Schitterend.quote:
Frits natuurlijk, als er nog iemand begint over hoe goed het debat wel niet geleid werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Benieuwd wie de eerste is die Woody Woodpecker nadoet aan die tafel...
"Lief lachen", dat vind ik wel enigszins seksistisch ja. Ik vond het geen ramp, maar in het licht van het debat echt een hele foute woordkeuze die als seksistisch kan worden opgevat.quote:
Ik zou d'r geven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Maraca het volgende:
Ik vind die blonde echt niks
Idem...ze hebben goede humor bij BNR. Fijne gesprekken om te volgenquote:
Geef me hier één voorbeeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Kom maar in debat met me. Geef ik je in 1201 vloeiende zinnen alle argumenten die je wil horen
Dat je er goed radio voor terug krijgt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, nog niet... Zie er nog geen voordeel in
Liever iemand die stottert en hakkelt dan iemand die vloeiend in misselijkmakende eufemismen spreekt (Balkenende).quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Cohen om 2 fatsoenlijke zinnen achter elkaar te zeggen.
U kijkt zo liefquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Liever iemand die stottert en hakkelt dan iemand die vloeiend in misselijkmakende eufemismen spreekt (Balkenende).
Die verzint er zo weer 200.000 banen bij in een dronken buiquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Terreros85 het volgende:
Zou Verdonk al dronken zijn van de jägermeister?
Grijze, Wilders is meer grijs, maar kreeg af en toe de indruk dat-ie SP van 1980 was.quote:
Eens!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Liever iemand die stottert en hakkelt dan iemand die vloeiend in misselijkmakende eufemismen spreekt (Balkenende).
Of die vloeiend leugens verkooptquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Jij kan vast ook heel lief lachen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
"Lief lachen", dat vind ik wel enigszins seksistisch ja. Ik vond het geen ramp, maar in het licht van het debat echt een hele foute woordkeuze die als seksistisch kan worden opgevat.
In de fabriek van jägermeister komen ze mensen tekort.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Wartahl het volgende:
[..]
Die verzint er zo weer 200.000 banen bij in een dronken bui
Jij hebt niet gekeken?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
1. Rutte
2. Halsema
3. Pechtold
4. Rouvoet
5. Balkenende
6. Cohen
7. Roemer
8. Wilders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |