Wat een aap.quote:
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Laten we gezellig gaan nabeschouwen met 3 personen van conservatief/rechtse komaf.
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:30 schreef naatje_1 het volgende:
Links heeft in mijn ogen gewonnen in het debatZelfs Cohen was in winning-mode aan het einde
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een leuk debat was dit!Ik heb nu veel helderder wat iedere partij voor ogen heeft.
Blijf bij mijn keuze: D66. De woningmarkt moet gewoon hervormd worden. En ik trap niet in die praatjes van de VVD dat helemaal niemand iets gaat inleveren.
Wat mij betreft is er maar 1 liberale EN sociale partij in Nederland.
Ja, en omdat het volgens de spindoctors werkt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Inderdaad...maar ik geloof vooral dat hij nee schudt omdat hij weet dat hij het verkloot heeft
Marloes de Poes? WTF.quote:
Maar op zich waren ze tijdens het debat wel heel eerlijk tegenover iedere partij. Viel mij erg mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef Zith het volgende:
Conclusie:
Zonder Frits is is sowieso beter, Nieman is een baas en dat schattige schatje kon goed doorvragen, goed gedaan RTL!
Debat: Was over het algemeen van hoog niveau, geen gescheeuw, redelijk uit laten praten![]()
Niet voor niets hebben ze een zender helemaal dedicated voor zaken & economisch nieuwsquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
RTL4 heeft rechtse belangen. Is bekend.
Me 2, maar dat woningmarkt standpunt ben ik het niet helemaal mee eens. Maar ja, elke partij heeft dingen waar ik het wel en niet mee eens ben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wat een leuk debat was dit!Ik heb nu veel helderder wat iedere partij voor ogen heeft.
Blijf bij mijn keuze: D66. De woningmarkt moet gewoon hervormd worden. En ik trap niet in die praatjes van de VVD dat helemaal niemand iets gaat inleveren.
Wat mij betreft is er maar 1 liberale EN sociale partij in Nederland.
Ben ik het aardig mee eens.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Waarom meldt Rutte vanavond dan iets anders? Mensen in de bijstand zullen er niets van merken? Vuilnismannen niet, mensen in de zorg niet, en topmanagers ook niet? Kom nou toch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
De VVD heeft altijd gezegd dat iedereen het gaat voelen.
Eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Welke hoort niet in het rijtje thuis:quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:28 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je SP gaat stemmen.![]()
Makkelijke keuze als je links stemt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
1. Roemer
2. Pechthold
3. Halsema
4. Cohen
5. Balkenende
6. Rouvoet
7. Rutte
8. Wilders
Hij zit conservatief links in het spectrum, dus dan mag hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Overduidelijk. Al vond ik rouvoet ook wel ok..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |