Ik bel nooit achter het stuur..quote:Op maandag 28 juni 2010 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel eens een vrachtwagenchauffeur gezien die NIET zit te bellen achter het stuur dan?
Jij rijdt toch altijd in omg. Helmond, of niet? Meen ik toevallig in een vorig topic eens gelezen te hebben..quote:Op maandag 28 juni 2010 15:48 schreef Iuc het volgende:
Zo. Luc is thuis.
Net op tijd om naar de kroeg te gaan. Voetbal
Dat ronde menu knopje, wil wel eens gek doen maar ach hoort erbij haha.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Bartholomeus het volgende:
De K800i heb ik ook gehad, superfijn ding. Na 2 jaar begon er alleen een knopje te haperen, en internetten heb ik nooit aangedurfd op het ding. Op dat kleine schermpje moet het toch zowat niet te lezen zijn lijkt me
Op m'n HD2 is het al lang leve de opera pinch zoom functie, en dat scherm is zo groot dat je daardoor als extra bonusfunctie bier in het ding kunt koudzetten, zo groot issie
Ghhehe, die heb ik ook gehad, maar die ging toch geen 2 jaar mee bij mijquote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef motaro het volgende:
Vanaf een van de eerste dagen dat de k800i uitkwam, heb ik hem gekocht en na 5(?) jaar nog naar volle tevredenheid inclusief fokken
Ik had de K800i en ben toen overgegaan naar de C902. En die heeft ondanks z'n 5mp tegen 3mp van de K800i toch lang niet zo'n goede camera als de K800i. Veel fletsere en minder scherpe foto's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghhehe, die heb ik ook gehad, maar die ging toch geen 2 jaar mee bij mij, fijn ding wel idd, ook om mee te FOKken 8)
Met de C905 FOK ik ook, gaat prima.
Ik heb eigenlijk voornamelijk voor SE gekozen omdat ze gewoon hele goede camera's hebben, en de bediening is gewoon goed. ik gebruik echt zo'n beetje alles wat erop zit, deze post wordt ook mede mogelijk gemaakt door SE, draai nu een 1MBps BT netwerkje met de laptop, we staan weer eens stil
vanaf een zonnig Maasvlakte II![]()
Klopt. Voornamelijk zuid Nederland me af en toe een uitstapje naar België, Duitsland en wat noordelijk Nederlandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Jij rijdt toch altijd in omg. Helmond, of niet? Meen ik toevallig in een vorig topic eens gelezen te hebben..
Eens. Volgende wordt gewoon weer een iPhone. Alleen dan versie 4quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef SHEILTJ het volgende:
Ik heb een iPhone, beter is er niet!
Als ie het zou doen.
Ah oke, dan heb ik je al regelmatig gespot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:48 schreef Iuc het volgende:
[..]
Klopt. Voornamelijk zuid Nederland me af en toe een uitstapje naar België, Duitsland en wat noordelijk Nederland
Dat dacht densmee ook. Totdat ik de details van mijn auto vertelde. Er rijdt namelijk een vrijwel identieke auto bij onsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah oke, dan heb ik je al regelmatig gespot.
Omvormer 12/24v -> 230vquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Redbaron het volgende:
hmm lader op 12v besteld voor mn laptop, wou ik m gister gebruiken wekt dat pokkeding niet..aangezien ik nog geen vaste wagen heb wil ik weten hoe ik dit op kan lossen
die moet ik ook nog hebben voor de LT, maar ik kan ze alleen maar 12 óf 24 volt vinden ??quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen wel bij Alexxxxxx een bakkie doen
Kan ik ook niet zo snel vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
die moet ik ook nog hebben voor de LT, maar ik kan ze alleen maar 12 óf 24 volt vinden ??
Wat zijn de verschillen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef Iuc het volgende:
[..]
Dat dacht densmee ook. Totdat ik de details van mijn auto vertelde. Er rijdt namelijk een vrijwel identieke auto bij ons
Zoiets inderdaad. Die heb ik namelijk niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
Iets met gordijntjes voor de ramen enzo...
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:07 schreef glasbak het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen wel bij Alexxxxxx een bakkie doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |