Het kwam er ook niet erg overtuigend / gemotiveerd uit.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Renesite het volgende:
Ik ben zo gemotiveerd.
JA OM OP DE BANK TE ZITTEN!!!
Gelukkig niet. Oh wacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Heb Frits Wester nergens gezien?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef nikk het volgende:
Geweldig gedaan door RTL. Kudoos.
Die zit aantekeningen te maken over hoe het wel moetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
WTF.quote:
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef DeLuna het volgende:
Ik weet nu nog niks.
Nee.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.![]()
Hij is de premier. En ook nog eens een slechte. Genoeg reden dus om het hem lastiger te maken dan de anderen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef UltraR het volgende:
Pff, ik ben geen Balkenende fan, maar dit was toch wel echt oneerlijk, dat mens legt Balkenende onevenredig zwaar het vuur aan de schenen...
Dat deed ze bij geen enkele andere lijsttrekker zo hevig, met het specifiek vragen naar het noemen van partijen e.d.
Dat is toch hartstikke mooi?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Inderdaad...maar ik geloof vooral dat hij nee schudt omdat hij weet dat hij het verkloot heeftquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben benieuwd of Rutte na elk debat thuiskomt met enorme hoofdpijn. Dat telkens schudden met het hoofd kan toch niet gezond zijn?
Wat een aap.quote:
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laten we gezellig gaan nabeschouwen met 3 personen van conservatief/rechtse komaf.
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Links heeft in mijn ogen gewonnen in het debatZelfs Cohen was in winning-mode aan het einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |