quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, ben zelf ook fanatiek BNR luisteraar.
En NOVA wordt herhaald, dit op RTL4 niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bij NOVA zitten ook klapmongolen. RTL is leuker
Kom maar in debat met me. Geef ik je in 1201 vloeiende zinnen alle argumenten die je wil horenquote:
op welke schaal?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Cohen om 2 fatsoenlijke zinnen achter elkaar te zeggen.
Ik woonde jarenlang scheef, de woningbouw had geen vervangende woning voor me (wel meer verdienen, maar alleen huizen voor 2 of meer personen aanbieden-waar ik niet aan voldeed. Met die mensen houdt geen enkele partij rekening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stem sws wel Cohen=PvdA, hoewel de aanpak van scheefwonen mij doekoe's gaat kosten.
Schitterend.quote:
Frits natuurlijk, als er nog iemand begint over hoe goed het debat wel niet geleid werd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Benieuwd wie de eerste is die Woody Woodpecker nadoet aan die tafel...
"Lief lachen", dat vind ik wel enigszins seksistisch ja. Ik vond het geen ramp, maar in het licht van het debat echt een hele foute woordkeuze die als seksistisch kan worden opgevat.quote:
Ik zou d'r geven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Maraca het volgende:
Ik vind die blonde echt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |