Het kwam er ook niet erg overtuigend / gemotiveerd uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ik ben zo gemotiveerd.
JA OM OP DE BANK TE ZITTEN!!!
Gelukkig niet. Oh wacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Heb Frits Wester nergens gezien?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef nikk het volgende:
Geweldig gedaan door RTL. Kudoos.
Die zit aantekeningen te maken over hoe het wel moetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
WTF.quote:
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nu nog niks.
Nee.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.![]()
Hij is de premier. En ook nog eens een slechte. Genoeg reden dus om het hem lastiger te maken dan de anderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef UltraR het volgende:
Pff, ik ben geen Balkenende fan, maar dit was toch wel echt oneerlijk, dat mens legt Balkenende onevenredig zwaar het vuur aan de schenen...
Dat deed ze bij geen enkele andere lijsttrekker zo hevig, met het specifiek vragen naar het noemen van partijen e.d.
Dat is toch hartstikke mooi?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Inderdaad...maar ik geloof vooral dat hij nee schudt omdat hij weet dat hij het verkloot heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben benieuwd of Rutte na elk debat thuiskomt met enorme hoofdpijn. Dat telkens schudden met het hoofd kan toch niet gezond zijn?
Wat een aap.quote:
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laten we gezellig gaan nabeschouwen met 3 personen van conservatief/rechtse komaf.
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Links heeft in mijn ogen gewonnen in het debatZelfs Cohen was in winning-mode aan het einde
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een leuk debat was dit!Ik heb nu veel helderder wat iedere partij voor ogen heeft.
Blijf bij mijn keuze: D66. De woningmarkt moet gewoon hervormd worden. En ik trap niet in die praatjes van de VVD dat helemaal niemand iets gaat inleveren.
Wat mij betreft is er maar 1 liberale EN sociale partij in Nederland.
Ja, en omdat het volgens de spindoctors werkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad...maar ik geloof vooral dat hij nee schudt omdat hij weet dat hij het verkloot heeft
Marloes de Poes? WTF.quote:
Maar op zich waren ze tijdens het debat wel heel eerlijk tegenover iedere partij. Viel mij erg mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef Zith het volgende:
Conclusie:
Zonder Frits is is sowieso beter, Nieman is een baas en dat schattige schatje kon goed doorvragen, goed gedaan RTL!
Debat: Was over het algemeen van hoog niveau, geen gescheeuw, redelijk uit laten praten![]()
Niet voor niets hebben ze een zender helemaal dedicated voor zaken & economisch nieuwsquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.
Me 2, maar dat woningmarkt standpunt ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ja, elke partij heeft dingen waar ik het wel en niet mee eens ben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een leuk debat was dit!Ik heb nu veel helderder wat iedere partij voor ogen heeft.
Blijf bij mijn keuze: D66. De woningmarkt moet gewoon hervormd worden. En ik trap niet in die praatjes van de VVD dat helemaal niemand iets gaat inleveren.
Ben ik het aardig mee eens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Waarom meldt Rutte vanavond dan iets anders? Mensen in de bijstand zullen er niets van merken? Vuilnismannen niet, mensen in de zorg niet, en topmanagers ook niet? Kom nou toch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.
Eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Welke hoort niet in het rijtje thuis:quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.![]()
Makkelijke keuze als je links stemt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Hij zit conservatief links in het spectrum, dus dan mag hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..
Er zijn weer actiepakkers bij de VVD!quote:
Wat een opmerkelijke lijstquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
Roemer vond ik de geweldigste, Wilders de slechtste
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef StarCastic het volgende:
Pechtold: Altijd baas.
Roemer: Heeft me toch verbaasd.
Rouvoet: Was sterk.
Rutte: Viel toch even erg hard door de mand.
De rest: Af en toe goede punten ...
Ik ga VVD stemmen, en als ik VVD lijsttrekker was zou ik ook gewoon eerlijk zeggen dat -iedereen- zal gaan inleveren, maar dat dat ook noodzakelijk is omdat we anders over 10 jaar in nog veel en veel diepere shit zitten waar haast niet meer uit te komen valt. En dat wij daar tenminste eerlijk voor uit durven te komen ipv al die partijen die beweren dat je het allemaal wel weer recht kunt trekken zonder dat mensen hoeven in te leveren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Die was behoorlijk genant idd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben benieuwd of zijn uitspraak U kijkt zo lief Balkenende gaat achtervolgen. Wat een genante fout zeg. Hij kreeg er zelf een rooie kop van.
Ben ook heel erg benieuwd.. vooral hoe Bianca erop gaat reagerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben benieuwd of zijn uitspraak U kijkt zo lief Balkenende gaat achtervolgen. Wat een genante fout zeg. Hij kreeg er zelf een rooie kop van.
Oh? Wellicht tussen neus en lippen door, maar de VVD stelt het allemaal veel te rooskleurig.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.
Eens maar Cohen mag van mij op 2.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Roemer gooide alles over één boeg en dat was het hele Robin Hood verhaal. Hij ging nooit inhoudelijk op de stellingen maar probeerde continu rechts negatief af te schilderen zonder goed weerwoord. Hij heeft daar gewoon punten laten liggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef henrydg het volgende:
Roemer vond ik de geweldigste, Wilders de slechtste
Das een mooie voor de FP.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |