quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Wartahl het volgende:
Wat is dit? Wordt Vervolgd?
[ afbeelding ]
Denigrerend ok... maar seksistisch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En "u lacht zo lief" komt in elk geval seksistisch over. Zo van "ach meisje toch". Of hij het zo bedoelde is een tweede, maar het komt zeker seksistisch over. Ik kan het me niet voorstellen dat hij een zelfde opmerking naar Rick Nieman zou hebben gemaakt. Of Frits Wester.
Ook al liegen ze je gewoon hard voor. Het gaat erom dat je de leugen overtuigend ten gehore brengtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
GoedJe moet de mensen beoordelen op een debatkrachten
Nee nee zeker nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.
Bij NOVA zitten ook klapmongolen. RTL is leukerquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
help ik kan niet nederland 2 en rtl 4 tegelijk kijken
Verhage komt tenminste over als een sluwe vos, waar je je bij balkie altijd maar moet afvragen wie er aan zn touwtjes trekt.quote:
Ja, ik ken het, ben zelf ook fanatiek BNR luisteraar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft hij bedacht voor de leader van "De Grote BNR Autoshow" (oid)
Je doet je ondertitel eer aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Kiegie het volgende:
1. Halsema: overtuigend, krachtig, gepassioneerd
2. Pechtold: alert, intelligent
3. Roemer: onbehouwen, ongepolijst, recht door zee
4. Cohen: vertrouwenwekkend: lijkt samen met Femke het minst te azen op vlug punten scoren
5. Balkenende: goeie timing, goed timbre, nikszeggende teksten
6. Rutte: had het heel zwaar, hield het niet goed vol
7. Wilders: onverstoorbaar, maar weinig inhoudelijk
8. Rouvoet: liep overal een beetje achteraan
Bewijzen/argumenten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ook al liegen ze je gewoon hard voor
Is jouw mening bindend?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Kiegie het volgende:
1. Halsema: overtuigend, krachtig, gepassioneerd
2. Pechtold: alert, intelligent
3. Roemer: onbehouwen, ongepolijst, recht door zee
4. Cohen: vertrouwenwekkend: lijkt samen met Femke het minst te azen op vlug punten scoren
5. Balkenende: goeie timing, goed timbre, nikszeggende teksten
6. Rutte: had het heel zwaar, hield het niet goed vol
7. Wilders: onverstoorbaar, maar weinig inhoudelijk
8. Rouvoet: liep overal een beetje achteraan
Idd, scheelt dat ik pas over 1 en 2 maanden jaar mag stemmenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een stem op de VVD is natuurlijk nooit weg.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, ben zelf ook fanatiek BNR luisteraar.
En NOVA wordt herhaald, dit op RTL4 niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Bij NOVA zitten ook klapmongolen. RTL is leuker
Kom maar in debat met me. Geef ik je in 1201 vloeiende zinnen alle argumenten die je wil horenquote:
op welke schaal?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Cohen om 2 fatsoenlijke zinnen achter elkaar te zeggen.
Ik woonde jarenlang scheef, de woningbouw had geen vervangende woning voor me (wel meer verdienen, maar alleen huizen voor 2 of meer personen aanbieden-waar ik niet aan voldeed. Met die mensen houdt geen enkele partij rekening.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Ryan3 het volgende:
Ik stem sws wel Cohen=PvdA, hoewel de aanpak van scheefwonen mij doekoe's gaat kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |