quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef glasbak het volgende:
Nee, een baan waar ik zelf eventueel op ga solliciteren waarbij ze serieuze, enthousiaste chauffeurs zoeken die zowel met kraan en nch kunnen werken en dus meteen aan de slag kunnen na een dagje inwerken.
Ze hebben de afgelopen tijd diverse jongens op proef aangenomen die beweerden het allemaal wel te kunnen maar naderhand er een puinhoop van bleken te maken. Zelfs zo erg dat een van hen een redelijk nieuwe auto mee kreeg, waar net 10.000km mee gereden was, en daarvan de kraan compleet aan barrels heeft gereden. Kosten : 40.000 euro.
En dat zijn ze een beetje zat.
Maar ik wil zelf eerst even kijken wat ze bij <knip> gaan klooien de komende maand. Als dat mij niet bevalt, dan stap ik zelf over
Ja weet ik het ?? da's wel vaker zoquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef glasbak het volgende:
Waarom zouden er van dat ding geen foto's geplaatst mogen worden? Hij is in diverse bladen en tv programma's uitgevoerd beschreven en bekeken...
Waar rijd jij mee?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik kwam jou vanmorgen nog tegen, net voor uden maar was te laat met knipperen
dan post je een foto die ik heb gemaakt op de TKD vroig jaar.. teon ben ik nogmet deze truck meegereden btwquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja weet ik het ?? da's wel vaker zohet gaat overigens meer om het terrein enzo, en de installaties.. maar ik heb geen in in gezeur
Ik rij met van alles en nog wat, tot 21 juni voor enkco en daarna nijwa.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Waar rijd jij mee?
Dan kan ik daar ook eens op letten
Morgenochtend weer een kans want dan rijd ik weer dezelfde route
Alles met meer dan 3 wielen dat is voorzien van een dampende dieselmotor en een stuurwielquote:
Ah dan zijn ook zulke toppertjes. Ik heb er ook eentje een keer op een vluchtheuvel laten knallen bij de Meern.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:28 schreef Iuc het volgende:
Gefeliciteerd SD
Ik heb zo af en toe het idee dat mensen liever doowd gaan dan dat ze achter een vrachtwagen moeten rijden. Volgens mij komt dat omdat ze achter een vrachtwagen niks zien denk ik. NEEM DAN AFSTAND ofzow
Oh en ik heb al helemaal een hekel aan mensen die je na een rotonde snel inhalen via het verdrijvingsvlak of over de doorgetrokken streep om vervolgens 70 à 75 km/h te gaan rijden![]()
Van harte glasbak!quote:
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leegquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef blup het volgende:
Ik kan me ook ergeren aan die mensen die kosten wat het kost voor je willen rijden..
Voor bij het stoplicht wil ik deze wel
Pssst! Er staat scania op, je hebt er sowieso niet zo veel aanquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leeg
@glasbak:
Dat idee heb ik met mijn CF ook. Hoe zwaarder ik beladen ben, hoe harder hij gaat trekken... Ik heb ooit eens een keer 30 ton geladen op m'n aanhanger maar ik had nou niet het gevoel dat hij daar moeite mee had. heb ik er een bak van 10 ton opstaan issie niet vooruit te brandenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb je weinig aan. Leeg trekt ie niet snel op. Zie ik wel aan die twee r620's die wij hebben. Zal met de 730 wel niet veel anders zijn. Vol is een ander verhaal. Dan trekken ze bijna net zo hard als leeg
@glasbak:
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannendquote:Op maandag 31 mei 2010 22:34 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dat idee heb ik met mijn CF ook. Hoe zwaarder ik beladen ben, hoe harder hij gaat trekken... Ik heb ooit eens een keer 30 ton geladen op m'n aanhanger maar ik had nou niet het gevoel dat hij daar moeite mee had. heb ik er een bak van 10 ton opstaan issie niet vooruit te branden
Ooit, lang geleden, had onze rangeertrekker nog een kenteken. En dat was lache, een toen al oud budje van een daf 75, 270pk's waarvan toch minstens 70 al met vroegpensioen, en daar dan gewoon een 13.60m oplegger achter met 25 ton patat d'r in. Van nul naar 100 in... mwah... 10 minuten? Maar als het gekke ding eenmaal op gang was liep ie wel 95quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef blup het volgende:
[..]
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannend
Met een Daf 75.290 met 25 ton erachter wordt de Coentunnel ook al redelijk een Mount Everest.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef blup het volgende:
[..]
Met een P230 met 10 ton invoegen is ook spannend
Met gordijntjes!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:48 schreef glasbak het volgende:
Opgevoerde caravan
Maar dan wel een tandemasser Tabbert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |