Het was op de RUG. Dus geen Nova-college met een verplicht quotum prachtjongeren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer een collegetour? Of iets anders?
Ok, fout benoemd door mij, maar wel wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het was op de RUG. Dus geen Nova-college met een verplicht quotum prachtjongeren.
Volgens dit topic: Overzicht Verkiezingsdebattenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer het volgende TV-debat is?
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:19 schreef Horloge het volgende:
Trouwens geweldig dat Pechtold een breekpunt heeft gemaakt van de huizenmarkt. We kunnen het ons niet permitteren om die niet te hervormen. Tevens is daarmee een VVD/CDA/D66/CU kabinet onwaarschijnlijk geworden.
Truequote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef TNA het volgende:
Uitstekend geleid debat met een zeer rechts gekleurde nabeschouwing. Conclusie: zonder nabeschouwing was het een uitstekende uitzending.
Ik moest even kijken met wie je het eens was, en je politieke voorkeur kwam prompt weer om het hoekje kijken.quote:
Waar Pechtold een breekpunt op heeft gezet, is niet eens zo zwaar. Eén: HRA beperken. Twee: Scheefwonen aanpakken. Dus ja, ik vertrouw er op dat hier woord op gehouden wordt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 01:42 schreef Klummie het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?![]()
Wanneer prikken mensen es door die "zware" uitspraken heen? Zo werkt het niet in coalitieland. Iedereen weet dat de HPA op den duur onhoudbaar is, zowel cda als vvd zullen zich dat ook realiseren. Men zal wel zoeken naar een goede overgangsregeling, al geloof ik niet dat het een echte discussie zal zijn bij de komende formatie maar pas bij de volgende.
Zelfde onderzoek, maar nu ook keuzes per partijvoorkeur en het op volgorde zetten van de lijsttrekkers:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Peil.nl/MdH heeft ook onderzocht wie de winnaar van het debat was, de percentages zijn daar meer verpreid, maar de winnaar en verliezer blijven hetzelfde:
Rutte (36%)
Roemer (25%)
Balkenende (11%)
Halsema (9%)
Cohen (7%)
Pechtold (5%)
Wilders (5%)
Rouvoet (2%)
http://twitter.com/mauricedehond/
Rutte domineerde en Cohen faalde, maar dat mag je van Cohen-groupies in de nabeschouwing niet concluderen want dan worden ze booooos.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:47 schreef TNA het volgende:
Uitstekend geleid debat met een zeer rechts gekleurde nabeschouwing. Conclusie: zonder nabeschouwing was het een uitstekende uitzending.
Voorbeeld: Cohen toonde zelfspot met zijn opmerking richting Halsema ("Het is ongelooflijk belangrijk dat we deze cijfers kennen"), laten ze in de nabeschouwing een heel fragment zien en stoppen ze precies een halve seconde voordat Cohen die opmerking plaatst.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Rutte domineerde en Cohen faalde, maar dat mag je van Cohen-groupies in de nabeschouwing niet concluderen want dan worden ze booooos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |