quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef Drinky het volgende:
De brandweerauto die voor me reed vond het ook niet nodig z'n zwaalichten aan te zetten ofzo om voor gevaar te waarschuwen. Wederom vrachtwagenvolk die het verzuimt iets goed te doen
Dat het godverdomme niet waar isquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:39 schreef Penisbaard het volgende:
Daarom SGP stemmen, breng de koetsen met paarden weer terug.
Als er zoveel diesel uit je auto komt merk je dat echt wel hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
Toch knap dat TS kan bepalen of de diesel uit een vrachtwagen of een personenauto gekomen is.
En wie zegt dat ie het gemerkt heeft?quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als er zoveel diesel uit je auto komt merk je dat echt wel hoor
Nou ik zag daar verder geen auto op de vluchtstrook staan dus dan zal het waarschijnlijk niet zijn opgevallen.quote:
De tanks van een vrachtwagen zijn beter bevestigt dan die van een personenauto hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nou ik zag daar verder geen auto op de vluchtstrook staan dus dan zal het waarschijnlijk niet zijn opgevallen.
En zo'n vrachtwagentank lekt veel makkelijker dan een autotank.
vroeger hoefden mensen ook niet naar rotterdam en toen waren er nog geen vrachtwagens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Stroopwafels het volgende:
Als er geen vrachtwagenchauffeurs waren moet je lekker naar Rotterdam je levensmiddelen uit een container halen.
De dop niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
De tanks van een vrachtwagen zijn beter bevestigt dan die van een personenauto hoor.
Krat bier via een postduif!quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
vroeger hoefden mensen ook niet naar rotterdam en toen waren er nog geen vrachtwagens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste aso meldt zichquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Stroopwafels het volgende:
Als er geen vrachtwagenchauffeurs waren moet je lekker naar Rotterdam je levensmiddelen uit een container halen.
Ga jij maar eens in een vrachtwagen rijden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:00 schreef zovty het volgende:
[..]
De eerste aso meldt zich. Wat is trouwens de reden waarom jouw soort zovaak in de berm rijdt? Zijn jullie dan stoned of dronken?
Niet nodig, ik heb m'n school afgemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:02 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in een vrachtwagen rijden.
Lul niet. Echte bazen laten zich rijden!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |