SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik kwam toch zeker nog aan, mwah, 160km ofzo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef Redbaron het volgende:
Bartholomeus: Ik heb Flex al gebeld dat ze uit mogen kijken naar een ander slachtoffer voor dit werk.
als ik dit 3 weken moet doen word ik gek. Het is maar een goede 5minuten rijden van mekaar af.
Ik maak maar 30km op een dag![]()
Jah, maar dan heb je steeds een vast ploegje waarmee je over het terrein crosst daar. Mooi beetje ouwehoeren over de bak enzo, samen koffie drinken. Als je het niet van de uitdaging moet hebben, dan wel van de gezelligheid. En in je eentje een beetje 3,5km enkele reis op en neer klooien is dan natuurlijk geen van beidequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef glasbak het volgende:
Ik heb anderhalf jaar rondjes gereden op de hoogovens.. In een 8x8 kipper.. 60 vrachtjes in 12 uur tijd van A naar B. Meestal met een ploegje van 4 a 5 auto's..
Ik ga maandag aan zo'n soort baantje beginnen; eindelijk weer aan de slagquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jah, maar dan heb je steeds een vast ploegje waarmee je over het terrein crosst daar. Mooi beetje ouwehoeren over de bak enzo, samen koffie drinken. Als je het niet van de uitdaging moet hebben, dan wel van de gezelligheid. En in je eentje een beetje 3,5km enkele reis op en neer klooien is dan natuurlijk geen van beide
feli, klinkt gaaf! ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga maandag aan zo'n soort baantje beginnen; eindelijk weer aan de slag![]()
Op Maasvlakte II schijnen ze wat aparte prefab elementen (ik denk voor kademuren ofzo) te moeten gaan verrijden, daar is een speciaal voertuig voor gebouwd en daar moet ik op gaan rijden..
Maandag om 06.00 melden in Oostvoorne voor 2 dagen cursus/inwerken; eens kijken of het wat is![]()
Diesel en bagger, dat móet bijna wel leuk zijn![]()
Foto's volgen uiteraard
Tnxquote:
Dus... hij zag je aanhanger niet of wat?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort effecten krijg je dus als je mensen hebt die naar rechts willen invoegen als ze naast je aanhanger rijden..
Zij (!) probeerde mij vlak voor een wegversmalling nog 'even' in te halen wat dus niet luktequote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus... hij zag je aanhanger niet of wat?
SD: gefeliciteerd!
De stomme twutquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:43 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zij (!) probeerde mij vlak voor een wegversmalling nog 'even' in te halen wat dus niet lukteZe remde op zich wel redelijk op tijd af en dacht waarschijnlijk achter mijn motorwagen in te kunnen voegen. Maar ja. Daar zat dus nog een brokje aanhangwagen achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD heeft zojuist de papiertjes getekend; en is nu dus officieel weer schatkist vúller ipv schatkist legert
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De stomme twut
Ik háát die 'net-voor-het-verdrijvingsvlak-kamikazeakties'
Ik dus ook en ik heb me enige tijd geleden voorgenomen om niet meer te remmen voor dat soort idioten met bovenstaande als gevolg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd!quote:SD heeft zojuist de papiertjes getekend; en is nu dus officieel weer schatkist vúller ipv schatkist legert![]()
![]()
![]()
Wanneer kunnen we de eerste actiefoto's verwachten?![]()
Altijd lachen met een solo motorwagen die leeg is, en dan een beetje grof schakelenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik dus ook en ik heb me enige tijd geleden voorgenomen om niet meer te remmen voor dat soort idioten met bovenstaande als gevolg...
Ja, precies.. Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat er, terwijl we in de file reden, een meter of 70 voor het verdrijvingsvlak een auto met alle macht voor mij moest rijden. Ze (!) raakte zelfs bijna mijn bumper, zo graag wilde ze voor mij invoegen, terwijl ze makkelijk nog 10 auto's verder naar voren op kon schuiven. Maar goed.. zij wilde voor mij rijden.. en dat heeft ze geweten ook. Elke keer als we moesten stoppen kroop ik zo dicht op haar bumper dat ze bijna het gevoel had dat ik bij haar op d'r achterbank zat. Stapt ze op een gegeven moment uit en begint mij een beetje uit te voeteren omdat ik toch wel redelijk dicht op haar achterbank zat. Zegt ze "Hallo, wil je effe normaal doen? Ik heb 2 kinderen op de achterbank ja!?!?" Dan denk ik bij mezelf.. waarom wil je dan zo graag voor me rijden?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Altijd lachen met een solo motorwagen die leeg is, en dan een beetje grof schakelenHij vol op het gas, jij ook, en dan met je vrachtwagen de eerste de beste sjonniegolf d'r uit jassen
Ik rem er ook niet voor dat soort idioten, ze werken zichzelf in de problemen dus ze zien zich maar te redden ook. Zo is er ooit al eens een met z'n linker wielen in volle vaart over de vluchtheuvel heen geklapt. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat er daarna een vrolijke slinger in beide linker wielen zat![]()
En de gein is: bij de eerstvolgende rotonde of het eerstvolgende stoplicht sta je er weer achter, zijn ze nog 0,0 opgeschoten. Heb er ooit eens één he-le-maal gek gemaakt, zij ging precies daarheen waar ik ook heen moest, en bij iedere gelegenheid stond ik er weer achter, wel een kilometer of 10 lang. Nou, da's dus bij iedere gelegenheid met de lampen knipperen en als te lang duurde een beetje toeteren. Jah, zij had toch zo'n haast? Waarom reed ze me dan steeds in de weg?
Dat idee heb ik dus ook.. Ik geloof dat ik dat in een van de vorige topics al eens uitvoerig beschreven heb.. (of in een of ander truckersbashing topic..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Iuc het volgende:
Gefeliciteerd SD
Ik heb zo af en toe het idee dat mensen liever doowd gaan dan dat ze achter een vrachtwagen moeten rijden. Volgens mij komt dat omdat ze achter een vrachtwagen niks zien denk ik. NEEM DAN AFSTAND ofzow
Als jij twee kinderen op de achterbank hebt, wat bezielt je dan in vredesnaam dat je zo idioot gaat proberen in te voegen? Hmm? Al eens over nagedacht? Nee? Dat dacht ik al!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, precies.. Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat er, terwijl we in de file reden, een meter of 70 voor het verdrijvingsvlak een auto met alle macht voor mij moest rijden. Ze (!) raakte zelfs bijna mijn bumper, zo graag wilde ze voor mij invoegen, terwijl ze makkelijk nog 10 auto's verder naar voren op kon schuiven. Maar goed.. zij wilde voor mij rijden.. en dat heeft ze geweten ook. Elke keer als we moesten stoppen kroop ik zo dicht op haar bumper dat ze bijna het gevoel had dat ik bij haar op d'r achterbank zat. Stapt ze op een gegeven moment uit en begint mij een beetje uit te voeteren omdat ik toch wel redelijk dicht op haar achterbank zat. Zegt ze "Hallo, wil je effe normaal doen? Ik heb 2 kinderen op de achterbank ja!?!?" Dan denk ik bij mezelf.. waarom wil je dan zo graag voor me rijden?
Anders bekeken: Zij maakt een (inschattings)fout en dat geeft jou het recht om de toeren uit te halen zoals je hierboven beschrijft?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja, precies.. Ik heb het zelf een keer meegemaakt dat er, terwijl we in de file reden, een meter of 70 voor het verdrijvingsvlak een auto met alle macht voor mij moest rijden. Ze (!) raakte zelfs bijna mijn bumper, zo graag wilde ze voor mij invoegen, terwijl ze makkelijk nog 10 auto's verder naar voren op kon schuiven. Maar goed.. zij wilde voor mij rijden.. en dat heeft ze geweten ook. Elke keer als we moesten stoppen kroop ik zo dicht op haar bumper dat ze bijna het gevoel had dat ik bij haar op d'r achterbank zat. Stapt ze op een gegeven moment uit en begint mij een beetje uit te voeteren omdat ik toch wel redelijk dicht op haar achterbank zat.
Heb je dat alleen maar gedacht of heb je het ook gezegd?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:19 schreef glasbak het volgende:
Zegt ze "Hallo, wil je effe normaal doen? Ik heb 2 kinderen op de achterbank ja!?!?" Dan denk ik bij mezelf.. waarom wil je dan zo graag voor me rijden?
Je hebt helemaal gelijk in je punt dat het verkeer een sociaal gebeuren is en dat we er voor moeten waken om elkaars fouten op te vangen. Punt van glasbak is alleen dat automobilisten in het algemeen de meest suïcidale toeren uithalen om toch in godsnaam maar niet achter een vrachtwagen te hoeven rijden. Dat gaat van asociaal invoegen tot afsnijden op rotondes en op het laatste moment nog voorrang nemen van links. Jij bent zelf ook chauffeur en ik ga er vanuit dat je nog talloze andere voorbeelden van dergelijke acties uit eigen ervaring kunt beschrijven.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Anders bekeken: Zij maakt een (inschattings)fout en dat geeft jou het recht om de toeren uit te halen zoals je hierboven beschrijft?
Voor iemand die als professioneel chauffeur bezig is vind ik dat behoorlijk matig eerlijk gezegd.
Je werkt iemand bewust de stress in waardoor een volgende evt. fout nog eerder zal gebeuren, is weinig sociaal.
Want dat is verkeer, een sociaal gebeuren. Je moet het met z'n allen doen en op elkaars gedrag reageren maar dan het liefst positief natuurlijk.
Je hoort fouten van anderen op te vangen, net als dat anderen fouten van jou opvangen.
Hoe zou jij het vinden als iemand je blijft pesten omdat je 1 fout maakt? En ja, iedereen maakt fouten, ook jij en ik.
[..]
Heb je dat alleen maar gedacht of heb je het ook gezegd?
Of durfde je dat niet meer toen je niet meer kon intimideren met je wagen en je je met je mond moest behelpen?
No offence maar ik vind dit belachelijk gedrag.
Ik weet dat automobilisten knap stomme acties uit kunnen halen idd, voorbeelden zat!quote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk in je punt dat het verkeer een sociaal gebeuren is en dat we er voor moeten waken om elkaars fouten op te vangen. Punt van glasbak is alleen dat automobilisten in het algemeen de meest suïcidale toeren uithalen om toch in godsnaam maar niet achter een vrachtwagen te hoeven rijden. Dat gaat van asociaal invoegen tot afsnijden op rotondes en op het laatste moment nog voorrang nemen van links. Jij bent zelf ook chauffeur en ik ga er vanuit dat je nog talloze andere voorbeelden van dergelijke acties uit eigen ervaring kunt beschrijven.
Tuurlijk word je dat beu maar dan komt het er op aan hoe je er mee omgaat.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:En uiteraard moet je daar op anticiperen en reageren, maar na de twintigste keer op een dag ben je dat ook beu. De dame in kwestie (zowel in mijn verhaal als dat van glasbak) is er hierdoor wel achter gekomen dat die minstens net zo belachelijke acties van hen echt helemaal geen nut hebben gehad, en dat ze zichzelf en een ander er alleen maar onnodig mee in gevaar hebben gebracht. De volgende keer denken ze nog wel even na voor ze het weer proberen.
Je moet sowieso beter anticiperen dan de gemiddelde automobilist gezien het feit dat we wat groter en zwaarder zijn, hoort gewoon bij het werk.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:Het feit dat wij beroepschauffeurs zijn en dus meer ervaring op de weg hebben dan de gemiddelde automobilist maakt inderdaad dat wij wat meer kunnen en moeten anticiperen en reageren dan de eerste de beste automobilist, maar dat wil nog niet zeggen dat de automobilist maar kan doen en laten wat hij/zij wil, en dat die eikel van een vrachtwagenchauffeur het allemaal maar ff lekker oplost! Ook dat is een sociale aangelegenheid, en dat gaat zoals met alle sociale aangelegenheden twee kanten op. Wat glasbak en ik deden verdiende absoluut niet de schoonheidsprijs, maar de actie van de tegenpartij ook zeker niet.
Nogmaals, het gaat niet om een asociale actie maar gewoon om een fout. Niemand zoekt bewust de confrontatie met een vrachtwagen op.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:41 schreef Bartholomeus het volgende:En bekijk het van de andere kant: snijden wij automobilisten dagelijks meerdere malen opzettelijk om er maar niet achter te hoeven rijden? Welnee, want wij weten dat we daar niets mee opschieten. Het is de belachelijke actie van de automobilist die een (even zo belachelijke, dat ben ik wel met je eens) reactie van ons uitlokt.
Tuurlijk zullen er ook mensen zijn die het bewust doen en die hoef je wat mij betreft idd niet te vergeven.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:50 schreef Bartholomeus het volgende:
vannelle: er zullen er zeker bij zijn die het zich inderdaad niet beseffen, maar jij en ik weten dat er volksstammen zijn die het juist wel heel goed beseffen, en er doelbewust vanuit gaan dat wij hun fout zullen compenseren. Bijvoorbeeld die lui die net voor het oprijden van de rotonde nog vol gas geven om er nog even voor te schieten. Je ziet ze van een afstand kijken zo van: jij laat mij nog maar even voorgaan ook al heb ik eigenlijk geen voorrang, ik geef gewoon zoveel gas dat ik je nog net voor ben. Heb zelfs 2 keer meegemaakt dat daarbij een fietser compleet over het hoofd gezien werd, en dat de auto in kwestie zo hard moest remmen dat de strepen op de weg stonden. Een van die twee fietsers had het aan z'n eigen oplettendheid te danken dat ie het overleefde, de auto kwam midden op de rotonde pas tot stilstand
Meestal rem ik dan ook gewoon laat, en dan ben ik ze dus alsnog voor, waardoor ze half stilstaan op de rotonde. En dan zie je ze kijken: shit, mislukt. Als ze gewoon normaal hadden gereden hadden ze nergens last van gehad en hadden ze ook niet half stil gestaan op de rotonde.
Ja, er zijn er hordes die domweg het inschattingsvermogen missen om in te zien waar ze mee bezig zijn, en die lui vergeef ik het ook echt wel. Het zijn de opgejaagde leaseboys en arrogante carrièrekutjes die er domweg op uit zijn, en die vergeef ik het dus niet.
Ik snap wat je bedoelt, en ik ben het ook wel met je eens, maar ik kan de reactie van glasbak héél goed begrijpenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk zullen er ook mensen zijn die het bewust doen en die hoef je wat mij betreft idd niet te vergeven.
Maar als je blijft treiteren zoals Glasbak deed verlaag je jezelf tot het niveau waar je zelf een schijthekel aan hebt.
Voorrang nemen waar je het moet krijgen vind ik normaal. Iemand bewust treiteren/opjagen/bang maken niet.
En dat is waar ik op reageer, jij deed alsof je neus bloedde en vervolgde gewoon je weg. Hij/zij lost het zelf maar op. Prima!
Snap je wat ik bedoel?
Thanksquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik dus ook en ik heb me enige tijd geleden voorgenomen om niet meer te remmen voor dat soort idioten met bovenstaande als gevolg...
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Wanneer kunnen we de eerste actiefoto's verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ook, ik vond het met de kraan altijd geweldig om dan het hijsblok 10 cm van hun achterruit te parkeren, maar idd niet mee aan de gang blijven..na 1 of 2 keer is het wel duidelijk meestalquote:Op zondag 30 mei 2010 16:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, en ik ben het ook wel met je eens, maar ik kan de reactie van glasbak héél goed begrijpen
Tsja, het lijkt haast wel menselijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, en ik ben het ook wel met je eens, maar ik kan de reactie van glasbak héél goed begrijpen
Onmogelijk. Vrachtwagenchauffeurs zijn monsters. Allemaaaaaaaaaaaaalquote:
MAN TGA 28-480 XXL met een GS 3 assige molenstelaanhanger. (traditionele combi)quote:Op maandag 31 mei 2010 18:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar rijden jullie mee?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef glasbak het volgende:
Nee, een baan waar ik zelf eventueel op ga solliciteren waarbij ze serieuze, enthousiaste chauffeurs zoeken die zowel met kraan en nch kunnen werken en dus meteen aan de slag kunnen na een dagje inwerken.
Ze hebben de afgelopen tijd diverse jongens op proef aangenomen die beweerden het allemaal wel te kunnen maar naderhand er een puinhoop van bleken te maken. Zelfs zo erg dat een van hen een redelijk nieuwe auto mee kreeg, waar net 10.000km mee gereden was, en daarvan de kraan compleet aan barrels heeft gereden. Kosten : 40.000 euro.
En dat zijn ze een beetje zat.
Maar ik wil zelf eerst even kijken wat ze bij <knip> gaan klooien de komende maand. Als dat mij niet bevalt, dan stap ik zelf over
Ja weet ik het ?? da's wel vaker zoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef glasbak het volgende:
Waarom zouden er van dat ding geen foto's geplaatst mogen worden? Hij is in diverse bladen en tv programma's uitgevoerd beschreven en bekeken...
Waar rijd jij mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kwam jou vanmorgen nog tegen, net voor uden maar was te laat met knipperen
dan post je een foto die ik heb gemaakt op de TKD vroig jaar.. teon ben ik nogmet deze truck meegereden btwquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja weet ik het ?? da's wel vaker zohet gaat overigens meer om het terrein enzo, en de installaties.. maar ik heb geen in in gezeur
Ik rij met van alles en nog wat, tot 21 juni voor enkco en daarna nijwa.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Waar rijd jij mee?
Dan kan ik daar ook eens op letten
Morgenochtend weer een kans want dan rijd ik weer dezelfde route
Alles met meer dan 3 wielen dat is voorzien van een dampende dieselmotor en een stuurwielquote:
Ah dan zijn ook zulke toppertjes. Ik heb er ook eentje een keer op een vluchtheuvel laten knallen bij de Meern.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Iuc het volgende:
Gefeliciteerd SD
Ik heb zo af en toe het idee dat mensen liever doowd gaan dan dat ze achter een vrachtwagen moeten rijden. Volgens mij komt dat omdat ze achter een vrachtwagen niks zien denk ik. NEEM DAN AFSTAND ofzow
Oh en ik heb al helemaal een hekel aan mensen die je na een rotonde snel inhalen via het verdrijvingsvlak of over de doorgetrokken streep om vervolgens 70 à 75 km/h te gaan rijden![]()
Van harte glasbak!quote:
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leegquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef blup het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan die mensen die kosten wat het kost voor je willen rijden..
Voor bij het stoplicht wil ik deze wel
Pssst! Er staat scania op, je hebt er sowieso niet zo veel aanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leeg
@glasbak:
Dat idee heb ik met mijn CF ook. Hoe zwaarder ik beladen ben, hoe harder hij gaat trekken... Ik heb ooit eens een keer 30 ton geladen op m'n aanhanger maar ik had nou niet het gevoel dat hij daar moeite mee had. heb ik er een bak van 10 ton opstaan issie niet vooruit te brandenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leeg
@glasbak:
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannendquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat idee heb ik met mijn CF ook. Hoe zwaarder ik beladen ben, hoe harder hij gaat trekken... Ik heb ooit eens een keer 30 ton geladen op m'n aanhanger maar ik had nou niet het gevoel dat hij daar moeite mee had. heb ik er een bak van 10 ton opstaan issie niet vooruit te branden
Ooit, lang geleden, had onze rangeertrekker nog een kenteken. En dat was lache, een toen al oud budje van een daf 75, 270pk's waarvan toch minstens 70 al met vroegpensioen, en daar dan gewoon een 13.60m oplegger achter met 25 ton patat d'r in. Van nul naar 100 in... mwah... 10 minuten? Maar als het gekke ding eenmaal op gang was liep ie wel 95quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef blup het volgende:
[..]
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannend
Met een Daf 75.290 met 25 ton erachter wordt de Coentunnel ook al redelijk een Mount Everest.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef blup het volgende:
[..]
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannend
Met gordijntjes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef glasbak het volgende:
Opgevoerde caravan
Maar dan wel een tandemasser Tabbert
Wees blij dat het geen benz isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef glasbak het volgende:
[..]
En een dikke Benz ervoor..![]()
Owh kut.. Het is maar een DAF
quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
hmm ik hoef morgen niet weer te komen. Iemand een incompetente kutplanner noemen is blijkbaar voldoende reden om niet weer te hoeven komen
Zeg je een keer de waarheid, krijg je ditquote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
hmm ik hoef morgen niet weer te komen. Iemand een incompetente kutplanner noemen is blijkbaar voldoende reden om niet weer te hoeven komen
Er zijn er maar weinig die tegen de waarheid kunnen. Redbaron: 1 tip: eerst ophangen, dan zulke dingen roepenquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:22 schreef Iuc het volgende:
[..]
Zeg je een keer de waarheid, krijg je dit
Doh!quote:Op woensdag 2 juni 2010 19:54 schreef Redbaron het volgende:
hmm ik hoef morgen niet weer te komen. Iemand een incompetente kutplanner noemen is blijkbaar voldoende reden om niet weer te hoeven komen
hehe t ergste was dat ik t recht in zn gezicht zeiquote:Op woensdag 2 juni 2010 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die tegen de waarheid kunnen. Redbaron: 1 tip: eerst ophangen, dan zulke dingen roepen
Och.. Ik zou gerust wel eens een jaartje een Actros megaspace willen testenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de sleutel in je zak hebt zitten, pak je toch gewoon die auto waar je spullen in liggen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe t ergste was dat ik t recht in zn gezicht zei![]()
Gister zei ie dat ik dezelfde auto mee zou krijgen...dus mooi mn spullen erin laten liggen en sleutel vd auto mee want zou vanmorgen nog niemand zijn....Blijkt dat ik een andere auto mee krijg zonder dat ze mij daarvan in kennis hebben gesteld...
toen zei ik dat een echte planner die rekening houd met zijn/haar chauffeurs zoiets meedeeld en niet zomaar ff wisseltDus ik vindt je een incompetente kutplanner...
En dan hoor je eind vd dag via het UZB dat je niet weer hoeft te komen. Laat ze het lef hebben dat recht in mn gezicht te zeggen
was het maar zo simpel, die auto was al weg....halverwege Alkmaar..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef glasbak het volgende:
[..]
Als je de sleutel in je zak hebt zitten, pak je toch gewoon die auto waar je spullen in liggen?
Oh, dat is lastig inderdaad.. Je zal je pas maar in die auto hebben laten zitten.. Ben je meteen uitgewerkt..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
was het maar zo simpel, die auto was al weg....halverwege Alkmaar..
Reservesleutel had die knakker gepakt, want hij heeft wel een sleutel van het pand
En dat is hij nu niet ??quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:00 schreef glasbak het volgende:
[..]
Oh, dat is lastig inderdaad.. Je zal je pas maar in die auto hebben laten zitten.. Ben je meteen uitgewerkt..
Maar was het het achteraf nu waard?quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:58 schreef Redbaron het volgende:
was het maar zo simpel, die auto was al weg....halverwege Alkmaar..
Reservesleutel had die knakker gepakt, want hij heeft wel een sleutel van het pand
Vroegah dacht ik altijd dat die wagens met 500+pk bullshit was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met een Daf 75.290 met 25 ton erachter wordt de Coentunnel ook al redelijk een Mount Everest.
er komt vast wel wat nieuws, en dat pendelen kwam me toch al de strot uit...quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:48 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Maar was het het achteraf nu waard?
Jawel maar dat staat weer los van z'n pas. Met pas had hij eventueel nog over kunnen stappen op een andere auto.quote:
deze auto's hadden nog geen pas....zijn nog normale auto's met schijfquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jawel maar dat staat weer los van z'n pas. Met pas had hij eventueel nog over kunnen stappen op een andere auto.
Ouwe teringauto's dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
deze auto's hadden nog geen pas....zijn nog normale auto's met schijf
Ik ben met onze 410pk 105's anders ook gewoon in Madrid gekomen hoor, en ook gewoon met 25 ton patat achterinquote:Op donderdag 3 juni 2010 09:47 schreef blup het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik altijd dat die wagens met 500+pk bullshit was.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:01 schreef Iuc het volgende:
Over een paar jaartjes wil ik ook internationaal gaan rijden.
Nu kan ik dat vanwege persoonlijke omstandigheden nog niet
Lijkt me namelijk erg gaaf om te doen. En dan niet de 'standaard' routes op Italië of Frankrijk maar naar het noorden
Is ze ook hoog blond met blauwen ogen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]Scandinavië
![]()
Mijn zus woont in Zweden en als ik al internationaal zou gaan rijden zou ik ook die kant op willen.
Deze, zegmaar. De blokken die erin hangen zijn voor een blokkendam aan de rand van de maasvlakte. Soort zeeweringquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga maandag aan zo'n soort baantje beginnen; eindelijk weer aan de slag![]()
Op Maasvlakte II schijnen ze wat aparte prefab elementen (ik denk voor kademuren ofzo) te moeten gaan verrijden, daar is een speciaal voertuig voor gebouwd en daar moet ik op gaan rijden..
Maandag om 06.00 melden in Oostvoorne voor 2 dagen cursus/inwerken; eens kijken of het wat is![]()
Diesel en bagger, dat móet bijna wel leuk zijn![]()
Foto's volgen uiteraard
Jep, dat ding ga ik van heeeel dichtbij bekijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:59 schreef dubidub het volgende:
[..]
Deze, zegmaar. De blokken die erin hangen zijn voor een blokkendam aan de rand van de maasvlakte. Soort zeewering
Tof. Foto's van die blockbuster mag je zeker ook nog niet plaatsen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, dat ding ga ik van heeeel dichtbij bekijken
Nope..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:50 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tof. Foto's van die blockbuster mag je zeker ook nog niet plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope..Jammer dat 't allemaal zo moet... Achja, 't zal wel ergens goed voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NL heeft een zogenaamde 'kennis economie', dat ding is een special build, en ze willen het idee en de techniek vast nog even onder de pet houdenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jammer dat 't allemaal zo moet... Achja, 't zal wel ergens goed voor zijn
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, laatst al een week op frankrijk gereden voor een bedrijf uit Enschede....
Kreeg vanmiddag een sms dat ie nog een chauffeur zocht en of dat niet wat voor mij was...dus morgen om 10u daar een gesprekje
Netjes!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, laatst al een week op frankrijk gereden voor een bedrijf uit Enschede....
Kreeg vanmiddag een sms dat ie nog een chauffeur zocht en of dat niet wat voor mij was...dus morgen om 10u daar een gesprekje
Naaisquote:Op maandag 7 juni 2010 18:05 schreef Redbaron het volgende:
Zoo, laatst al een week op frankrijk gereden voor een bedrijf uit Enschede....
Kreeg vanmiddag een sms dat ie nog een chauffeur zocht en of dat niet wat voor mij was...dus morgen om 10u daar een gesprekje
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Redbaron: denk er goed om: eerst ophangen of naar buiten lopen, dán pas schelden
En je frustraties over je baas op internet zetten werkt ook niet in je voordeel.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Redbaron: denk er goed om: eerst ophangen of naar buiten lopen, dán pas schelden
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
Als je die ADR hebt gehaald hè, voldoe je dan ook meteen aan code 95?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
Volgens mij is die code 95 vervangend aan het chauffeurs diploma...dus dat zal pas zijn als ik 35u nascholing heb gehad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:01 schreef Iuc het volgende:
[..]
Als je die ADR hebt gehaald hè, voldoe je dan ook meteen aan code 95?
Kijk.. dat zijn goede berichten!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
Vanmorgen contract getekend voor een half jaar![]()
Mag maandag al beginnen, ADR wordt geregeld door hen
hoezo heb jij geen zin in het weekend...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zin hebben in het weekend denk ik..
Ik heb er juist wel zin in, maar na mij en anne zijn er maar weinig mensen die kenbaar maken dat ze zin hebben in het weekend.. Dus mag je aannemen dat ze er geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen zin in het weekend...
Morgen voor een deel de auto inpakken en maandag rond 5u vertrek ri Nancy
Ik heb ook wel zin in het weekendquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik heb er juist wel zin in, maar na mij en anne zijn er maar weinig mensen die kenbaar maken dat ze zin hebben in het weekend.. Dus mag je aannemen dat ze er geen zin in hebben
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef densmee het volgende:
weet je dat heel zeker, rijdt er dan nog iemand in een zelfde MAN
Dit.quote:
Baggervette auto natuurlijk, maar wel ook ontzettend duur (ding moest helemaal omgebouwd worden, was origineel een 4x2 trekker) en door de lange wielbasis lijkt mij haaks achterom met die kar ook geen pretje. Verder is het ding door de aparte afmetingen van de bakken natuurlijk zo incourant als de pest, dus tweedehands weinig waard en ook niet erg multi-inzetbaarquote:
Ik vind t net niks, tandem asser trekker is een stuk mooier.quote:
Ja. Daarom zie je dergelijke auto's alleen in losgestort, silowagens, tankers, kippers, en meer van zulk gein dat de lengte niet nodig heeft om aan het gewicht te komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:49 schreef blup het volgende:
Ja, mooi maar volgens mij zo onpraktisch en lomp. de enige die ik ermee zie rijden is Zandhaas en Brouwer.
is zo een combi met een niet te lang met een normale trailer?
Ik had het gelezen ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef densmee het volgende:
vandaag een mooi stuk in het ED over een bedrijf waar een van de chauffeurs werkt.
(De Gloeiende)
Misschien even een linkje ofzo voor de niet-brabo's hier?quote:Op zondag 20 juni 2010 08:54 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja.
Best een aardig stuk. Wist niet dat er 110 man personeel rondliepen daaro
Van Dongen heeft laats ook al een paar andere bedrijven overgenomen, kan zo gauw even niet op de naam komen. Dat bedrijf wordt achterlijk groot iig.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef motaro het volgende:
en over een paar jaar een en al reorganisaties net als vos.
Boers ook failliet.. doen goede zaken die zweden rijders..![]()
[ afbeelding ]
Kopen?
Die opmerking over die kettingen ook. Hadden ze daar echt alleen het vooroordeel type chauffeur in dienst?quote:
Mij niet. Dat is ook de reden dat ik niet bij Hovotrans of Frank de Ridder zal gaan werken. Daar hoor je ook zulke verhalen over.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef motaro het volgende:
Ooit eens de eer gehad er eentje te mogen spreken, maar god wat was dat een (t)rucker.
Als je lief was over zijn Scania zag je hem opleven en hij vond t maar wat mooi om te zeggen dat ie nooit thuis was en weinig sociaal leven had.
Lijkt me geweldig zo een leven..
Dat doen ze met een knopje op de tachograaf. En ja, dat hebben ze ook al bij de digitach.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef motaro het volgende:
bij hovo ook nog voor een vast salaris..maar HEY je rijd wel een v8 met paint.. woehoe..
Vraag me af hoe al die bedrijven het gaan doen met de 48uur..
edit: ik ga me nest in, lees t morgen wel allemaal weer![]()
latex!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef motaro het volgende:
en over een paar jaar een en al reorganisaties net als vos.
Boers ook failliet.. doen goede zaken die zweden rijders..![]()
[ afbeelding ]
Kopen?
achja, vroeg of laat worden ze ook wel gepaktquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doen ze met een knopje op de tachograaf. En ja, dat hebben ze ook al bij de digitach.En mijn bron is behoorlijk betrouwbaar wat dat betreft.
Leuk hè, de transportwereld.
Welnee, dat calculeren ze gewoon in. Echt, bedrijven die zo sjoemelen gun ik een faillissement.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:57 schreef motaro het volgende:
[..]
achja, vroeg of laat worden ze ook wel gepakt
Nou en? Ik ben voor geen van die bedrijven werkzaam en dat gaat ook niet gebeuren. Ik sta nog liever met de daklozenkrant voor de AH.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop dat je je beweringen goed kunt onderbouwen RZ, Oegema is niet het enge transportbedrijf wat hier meeleest
Oh zo. Nou, laat ik het dan anders formuleren: ik weet niet of dat bij genoemde bedrijven zo gaat maar ik weet dat er bedrijven zijn waarbij dat gebeurt.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
aanklacht van laster is best duur, zeg het alleen om je zelf te beschermen
Ja, daar heb ik ook mail van gehad, maar op de één of andere manier vertrouw ik het niet helemaal. Het kwam iets te amateuristisch over.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:38 schreef blup het volgende:
Kent iemand uitzendbureau C x O x N x N x E x C x T xx T x R x A x N x S x P x O x R x T (antigoogle)
Ben er geweest, en jou vermoedens kan ik alleen maar bevestigen.. Ik MOET werken, dus ik heb maar een vervolg afspraak gemaakt, ik zal alleen hun contract extra goed doornemen..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook mail van gehad, maar op de één of andere manier vertrouw ik het niet helemaal. Het kwam iets te amateuristisch over.
Er zijn toch wel meer uzb's? Worktrans, Randstad, Consolid, Flex-in.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:48 schreef blup het volgende:
[..]
Ben er geweest, en jou vermoedens kan ik alleen maar bevestigen.. Ik MOET werken, dus ik heb maar een vervolg afspraak gemaakt, ik zal alleen hun contract extra goed doornemen..
Vergeet Europe Flyer nietquote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mij niet. Dat is ook de reden dat ik niet bij Hovotrans of Frank de Ridder zal gaan werken. Daar hoor je ook zulke verhalen over.
Waarom verdom je dat? Sure, het is meer een pakketjesdienst dan chauffeurswerk, maar het geeft je wel de mogelijkheid om voor je E te sparen en dan aan het echte werk te beginnenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef blup het volgende:
Conso zit ik al, die heeft erg weinig bakwagen werk, ze willen me bij dailyxl laten rijden, maar dat verdom ik echt.
Eigenlijk zou ik me E moeten hebben, maar daar heb ik nou geen geld voor.. en ik ga zeker niet weer een opleidingsovereenkomst ana met ze, genoeg gezeik mee gehad nou
Oh, jij hebt geen CE. Dan zou ik Worktrans eens gaan vragen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef blup het volgende:
Conso zit ik al, die heeft erg weinig bakwagen werk, ze willen me bij dailyxl laten rijden, maar dat verdom ik echt.
Eigenlijk zou ik me E moeten hebben, maar daar heb ik nou geen geld voor.. en ik ga zeker niet weer een opleidingsovereenkomst ana met ze, genoeg gezeik mee gehad nou
Dat van Mooy wist ik niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vergeet Europe Flyer niet
Edit: Mooy, nog zoeen...
die verzieken de markt wel goed in ieder geval..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Welnee, dat calculeren ze gewoon in. Echt, bedrijven die zo sjoemelen gun ik een faillissement.
Ik heb gewerkt bij XL en kan niet anders zeggen dan leuk werk.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef blup het volgende:
Conso zit ik al, die heeft erg weinig bakwagen werk, ze willen me bij dailyxl laten rijden, maar dat verdom ik echt.
Eigenlijk zou ik me E moeten hebben, maar daar heb ik nou geen geld voor.. en ik ga zeker niet weer een opleidingsovereenkomst ana met ze, genoeg gezeik mee gehad nou
Klantje of 12/13??? In Emmen hadden wij een klantje of 19.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef motaro het volgende:
[..]
die verzieken de markt wel goed in ieder geval..
[..]
Ik heb gewerkt bij XL en kan niet anders zeggen dan leuk werk.
Je rijd een klantje of 12/13 en bij de meeste heb je nog koffie en ik kreeg ook regelmatig als ik na de lunch kwam, al het overgebleven eten.. zoals patat en dergelijke.
Als ze weer het pand zouden openen in Almere, sta ik er als eerste bij.
Oh, vandaar. Dan heb je inderdaad leuker werk. Wij zaten in de regio te klooien.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef motaro het volgende:
Emmen, kwam ik ook veel.. die loodsbaas was een geschikte kerel..
Almere kwam overal, dat was wel tof.
Van Vaals, Sluis tot voorbij Groningen en Den Helder..
Of het waar is of niet weet ik niet, en over alle bedrijven worden natuurlijk wel wilde verhalen verteld, maar er schijnen eens in 1 weekend in de 20 auto's van Mooy in Duitsland aan de kant gezet te zijn door de BAG. Allemaal 24u achter het hek, weekendrust maken. En daarnaast schijnt er toen nog van alles meer niet in orde geweest te zijn. Nogmaals, het zijn verhalen, maar waar rook is is meestal wel ook vuur.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat van Mooy wist ik niet.
Ik heb voor Breewel gereden en daar ging het gewoon netjes.
Ik reed ook dubbelbemand op Zuid-Frankrijk, dat is best te doen. Wij zaten richting Toulouse en daar heb je zo'n 15 uur voor nodig, wat prima lukt met twee man.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Of het waar is of niet weet ik niet, en over alle bedrijven worden natuurlijk wel wilde verhalen verteld, maar er schijnen eens in 1 weekend in de 20 auto's van Mooy in Duitsland aan de kant gezet te zijn door de BAG. Allemaal 24u achter het hek, weekendrust maken. En daarnaast schijnt er toen nog van alles meer niet in orde geweest te zijn. Nogmaals, het zijn verhalen, maar waar rook is is meestal wel ook vuur.
Een oud collega van mij had ook voor Breewel gereden, en die vertelde mij hoe hij met z'n maatje dubbel bemand een ritje zuid frankrijk in no-time deed. Reken maar dat die jongens de klappen van de zweep ook kennen. Of dat nou ook zo ver over het randje gaat als bij de andere beruchte bedrijven kan ik niet inschatten, ik heb eigenlijk de indruk van niet
Die oud collega vertelde het toendertijd toch anders. Volgens hem gingen ze zondag middag weg, vrijdag avond terug, en dan in de tussentijd 3 keer op en neer richting Bordeaux en omgeving. Hem kennende zal het best met een korrel zout genomen moeten worden, maar volgens het boekje was het hoe dan ook absoluut nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik reed ook dubbelbemand op Zuid-Frankrijk, dat is best te doen. Wij zaten richting Toulouse en daar heb je zo'n 15 uur voor nodig, wat prima lukt met twee man.
Daarbij had ik een relaxte collega. Als we leeg waren gingen op ons dooie gemak terugladen en weer terug en op de terugweg reden we gewoon overdag. Dat was maandagavond weg en donderdagmiddag weekend.
Het ligt er ook aan welke collega je krijgt natuurlijk. En ik weet dat het rond Franse moederdag en rond 14 juli in elk geval heel druk is, dus er zullen best lui zijn die dat doen. Ik hoorde ook wel lui die in een week 6000 km gereden hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die oud collega vertelde het toendertijd toch anders. Volgens hem gingen ze zondag middag weg, vrijdag avond terug, en dan in de tussentijd 3 keer op en neer richting Bordeaux en omgeving. Hem kennende zal het best met een korrel zout genomen moeten worden, maar volgens het boekje was het hoe dan ook absoluut niet
Het was wel zo'n type cowboy, dus wat dat betreft zou het goed kunnenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan welke collega je krijgt natuurlijk. En ik weet dat het rond Franse moederdag en rond 14 juli in elk geval heel druk is, dus er zullen best lui zijn die dat doen. Ik hoorde ook wel lui die in een week 6000 km gereden hebben.
Als uitzendkracht werd mij in elk geval netjes gevraagd of ik nog een rit wilde doen of niet. En zo niet, dan was er nog geen man overboord.
Die hebben ze inderdaad ook. Maar die man waar ik mee reed was tof, wat dat betreft. En hij werkte er toen al meer dan 20 jaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het was wel zo'n type cowboy, dus wat dat betreft zou het goed kunnen
mwah kwam op ook in Utrecht, alle stations en universteits gebouwen, deden we rustig aan, wat drinken en dan was er ook zo een uur over.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:45 schreef blup het volgende:
Dat zal je hier in Utrecht zeker hebben, ik zie die jongens hier op de mariaplaats parkeren, en dan gaan ze vanuit daar distribueren, ze staan daar gerust een paar uur met rolcontainer te slepen... Mij niet gezien.
Dat gelul ook elke keer met restaurants die er pas vanaf 12u aanwezig zijn terwijl met hun baas 11u met ons is afgesproken... Toen reed ik nog brood/banket/ijs.. Was ook flink aanpoot werk en ook met je complete DAF CF75 het centrum leiden
Ik leverde toen ook wel eens bij veschillende hanos filianen in het land, één ding kon je de klok op gelijk zetten, ze waren altijd en overal stront chagrijnig, en de chauffeurs daar waren allemaal popijopies.
jij doet daily?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef motaro het volgende:
[..]
mwah kwam op ook in Utrecht, alle stations en universteits gebouwen, deden we rustig aan, wat drinken en dan was er ook zo een uur over.
Hoe hanos is overal, weet ik niet.
Waar ik werk, zijn het vooral vrolijke mensen, tuurlijk de chaggo's lopen er ook.
Chauffeurs, weet ik niet die zie ik te weinig, maargoed dan heb je wel een contract en die andere zie je toch niet veel
deed ik, zit nu bij die andere hehe.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
jij doet daily?
Dat gezeul met die rolcontainers lijkt me echt niks...
Haha, heerlijk frituurvet door de hele wagen haha..quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
Dagvers is best leuk. Ik kwam ook altijd op stations, pretparken, scholen, restaurants etc. Ik vond het altijd erg leuk werk. Rolcontainers zijn juist handiger dan pallets!
Als je ze niet vergeet vast te zetten
Of softijs.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef motaro het volgende:
[..]
Haha, heerlijk frituurvet door de hele wagen haha..
Zo haha was dat niet.quote:
Grond- en watermonsters waarbij slibpotten stuk vallen. En slib ruikt niet naar bloemetjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Barcaconia het volgende:
Mini-tomaatjes die je begroeten bij de deur
Of melk.
nee dat weet ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo haha was dat niet.
Toen koerier was moest een collega een keer een partij drank ophalen, dat was ook niet goed gegaan. Hij parkeert de bus in de loods, doet de deur en de alcoholdamp klapte er echt uit.Die bus heeft nog weken als een slijterij geroken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef Iuc het volgende:
Hard remmen met een drankendistributiewagen doet ook wonderen voor de lading
Vooral als de pallets losgestapeld zijn en bijeen worden gehouden middels een bindtouwtje......
Komt er opeens een boel vocht onder de zeilen vandaan en een hoop glasgerinkel achter in de bak
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef motaro het volgende:
[..]
deed ik, zit nu bij die andere hehe.
RC zijn makkelijker joh.
Wat dacht je van omhoog?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:52 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x 30 stuks.....
of.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x 40 stuks.....
[ afbeelding ]
Ik weet het wel..
Zeker als je met 500kg+ op wieltjes dit soort straatjes naar beneden moet
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=zandvoort&sll=52.152872,4.54216&sspn=0.338299,0.891953&ie=UTF8&hq=&hnear=Zandvoort,+Noord-Holland&ll=52.374787,4.522054&spn=0,0.036049&z=16&layer=c&cbll=52.372477,4.526144&panoid=QIjgkzn2blpYjM-Zv4aiuQ&cbp=12,109.07,,1,5.63
Bron : Transport onlinequote:Negen mensen zijn in de Filipijnen om het leven gekomen nadat een vrachtwagen met gastanks zich in een rij eethuisjes langs de kant van de weg boorde en de lading explodeerde. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De chauffeur van de vrachtwagen probeerde volgens de politie een busje in te halen op een snelweg ten zuiden van de hoofdstad Manilla. Hij raakte echter de controle over het voertuig kwijt en ramde de eethuisjes. De truck belandde op zijn kant en de lekkende gastanken ontploften kort daarna.
Je kunt in ieder geval zeggen dat de biefstukjes gaar warenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
gebarbequed terwijl je in een grillerestaurant zit
Jijhebt toch ook daar gewoond? Of ben ik in de war met een ander?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval zeggen dat de biefstukjes gaar waren
Niet op de vrachtwagen gelukkig.. Ik had een eigen busje (Mitsubishi Spacegear) waarmee ik wat personenvervoer deed als ik er zin in had.quote:
Bij Hovo rijdt je wel een leuke bak, maar ongeacht hoeveel uur je maakt je hebt gewoon een vast salaris.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doen ze met een knopje op de tachograaf. En ja, dat hebben ze ook al bij de digitach.En mijn bron is behoorlijk betrouwbaar wat dat betreft.
Leuk hè, de transportwereld.
Welkomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
Bij Hovo rijdt je wel een leuke bak, maar ongeacht hoeveel uur je maakt je hebt gewoon een vast salaris.
Max 3000,-.
Toevallig heb ik daar een chauffeur over gesproken, ze trappen het licht uit hun ogen.
Ik had enkel niet verwacht dat Soonius over de kop zou gaan.. grote kans dat ie een doorstart maken.
Er werden geen resultaten gevonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef SHEILTJ het volgende:
En mijn vader is Roy Blankensteijn, vast een onbekende voor jullie.
zoals al verteld, welkomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
Bij Hovo rijdt je wel een leuke bak, maar ongeacht hoeveel uur je maakt je hebt gewoon een vast salaris.
Max 3000,-.
Toevallig heb ik daar een chauffeur over gesproken, ze trappen het licht uit hun ogen.
Ik had enkel niet verwacht dat Soonius over de kop zou gaan.. grote kans dat ie een doorstart maken.
goed weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
pff internationaal werk is wel bikkelen zegsta nu vdomme nog 900km van huis af...
Lang leve de dagcabinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
pff internationaal werk is wel bikkelen zegsta nu vdomme nog 900km van huis af...
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3938quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:04 schreef blup het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)al-in-veldhoven.html
+1 innovatief
van Dongen?!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef motaro het volgende:
[..]
zoals al verteld, welkom![]()
Ze zijn overgenomen door van Dongen uit Dirksland
Je mag wel eens met m'n Lada Niva mee, geen vrachtwagen, wel leukquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:26 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
van Dongen?!
Die zitten voornamelijk op Frankrijk / Spanje..
Soonius Scandinavië.
Vind ik niks voor van Dongen, maar ach je moet wat.
Wel jammer, vond het altijd wel gezellig bij Soonius.
Helaas ben ik alweer een jaar niet meer met de vrachtwagen mee geweest.
Tijd voor een nieuwe chauffeur denk.
Een versierpoging met een Lada Niva in het vrachtwagentopic.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag wel eens met m'n Lada Niva mee, geen vrachtwagen, wel leuk
Je kunt veel zeggen over de Niva, het is wel een babe magnetquote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Een versierpoging met een Lada Niva in het vrachtwagentopic.![]()
Ik kan er heel veel over zeggen maar negatief zal het niet zijn. Zijn leuke karretjes.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen over de Niva, het is wel een babe magnet
En backuppen was geen optie voor de upgrade?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Iuc het volgende:
Kanker iPhone
Ben ik eindelijk overstag gegaan omdat een maat van me os4 heeft geïnstalleerd en het er gaaf uitziet, ben ik godverdomme ALLE gegevens, contacten, foto's, mail etc etc kwijt
iPhonequote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
En backuppen was geen optie voor de upgrade?
Combi'squote:Op zondag 27 juni 2010 15:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Van Dongen doet op incidentele basis al langer vrachten naar het noorden hoor, dat is niks nieuws
Ik kwam er gister achter dat de andere 2 zaterdagchauffeurs de hele zomer niet kunnen werken. Lees: ik mag gezellig de hele zomer met combi's kloten, en in het weekend de terreindienst er ook nog even bij doen
Daarom WM based telefoon met Exchange + servertje thuis..quote:Op zondag 27 juni 2010 14:54 schreef Iuc het volgende:
Kanker iPhone
Ben ik eindelijk overstag gegaan omdat een maat van me os4 heeft geïnstalleerd en het er gaaf uitziet, ben ik godverdomme ALLE gegevens, contacten, foto's, mail etc etc kwijt
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:11 schreef blup het volgende:
[..]
Daarom WM based telefoon met Exchange + servertje thuis..
Qua rijcomfort wel, maar wij hebben 1001 klantjes overal en nergens in the fucking middle of niks. En zie dan maar eens te onthouden waar je wel en niet met die kar terecht kunt, want er zijn er zat waar je met die bolderkar écht niet in moet willen proberen te fietsenquote:
Windows Mobile is dan ook iets anders dan Windows voor desktopsquote:
HTC staat updates van MS niet toe, bij mij werkt dat ook niet(ook tochhd), sowieso is die explorer echt bagger, Opera werkt leuk.quote:
Was een optie. En die heb ik ook gebruikt.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
En backuppen was geen optie voor de upgrade?
Oh spannend, waar moet je heen?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:11 schreef glasbak het volgende:
Ik moet morgen naar bergen op zoom toe![]()
Toeval?
Koffie staat klaar.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:11 schreef glasbak het volgende:
Ik moet morgen naar bergen op zoom toe![]()
Toeval?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:40 schreef motaro het volgende:
[..]
dit dus, ik heb een sony k800i al 5 jaar en geen probleem mee gehad ooit.
Ow ja, best ontopic dus.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel eens een vrachtwagenchauffeur gezien die NIET zit te bellen achter het stuur dan?
Helemaal mee eens, ik heb ook jaren lang alleen maar SE gehad. En toen wilde ik een Xperia X2, die al een half jaar op de markt had moeten zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SE rules![]()
Ik heb alle merken wel eens gehad, en overal valt wel wat over te zeiken, maar bij de laatste 3 SE's die ik heb gehad, moet ik het eerste nog vinden.. elke keer als ik de nieuwe software pak hebben ze precies mijn gedachten gelezen en aangepast zodat 'ie nog fijner is![]()
Mijn wederhelft heeft al jaren verNeukia's, en daar kan ik écht geen wijs uit, wát een bagger software
Ik heb een C905 btw
Ik bel nooit achter het stuur..quote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel eens een vrachtwagenchauffeur gezien die NIET zit te bellen achter het stuur dan?
Jij rijdt toch altijd in omg. Helmond, of niet? Meen ik toevallig in een vorig topic eens gelezen te hebben..quote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef Iuc het volgende:
Zo. Luc is thuis.
Net op tijd om naar de kroeg te gaan. Voetbal
Dat ronde menu knopje, wil wel eens gek doen maar ach hoort erbij haha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Bartholomeus het volgende:
De K800i heb ik ook gehad, superfijn ding. Na 2 jaar begon er alleen een knopje te haperen, en internetten heb ik nooit aangedurfd op het ding. Op dat kleine schermpje moet het toch zowat niet te lezen zijn lijkt me
Op m'n HD2 is het al lang leve de opera pinch zoom functie, en dat scherm is zo groot dat je daardoor als extra bonusfunctie bier in het ding kunt koudzetten, zo groot issie
Ghhehe, die heb ik ook gehad, maar die ging toch geen 2 jaar mee bij mijquote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef motaro het volgende:
Vanaf een van de eerste dagen dat de k800i uitkwam, heb ik hem gekocht en na 5(?) jaar nog naar volle tevredenheid inclusief fokken
Ik had de K800i en ben toen overgegaan naar de C902. En die heeft ondanks z'n 5mp tegen 3mp van de K800i toch lang niet zo'n goede camera als de K800i. Veel fletsere en minder scherpe foto's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghhehe, die heb ik ook gehad, maar die ging toch geen 2 jaar mee bij mij, fijn ding wel idd, ook om mee te FOKken 8)
Met de C905 FOK ik ook, gaat prima.
Ik heb eigenlijk voornamelijk voor SE gekozen omdat ze gewoon hele goede camera's hebben, en de bediening is gewoon goed. ik gebruik echt zo'n beetje alles wat erop zit, deze post wordt ook mede mogelijk gemaakt door SE, draai nu een 1MBps BT netwerkje met de laptop, we staan weer eens stil
vanaf een zonnig Maasvlakte II![]()
Klopt. Voornamelijk zuid Nederland me af en toe een uitstapje naar België, Duitsland en wat noordelijk Nederlandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jij rijdt toch altijd in omg. Helmond, of niet? Meen ik toevallig in een vorig topic eens gelezen te hebben..
Eens. Volgende wordt gewoon weer een iPhone. Alleen dan versie 4quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef SHEILTJ het volgende:
Ik heb een iPhone, beter is er niet!
Als ie het zou doen.
Ah oke, dan heb ik je al regelmatig gespot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Iuc het volgende:
[..]
Klopt. Voornamelijk zuid Nederland me af en toe een uitstapje naar België, Duitsland en wat noordelijk Nederland
Dat dacht densmee ook. Totdat ik de details van mijn auto vertelde. Er rijdt namelijk een vrijwel identieke auto bij onsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah oke, dan heb ik je al regelmatig gespot.
Omvormer 12/24v -> 230vquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Redbaron het volgende:
hmm lader op 12v besteld voor mn laptop, wou ik m gister gebruiken wekt dat pokkeding niet..aangezien ik nog geen vaste wagen heb wil ik weten hoe ik dit op kan lossen
die moet ik ook nog hebben voor de LT, maar ik kan ze alleen maar 12 óf 24 volt vinden ??quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen wel bij Alexxxxxx een bakkie doen
Kan ik ook niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die moet ik ook nog hebben voor de LT, maar ik kan ze alleen maar 12 óf 24 volt vinden ??
Wat zijn de verschillen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat dacht densmee ook. Totdat ik de details van mijn auto vertelde. Er rijdt namelijk een vrijwel identieke auto bij ons
Zoiets inderdaad. Die heb ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
Iets met gordijntjes voor de ramen enzo...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen wel bij Alexxxxxx een bakkie doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |