Bij Hovo rijdt je wel een leuke bak, maar ongeacht hoeveel uur je maakt je hebt gewoon een vast salaris.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doen ze met een knopje op de tachograaf. En ja, dat hebben ze ook al bij de digitach.En mijn bron is behoorlijk betrouwbaar wat dat betreft.
Leuk hè, de transportwereld.
Welkomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
Bij Hovo rijdt je wel een leuke bak, maar ongeacht hoeveel uur je maakt je hebt gewoon een vast salaris.
Max 3000,-.
Toevallig heb ik daar een chauffeur over gesproken, ze trappen het licht uit hun ogen.
Ik had enkel niet verwacht dat Soonius over de kop zou gaan.. grote kans dat ie een doorstart maken.
Er werden geen resultaten gevonden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:15 schreef SHEILTJ het volgende:
En mijn vader is Roy Blankensteijn, vast een onbekende voor jullie.
zoals al verteld, welkomquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:53 schreef SHEILTJ het volgende:
[..]
Bij Hovo rijdt je wel een leuke bak, maar ongeacht hoeveel uur je maakt je hebt gewoon een vast salaris.
Max 3000,-.
Toevallig heb ik daar een chauffeur over gesproken, ze trappen het licht uit hun ogen.
Ik had enkel niet verwacht dat Soonius over de kop zou gaan.. grote kans dat ie een doorstart maken.
goed weekendquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
pff internationaal werk is wel bikkelen zegsta nu vdomme nog 900km van huis af...
Lang leve de dagcabinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:57 schreef Redbaron het volgende:
pff internationaal werk is wel bikkelen zegsta nu vdomme nog 900km van huis af...
http://www.112brabant.nl/index_main.php?cat=nieuws&sub=fotoreportages&foto_id=3938quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:04 schreef blup het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)al-in-veldhoven.html
+1 innovatief
van Dongen?!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:50 schreef motaro het volgende:
[..]
zoals al verteld, welkom![]()
Ze zijn overgenomen door van Dongen uit Dirksland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |