Ja. Daarom zie je dergelijke auto's alleen in losgestort, silowagens, tankers, kippers, en meer van zulk gein dat de lengte niet nodig heeft om aan het gewicht te komenquote:Op woensdag 16 juni 2010 03:49 schreef blup het volgende:
Ja, mooi maar volgens mij zo onpraktisch en lomp. de enige die ik ermee zie rijden is Zandhaas en Brouwer.
is zo een combi met een niet te lang met een normale trailer?
Ik had het gelezen ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef densmee het volgende:
vandaag een mooi stuk in het ED over een bedrijf waar een van de chauffeurs werkt.
(De Gloeiende)
Misschien even een linkje ofzo voor de niet-brabo's hier?quote:Op zondag 20 juni 2010 08:54 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja.
Best een aardig stuk. Wist niet dat er 110 man personeel rondliepen daaro
Van Dongen heeft laats ook al een paar andere bedrijven overgenomen, kan zo gauw even niet op de naam komen. Dat bedrijf wordt achterlijk groot iig.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef motaro het volgende:
en over een paar jaar een en al reorganisaties net als vos.
Boers ook failliet.. doen goede zaken die zweden rijders..![]()
[ afbeelding ]
Kopen?
Die opmerking over die kettingen ook. Hadden ze daar echt alleen het vooroordeel type chauffeur in dienst?quote:
Mij niet. Dat is ook de reden dat ik niet bij Hovotrans of Frank de Ridder zal gaan werken. Daar hoor je ook zulke verhalen over.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef motaro het volgende:
Ooit eens de eer gehad er eentje te mogen spreken, maar god wat was dat een (t)rucker.
Als je lief was over zijn Scania zag je hem opleven en hij vond t maar wat mooi om te zeggen dat ie nooit thuis was en weinig sociaal leven had.
Lijkt me geweldig zo een leven..
Dat doen ze met een knopje op de tachograaf. En ja, dat hebben ze ook al bij de digitach.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:32 schreef motaro het volgende:
bij hovo ook nog voor een vast salaris..maar HEY je rijd wel een v8 met paint.. woehoe..
Vraag me af hoe al die bedrijven het gaan doen met de 48uur..
edit: ik ga me nest in, lees t morgen wel allemaal weer![]()
latex!![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef motaro het volgende:
en over een paar jaar een en al reorganisaties net als vos.
Boers ook failliet.. doen goede zaken die zweden rijders..![]()
[ afbeelding ]
Kopen?
achja, vroeg of laat worden ze ook wel gepaktquote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat doen ze met een knopje op de tachograaf. En ja, dat hebben ze ook al bij de digitach.En mijn bron is behoorlijk betrouwbaar wat dat betreft.
Leuk hè, de transportwereld.
Welnee, dat calculeren ze gewoon in. Echt, bedrijven die zo sjoemelen gun ik een faillissement.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:57 schreef motaro het volgende:
[..]
achja, vroeg of laat worden ze ook wel gepakt
Nou en? Ik ben voor geen van die bedrijven werkzaam en dat gaat ook niet gebeuren. Ik sta nog liever met de daklozenkrant voor de AH.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoop dat je je beweringen goed kunt onderbouwen RZ, Oegema is niet het enge transportbedrijf wat hier meeleest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |