkig niet. Oh wacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Heb Frits Wester nergens gezien?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef nikk het volgende:
Geweldig gedaan door RTL. Kudoos.
Die zit aantekeningen te maken over hoe het wel moetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
WTF.quote:
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nu nog niks.
Nee.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.![]()
Hij is de premier. En ook nog eens een slechte. Genoeg reden dus om het hem lastiger te maken dan de anderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef UltraR het volgende:
Pff, ik ben geen Balkenende fan, maar dit was toch wel echt oneerlijk, dat mens legt Balkenende onevenredig zwaar het vuur aan de schenen...
Dat deed ze bij geen enkele andere lijsttrekker zo hevig, met het specifiek vragen naar het noemen van partijen e.d.
Dat is toch hartstikke mooi?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Inderdaad...maar ik geloof vooral dat hij nee schudt omdat hij weet dat hij het verkloot heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben benieuwd of Rutte na elk debat thuiskomt met enorme hoofdpijn. Dat telkens schudden met het hoofd kan toch niet gezond zijn?
Wat een aap.quote:
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laten we gezellig gaan nabeschouwen met 3 personen van conservatief/rechtse komaf.
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Links heeft in mijn ogen gewonnen in het debatZelfs Cohen was in winning-mode aan het einde
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een leuk debat was dit!Ik heb nu veel helderder wat iedere partij voor ogen heeft.
Blijf bij mijn keuze: D66. De woningmarkt moet gewoon hervormd worden. En ik trap niet in die praatjes van de VVD dat helemaal niemand iets gaat inleveren.
Wat mij betreft is er maar 1 liberale EN sociale partij in Nederland.
Ja, en omdat het volgens de spindoctors werkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad...maar ik geloof vooral dat hij nee schudt omdat hij weet dat hij het verkloot heeft
Marloes de Poes? WTF.quote:
Maar op zich waren ze tijdens het debat wel heel eerlijk tegenover iedere partij. Viel mij erg mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef Zith het volgende:
Conclusie:
Zonder Frits is is sowieso beter, Nieman is een baas en dat schattige schatje kon goed doorvragen, goed gedaan RTL!
Debat: Was over het algemeen van hoog niveau, geen gescheeuw, redelijk uit laten praten![]()
Niet voor niets hebben ze een zender helemaal dedicated voor zaken & economisch nieuwsquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.
Me 2, maar dat woningmarkt standpunt ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ja, elke partij heeft dingen waar ik het wel en niet mee eens ben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een leuk debat was dit!Ik heb nu veel helderder wat iedere partij voor ogen heeft.
Blijf bij mijn keuze: D66. De woningmarkt moet gewoon hervormd worden. En ik trap niet in die praatjes van de VVD dat helemaal niemand iets gaat inleveren.
Ben ik het aardig mee eens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Waarom meldt Rutte vanavond dan iets anders? Mensen in de bijstand zullen er niets van merken? Vuilnismannen niet, mensen in de zorg niet, en topmanagers ook niet? Kom nou toch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.
Eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Welke hoort niet in het rijtje thuis:quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.![]()
Makkelijke keuze als je links stemt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Hij zit conservatief links in het spectrum, dus dan mag hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..
Er zijn weer actiepakkers bij de VVD!quote:
Wat een opmerkelijke lijstquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
Roemer vond ik de geweldigste, Wilders de slechtste
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef StarCastic het volgende:
Pechtold: Altijd baas.
Roemer: Heeft me toch verbaasd.
Rouvoet: Was sterk.
Rutte: Viel toch even erg hard door de mand.
De rest: Af en toe goede punten ...
Ik ga VVD stemmen, en als ik VVD lijsttrekker was zou ik ook gewoon eerlijk zeggen dat -iedereen- zal gaan inleveren, maar dat dat ook noodzakelijk is omdat we anders over 10 jaar in nog veel en veel diepere shit zitten waar haast niet meer uit te komen valt. En dat wij daar tenminste eerlijk voor uit durven te komen ipv al die partijen die beweren dat je het allemaal wel weer recht kunt trekken zonder dat mensen hoeven in te leveren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die was behoorlijk genant idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben benieuwd of zijn uitspraak U kijkt zo lief Balkenende gaat achtervolgen. Wat een genante fout zeg. Hij kreeg er zelf een rooie kop van.
Ben ook heel erg benieuwd.. vooral hoe Bianca erop gaat reagerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben benieuwd of zijn uitspraak U kijkt zo lief Balkenende gaat achtervolgen. Wat een genante fout zeg. Hij kreeg er zelf een rooie kop van.
Oh? Wellicht tussen neus en lippen door, maar de VVD stelt het allemaal veel te rooskleurig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.
Eens maar Cohen mag van mij op 2.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Roemer gooide alles over één boeg en dat was het hele Robin Hood verhaal. Hij ging nooit inhoudelijk op de stellingen maar probeerde continu rechts negatief af te schilderen zonder goed weerwoord. Hij heeft daar gewoon punten laten liggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
Roemer vond ik de geweldigste, Wilders de slechtste
Das een mooie voor de FP.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
De kerstman, die is door coca cola verzonnenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis:
1. Sinterklaas
2. De kerstman
3. De paashaas
4. De SP
Wat dacht je van Rutte?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef eriksd het volgende:
Pechtold en Halsema bijzonder aggresief trouwens vandaag.
De paashaas, mag niet meer van Thiemequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Welke hoort niet in het rijtje thuis:
1. Sinterklaas
2. De kerstman
3. De paashaas
4. De SP
Ik denk dat hij de SP bedoelt hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De kerstman, die is door coca cola verzonnen
Die kon uiteindelijk niet anders meer.quote:
Hij werd net op RTL4 anders ook hard gedist hoorquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef ThePianoMan het volgende:
Rutte wordt anders hard gedisst hier op Ned2.
Vreemd he, initiatief van TONquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Trots op Nederland
26,3%
http://www.marloesdepoes.nl/
Ze hebben niets slechts gedaan, de linkse fanboys hier schreeuwen weer het hardst. What's new.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb alles gemist.... en ik schakel nu eigenlijk in!
Maar wat hebben Wilders en Rutte zo slecht gedaan ?
Terwijl ik Rutte zojuist Halsema helemaal af zag maken?
OF BEK HOUDEN GVDquote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Zith het volgende:
Marielle had Balkenende zo het premiersschap kunnen ontzeggen door het volgende te vertellen:
B: Wat kijkt u lief.
M: Sorry???
M: U bent getrouwd meneer balkenende, zo gaat u jack de vries achterna![]()
M: Nee, dit soort seksistische opmerkingen pik ik niet, u kunt terug gaan naar uw plek, ik stel geen vragen meer aan dit soort denigerende opmerkingen.
jammer
Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef giessss het volgende:
Vond het een goed debat. Overzichtelijk en duidelijk.
SP progressief durven te noemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor degene die niet weten hoe het spectrum er nu uitziet
Poll: Wie was de beste debater?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef OldJeller het volgende:
Poll: Wie was de beste debater?Balkenende Cohen Halsema Pechtold Roemer Rouvoet Rutte Wilders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ze wordt wakkerquote:
Maar hij deed het met een hele brede glimlach. Hij is een soort dikkere, behaarde Marijnissen - goedkope retoriek, stralende persoonlijkheid. Heel anders dan chagrijn Wilders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Roemer gooide alles over één boeg en dat was het hele Robin Hood verhaal. Hij ging nooit inhoudelijk op de stellingen maar probeerde continu rechts negatief af te schilderen zonder goed weerwoord. Hij heeft daar gewoon punten laten liggen.
Elsevier en Buitenhof. En vooral een slechte columnikst.quote:
Als dit amerika was zat dat nu in een spotje samen met jack de vries.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Zith het volgende:
Marielle had Balkenende zo het premiersschap kunnen ontzeggen door het volgende te vertellen:
M: Nee, dit soort seksistische opmerkingen pik ik niet, u kunt terug gaan naar uw plek, ik stel geen vragen meer aan dit soort denigerende opmerkingen.
jammer
En terecht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen roemt de leiding van het debat. Wester zal zich wat ongemakkelijk voelen daar aan tafel.
CDA econoomquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef ThePianoMan het volgende:
Rutte wordt anders hard gedisst hier op Ned2.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen roemt de leiding van het debat. Wester zal zich wat ongemakkelijk voelen daar aan tafel.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
1. Roemer
2. Halsema
3. Rouvoet
4. Cohen
5. Pechtold
6. Rutte
7. Balkenende/Wilders
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Zith het volgende:
jammer
Idd,quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Roemer heeft zich het beste kunnen profileren in het debat.
We respecteren je keuzequote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
1. Roemer
2. Halsema
3. Rouvoet
4. Cohen
5. Pechtold
6. Rutte
7. Balkenende/Wilders
Ja, z'n zoon.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die presentator lijkt op een afgeslankte versie van Han Peekel
Het zijn juist de rechtse schreeuwers die meteen aan de pik van Rutte gaan hangen, en niet toegeven dat hij soms ook fouten maakt. God verhoede het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze hebben niets slechts gedaan, de linkse fanboys hier schreeuwen weer het hardst. What's new.
Pavarotti.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, z'n zoon.
Knappe man om te zien hoor:
[ afbeelding ]
Terecht. Anderen probeerden nog iets te maken met hun antwoorden op moeilijke vragen, hij weigerde gewoon te antwoorden. En dan blijf je doorvragen ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak.
Ze stelt 6x dezelfde vraag waar Balkenende al -letterlijk- over heeft gezegd dat hij niet gaat antwoorden. Als je het dan blijft proberen dan vraag je om een dergelijke opmerking. En dan vond ik deze behoorlijk scherp en leuk gevonden van Balkenende. En "u lacht zo lief" seksistisch...?
Bijna goed. Verschil tussen de SP en de overige 3 mogelijkheden is dat je bij de SP niet eens moeite hoeft te doen om in de watten gelegd te worden.quote:
Ik ben niet linksgezind maar ik overweeg om wel op links te gaan stemmen. Daar veranderde dit debat overigens niets aan hoor.quote:
Ach, ze sponseren BNR PepTalk, ze mogen blijven van mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef pberends het volgende:
Hey van Grieken, we willen ons geld terug!
Duo Penotti.quote:
Zo'n gekke vraag was het toch niet? Uiteindelijk zal er toch een kabinet moeten worden gevormd en er wordt m.i. veel te krampachtig geen énkele overeenkomst tussen partijen genoemd. Zelfs bij gelijke standpunten lijkt het alsof men lijnrecht tegenover elkaar staat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak.
Ze stelt 6x dezelfde vraag waar Balkenende al -letterlijk- over heeft gezegd dat hij niet gaat antwoorden. Als je het dan blijft proberen dan vraag je om een dergelijke opmerking. En dan vond ik deze behoorlijk scherp en leuk gevonden van Balkenende. En "u lacht zo lief" seksistisch...?
Goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
In de poll heb ik op Rutte gestemd, maar ik heb niet zo superveel met de VVD.
De anderen kregen geen dergelijke idiote vragen over het letterlijk noemen van partijen. Daar bleef het veel algemener. Echt bij alle andere 7! Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk. (En ik ben dus geen CDA-stemmer voor de duidelijkheid).quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Terecht. Anderen probeerden nog iets te maken met hun antwoorden op moeilijke vragen, hij weigerde gewoon te antwoorden. En dan blijf je doorvragen ja.
Ja, eigenlijk vallen ze hiermee Frits af. En terecht, de amateur.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef ThePianoMan het volgende:
ff Rick Nieman de hemel in prijzen lol. Frits hahaa faler.
Hahaha ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Wartahl het volgende:
Wat is dit? Wordt Vervolgd?
[ afbeelding ]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoedJe moet de mensen beoordelen op een debatkrachten
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Wartahl het volgende:
Wat is dit? Wordt Vervolgd?
[ afbeelding ]
Denigrerend ok... maar seksistisch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En "u lacht zo lief" komt in elk geval seksistisch over. Zo van "ach meisje toch". Of hij het zo bedoelde is een tweede, maar het komt zeker seksistisch over. Ik kan het me niet voorstellen dat hij een zelfde opmerking naar Rick Nieman zou hebben gemaakt. Of Frits Wester.
Ook al liegen ze je gewoon hard voor. Het gaat erom dat je de leugen overtuigend ten gehore brengtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoedJe moet de mensen beoordelen op een debatkrachten
Nee nee zeker nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.
Bij NOVA zitten ook klapmongolen. RTL is leukerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
help ik kan niet nederland 2 en rtl 4 tegelijk kijken
Verhage komt tenminste over als een sluwe vos, waar je je bij balkie altijd maar moet afvragen wie er aan zn touwtjes trekt.quote:
Ja, ik ken het, ben zelf ook fanatiek BNR luisteraar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij bedacht voor de leader van "De Grote BNR Autoshow" (oid)
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Kiegie het volgende:
1. Halsema: overtuigend, krachtig, gepassioneerd
2. Pechtold: alert, intelligent
3. Roemer: onbehouwen, ongepolijst, recht door zee
4. Cohen: vertrouwenwekkend: lijkt samen met Femke het minst te azen op vlug punten scoren
5. Balkenende: goeie timing, goed timbre, nikszeggende teksten
6. Rutte: had het heel zwaar, hield het niet goed vol
7. Wilders: onverstoorbaar, maar weinig inhoudelijk
8. Rouvoet: liep overal een beetje achteraan
Bewijzen/argumenten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ook al liegen ze je gewoon hard voor
Is jouw mening bindend?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Kiegie het volgende:
1. Halsema: overtuigend, krachtig, gepassioneerd
2. Pechtold: alert, intelligent
3. Roemer: onbehouwen, ongepolijst, recht door zee
4. Cohen: vertrouwenwekkend: lijkt samen met Femke het minst te azen op vlug punten scoren
5. Balkenende: goeie timing, goed timbre, nikszeggende teksten
6. Rutte: had het heel zwaar, hield het niet goed vol
7. Wilders: onverstoorbaar, maar weinig inhoudelijk
8. Rouvoet: liep overal een beetje achteraan
Idd, scheelt dat ik pas over 1 en 2 maanden jaar mag stemmenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, ben zelf ook fanatiek BNR luisteraar.
En NOVA wordt herhaald, dit op RTL4 niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bij NOVA zitten ook klapmongolen. RTL is leuker
Kom maar in debat met me. Geef ik je in 1201 vloeiende zinnen alle argumenten die je wil horenquote:
op welke schaal?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Cohen om 2 fatsoenlijke zinnen achter elkaar te zeggen.
Ik woonde jarenlang scheef, de woningbouw had geen vervangende woning voor me (wel meer verdienen, maar alleen huizen voor 2 of meer personen aanbieden-waar ik niet aan voldeed. Met die mensen houdt geen enkele partij rekening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stem sws wel Cohen=PvdA, hoewel de aanpak van scheefwonen mij doekoe's gaat kosten.
Schitterend.quote:
Frits natuurlijk, als er nog iemand begint over hoe goed het debat wel niet geleid werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Benieuwd wie de eerste is die Woody Woodpecker nadoet aan die tafel...
"Lief lachen", dat vind ik wel enigszins seksistisch ja. Ik vond het geen ramp, maar in het licht van het debat echt een hele foute woordkeuze die als seksistisch kan worden opgevat.quote:
Ik zou d'r geven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Maraca het volgende:
Ik vind die blonde echt niks
Idem...ze hebben goede humor bij BNR. Fijne gesprekken om te volgenquote:
Geef me hier één voorbeeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Kom maar in debat met me. Geef ik je in 1201 vloeiende zinnen alle argumenten die je wil horen
Dat je er goed radio voor terug krijgt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, nog niet... Zie er nog geen voordeel in
Liever iemand die stottert en hakkelt dan iemand die vloeiend in misselijkmakende eufemismen spreekt (Balkenende).quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Cohen om 2 fatsoenlijke zinnen achter elkaar te zeggen.
U kijkt zo liefquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Liever iemand die stottert en hakkelt dan iemand die vloeiend in misselijkmakende eufemismen spreekt (Balkenende).
Die verzint er zo weer 200.000 banen bij in een dronken buiquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
Zou Verdonk al dronken zijn van de jägermeister?
Grijze, Wilders is meer grijs, maar kreeg af en toe de indruk dat-ie SP van 1980 was.quote:
Eens!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Liever iemand die stottert en hakkelt dan iemand die vloeiend in misselijkmakende eufemismen spreekt (Balkenende).
Of die vloeiend leugens verkooptquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Jij kan vast ook heel lief lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
"Lief lachen", dat vind ik wel enigszins seksistisch ja. Ik vond het geen ramp, maar in het licht van het debat echt een hele foute woordkeuze die als seksistisch kan worden opgevat.
In de fabriek van jägermeister komen ze mensen tekort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Wartahl het volgende:
[..]
Die verzint er zo weer 200.000 banen bij in een dronken bui
Jij hebt niet gekeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
1. Rutte
2. Halsema
3. Pechtold
4. Rouvoet
5. Balkenende
6. Cohen
7. Roemer
8. Wilders
Verdonk zat er niet bij.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Wartahl het volgende:
[..]
Die verzint er zo weer 200.000 banen bij in een dronken bui
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Geef me hier één voorbeeld.
Krijg ik momenteel toch welquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat je er goed radio voor terug krijgt.BNR zwemt niet bepaald in het geld.
Had het niet over Wildersquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grijze, Wilders is meer grijs, maar kreeg af en toe de indruk dat-ie SP van 1980 was.
Misschien moet-ie er eens aan denken een andere koers te varen.
Sommige mensen geloven ook in Jomanda tot het eind...quote:
Ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ha, we zijn weer aan het Cohen-bashen...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij kan vast ook heel lief lachen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Grijze, Wilders is meer grijs, maar kreeg af en toe de indruk dat-ie SP van 1980 was.
Misschien moet-ie er eens aan denken een andere koers te varen.
Waar is Topmodelz?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ha, we zijn weer aan het Cohen-bashen...
Journalisten die provoceren. Oh noes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:47 schreef Mendeljev het volgende:
Die blonde is onnodig aan het provoceren. Kan iemand die pabosnol weer op haar plek wijzen?
Met Cohen als premier maak je een nog slechtere indruk op het wereldtoneel dan met Balkenende. Zie hem als stotterend naast Obama een persconferentie gevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Loze cijfers, daar kwam ze mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Gelul over Halsema die ermee weg komt. Haar vergeven ze het, Cohen willen ze de grond in trappen.
Wat verwacht je dan van journalisten van het FD, BNR en een ex-CDA spin doctor?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:48 schreef Sloggi het volgende:
Gelul over Halsema die ermee weg komt. Haar vergeven ze het, Cohen willen ze de grond in trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |