jij doet daily?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef motaro het volgende:
[..]
mwah kwam op ook in Utrecht, alle stations en universteits gebouwen, deden we rustig aan, wat drinken en dan was er ook zo een uur over.
Hoe hanos is overal, weet ik niet.
Waar ik werk, zijn het vooral vrolijke mensen, tuurlijk de chaggo's lopen er ook.
Chauffeurs, weet ik niet die zie ik te weinig, maargoed dan heb je wel een contract en die andere zie je toch niet veel
deed ik, zit nu bij die andere hehe.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef blup het volgende:
[..]
jij doet daily?
Dat gezeul met die rolcontainers lijkt me echt niks...
Haha, heerlijk frituurvet door de hele wagen haha..quote:Op maandag 21 juni 2010 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
Dagvers is best leuk. Ik kwam ook altijd op stations, pretparken, scholen, restaurants etc. Ik vond het altijd erg leuk werk. Rolcontainers zijn juist handiger dan pallets!
Als je ze niet vergeet vast te zetten
Of softijs.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:49 schreef motaro het volgende:
[..]
Haha, heerlijk frituurvet door de hele wagen haha..
Zo haha was dat niet.quote:
Grond- en watermonsters waarbij slibpotten stuk vallen. En slib ruikt niet naar bloemetjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Barcaconia het volgende:
Mini-tomaatjes die je begroeten bij de deur
Of melk.
nee dat weet ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo haha was dat niet.
Toen koerier was moest een collega een keer een partij drank ophalen, dat was ook niet goed gegaan. Hij parkeert de bus in de loods, doet de deur en de alcoholdamp klapte er echt uit.Die bus heeft nog weken als een slijterij geroken.
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef Iuc het volgende:
Hard remmen met een drankendistributiewagen doet ook wonderen voor de lading
Vooral als de pallets losgestapeld zijn en bijeen worden gehouden middels een bindtouwtje......
Komt er opeens een boel vocht onder de zeilen vandaan en een hoop glasgerinkel achter in de bak
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:48 schreef motaro het volgende:
[..]
deed ik, zit nu bij die andere hehe.
RC zijn makkelijker joh.
Wat dacht je van omhoog?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:52 schreef blup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x 30 stuks.....
of.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
x 40 stuks.....
[ afbeelding ]
Ik weet het wel..
Zeker als je met 500kg+ op wieltjes dit soort straatjes naar beneden moet
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=zandvoort&sll=52.152872,4.54216&sspn=0.338299,0.891953&ie=UTF8&hq=&hnear=Zandvoort,+Noord-Holland&ll=52.374787,4.522054&spn=0,0.036049&z=16&layer=c&cbll=52.372477,4.526144&panoid=QIjgkzn2blpYjM-Zv4aiuQ&cbp=12,109.07,,1,5.63
Bron : Transport onlinequote:Negen mensen zijn in de Filipijnen om het leven gekomen nadat een vrachtwagen met gastanks zich in een rij eethuisjes langs de kant van de weg boorde en de lading explodeerde. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De chauffeur van de vrachtwagen probeerde volgens de politie een busje in te halen op een snelweg ten zuiden van de hoofdstad Manilla. Hij raakte echter de controle over het voertuig kwijt en ramde de eethuisjes. De truck belandde op zijn kant en de lekkende gastanken ontploften kort daarna.
Je kunt in ieder geval zeggen dat de biefstukjes gaar warenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
gebarbequed terwijl je in een grillerestaurant zit
Jijhebt toch ook daar gewoond? Of ben ik in de war met een ander?quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef glasbak het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval zeggen dat de biefstukjes gaar waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |