CDA econoomquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef ThePianoMan het volgende:
Rutte wordt anders hard gedisst hier op Ned2.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef Sloggi het volgende:
Iedereen roemt de leiding van het debat. Wester zal zich wat ongemakkelijk voelen daar aan tafel.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
1. Roemer
2. Halsema
3. Rouvoet
4. Cohen
5. Pechtold
6. Rutte
7. Balkenende/Wilders
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Zith het volgende:
Marielle had Balkenende zo het premiersschap kunnen ontzeggen door het volgende te vertellen:
B: Wat kijkt u lief.
M: Sorry???
M: U bent getrouwd meneer balkenende, zo gaat u jack de vries achterna![]()
M: Nee, dit soort seksistische opmerkingen pik ik niet, u kunt terug gaan naar uw plek, ik stel geen vragen meer aan dit soort denigerende opmerkingen.
jammer
Idd,quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Roemer heeft zich het beste kunnen profileren in het debat.
We respecteren je keuzequote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef naatje_1 het volgende:
1. Roemer
2. Halsema
3. Rouvoet
4. Cohen
5. Pechtold
6. Rutte
7. Balkenende/Wilders
Ja, z'n zoon.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die presentator lijkt op een afgeslankte versie van Han Peekel
Het zijn juist de rechtse schreeuwers die meteen aan de pik van Rutte gaan hangen, en niet toegeven dat hij soms ook fouten maakt. God verhoede het.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze hebben niets slechts gedaan, de linkse fanboys hier schreeuwen weer het hardst. What's new.
Pavarotti.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, z'n zoon.
Knappe man om te zien hoor:
[ afbeelding ]
Terecht. Anderen probeerden nog iets te maken met hun antwoorden op moeilijke vragen, hij weigerde gewoon te antwoorden. En dan blijf je doorvragen ja.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak.
Ze stelt 6x dezelfde vraag waar Balkenende al -letterlijk- over heeft gezegd dat hij niet gaat antwoorden. Als je het dan blijft proberen dan vraag je om een dergelijke opmerking. En dan vond ik deze behoorlijk scherp en leuk gevonden van Balkenende. En "u lacht zo lief" seksistisch...?
Bijna goed. Verschil tussen de SP en de overige 3 mogelijkheden is dat je bij de SP niet eens moeite hoeft te doen om in de watten gelegd te worden.quote:
Ik ben niet linksgezind maar ik overweeg om wel op links te gaan stemmen. Daar veranderde dit debat overigens niets aan hoor.quote:
Ach, ze sponseren BNR PepTalk, ze mogen blijven van mijquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef pberends het volgende:
Hey van Grieken, we willen ons geld terug!
Duo Penotti.quote:
Zo'n gekke vraag was het toch niet? Uiteindelijk zal er toch een kabinet moeten worden gevormd en er wordt m.i. veel te krampachtig geen énkele overeenkomst tussen partijen genoemd. Zelfs bij gelijke standpunten lijkt het alsof men lijnrecht tegenover elkaar staat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kom op zeg, overdrijven is ook een vak.
Ze stelt 6x dezelfde vraag waar Balkenende al -letterlijk- over heeft gezegd dat hij niet gaat antwoorden. Als je het dan blijft proberen dan vraag je om een dergelijke opmerking. En dan vond ik deze behoorlijk scherp en leuk gevonden van Balkenende. En "u lacht zo lief" seksistisch...?
Goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Pino112 het volgende:
In de poll heb ik op Rutte gestemd, maar ik heb niet zo superveel met de VVD.
De anderen kregen geen dergelijke idiote vragen over het letterlijk noemen van partijen. Daar bleef het veel algemener. Echt bij alle andere 7! Ik vind het eerlijk gezegd echt belachelijk. (En ik ben dus geen CDA-stemmer voor de duidelijkheid).quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Terecht. Anderen probeerden nog iets te maken met hun antwoorden op moeilijke vragen, hij weigerde gewoon te antwoorden. En dan blijf je doorvragen ja.
Ja, eigenlijk vallen ze hiermee Frits af. En terecht, de amateur.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef ThePianoMan het volgende:
ff Rick Nieman de hemel in prijzen lol. Frits hahaa faler.
Hahaha ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Wartahl het volgende:
Wat is dit? Wordt Vervolgd?
[ afbeelding ]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoedJe moet de mensen beoordelen op een debatkrachten
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Wartahl het volgende:
Wat is dit? Wordt Vervolgd?
[ afbeelding ]
Denigrerend ok... maar seksistisch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En "u lacht zo lief" komt in elk geval seksistisch over. Zo van "ach meisje toch". Of hij het zo bedoelde is een tweede, maar het komt zeker seksistisch over. Ik kan het me niet voorstellen dat hij een zelfde opmerking naar Rick Nieman zou hebben gemaakt. Of Frits Wester.
Ook al liegen ze je gewoon hard voor. Het gaat erom dat je de leugen overtuigend ten gehore brengtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoedJe moet de mensen beoordelen op een debatkrachten
Nee nee zeker nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.
Bij NOVA zitten ook klapmongolen. RTL is leukerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
help ik kan niet nederland 2 en rtl 4 tegelijk kijken
Verhage komt tenminste over als een sluwe vos, waar je je bij balkie altijd maar moet afvragen wie er aan zn touwtjes trekt.quote:
Ja, ik ken het, ben zelf ook fanatiek BNR luisteraar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij bedacht voor de leader van "De Grote BNR Autoshow" (oid)
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Kiegie het volgende:
1. Halsema: overtuigend, krachtig, gepassioneerd
2. Pechtold: alert, intelligent
3. Roemer: onbehouwen, ongepolijst, recht door zee
4. Cohen: vertrouwenwekkend: lijkt samen met Femke het minst te azen op vlug punten scoren
5. Balkenende: goeie timing, goed timbre, nikszeggende teksten
6. Rutte: had het heel zwaar, hield het niet goed vol
7. Wilders: onverstoorbaar, maar weinig inhoudelijk
8. Rouvoet: liep overal een beetje achteraan
Bewijzen/argumenten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ook al liegen ze je gewoon hard voor
Is jouw mening bindend?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Kiegie het volgende:
1. Halsema: overtuigend, krachtig, gepassioneerd
2. Pechtold: alert, intelligent
3. Roemer: onbehouwen, ongepolijst, recht door zee
4. Cohen: vertrouwenwekkend: lijkt samen met Femke het minst te azen op vlug punten scoren
5. Balkenende: goeie timing, goed timbre, nikszeggende teksten
6. Rutte: had het heel zwaar, hield het niet goed vol
7. Wilders: onverstoorbaar, maar weinig inhoudelijk
8. Rouvoet: liep overal een beetje achteraan
Idd, scheelt dat ik pas over 1 en 2 maanden jaar mag stemmenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |